Ezzlirsk 2010-07-28, 16:08
F.I.S.T skrev:
Nu har du snurrat till begreppen väldigt mycket....
Jag står för vart enda ord jag skrivit i denna tråd, om dina inlägg, om rasism osv....
Det är helt enkelt ditt påhitt att jag stämplar alla som inte tycker som jag i invandringspolitiken.
Det är tillåtet både från mig och DAO att ha kritiska åsikter till invandringspolitiken, och det BEHÖVER inte innebära rasism. Däremot är de bakomliggande orsakerna till det du kallar för "kritisk till viss invandrarpolitik" ... det som är rasism.
Det går inte att gömma sig bakom det falsarium att ni skulle vara bortcensurerade så fort någon säger emot er rasister....
Det enda jag kan hålla med dig på, är att vissa media inte vågar ta i frågorna på rätt sätt, och att det finns politisk korrekthet när gäller ett antal känsliga frågor, även då jämställdhet mellan könen..... och detta gäller de stora tidningarna...
Du har inte presenterat nån kritik till invandrarPOLITIKEN... det du gjort har varit att klla en färgad grupp för att vara 1000 är tillbaka mentalt
.... Du är den mest klart lysande rasisten på detta forum...
Det är skillnad på rasism och att inte stå positiv inför en totalt ödesdiger kulturmodifiering. Annars kan jag kalla det rasism för att invandrare vill behålla
sin kultur, det finns inget jävla "antingen eller". Svenskar kommer att få ett obefintligt veto när dagen är kommen. Mångkultur, i den utsträckning ni vurmar för, kan bara misslyckas.
Kurderna hatar iranierna, assyrierna krigar internt med syrianerna, serber och albaner hatar varandras gemensamma närvaro i Sverige, invandrare har förklarat krig mot svenskar ("Blatte" vs "Svenne"), spänningen mellan judar och muslimer ökar konstant, nynazisterna har lovat att "göra något drastiskt" om inte vansinnet stoppas, kristna kurder slåss mot muslimer, religiösa iranier slåss mot iranska ateist-kommunister, afrikaner lever i alienation, Ja det är ett enda stort slagfält. Det är alltså inte bara kulturkrocken, motsättningarna och problemen mellan invandrare och svenskar som är det enda problemet, det råder som sagt kaos mellan invandrargrupper likväl. Ge det tio-tjugo år till och det råder total kaos. Mångkultur i denna oresonliga omfattning har aldrig fungerat. Människor är helt enkelt för olika. Man kan inte importera folkslag med redan strider emellan och kulturella motsättningar och sedan tvingad dessa att omfamna varandra. Människans mentalitet fungerar inte så!