Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
F.I.S.T
Demona Stahlin
6 posters

    Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande

    avatar
    Demona Stahlin


    Antal inlägg : 434
    Join date : 10-07-11

    Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande Empty Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande

    Inlägg  Demona Stahlin 2010-07-28, 12:31

    Att kommunister gnäller på nigger är rasism men svarta säger yo whats up my nigga! Sup nigga! my niggaz!

    Att kommunister hatar sin egen hudfärg, dvs vit i Sverige

    Att kommunister anser bara vita är rasister aldrig svarta

    Att kommunister inte fattar vad man säger att flytta, det är skillnad på att sverige importerar mena-flyktingar, lågutbildade och analfabeter som inte gör rätt för sig.

    Att hakkorset skulle ses som värre än kommunisternas röda stjärna som förknippas till 40 miljoner dödade

    Kommunister som säger sig värna om demokratin men är emot yttrandefriheten, åsiktsfriheten, oliktänkande


    Att kommunister hellre använder våld och stör demokartiska debatter med oväsen man säger sig värna om.

    Allas likas värde, nej inte vita svenskar
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande Empty Sv: Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande

    Inlägg  F.I.S.T 2010-07-28, 12:47

    Demona Stahlin skrev:Att kommunister gnäller på nigger är rasism men svarta säger yo whats up my nigga! Sup nigga! my niggaz!

    Att kommunister hatar sin egen hudfärg, dvs vit i Sverige

    Att kommunister anser bara vita är rasister aldrig svarta

    Att kommunister inte fattar vad man säger att flytta, det är skillnad på att sverige importerar mena-flyktingar, lågutbildade och analfabeter som inte gör rätt för sig.

    Att hakkorset skulle ses som värre än kommunisternas röda stjärna som förknippas till 40 miljoner dödade

    Kommunister som säger sig värna om demokratin men är emot yttrandefriheten, åsiktsfriheten, oliktänkande


    Att kommunister hellre använder våld och stör demokartiska debatter med oväsen man säger sig värna om.

    Allas likas värde, nej inte vita svenskar

    Jag hoppas innerligt att du får hjälp för din åkomma Sad
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande Empty Sv: Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande

    Inlägg  Regndrottning 2010-07-28, 12:50

    Jag frågar igen.... Ær du fødd till idiot eller har du fått plugga dig till det?

    Din tråd ær ett nødplagiat på en annan, skapt ENBART før att reta upp andra. Men, du lyckas inte med annat æn att, ytterligare en gång, basunera ut din egen dumhet och okunskap.

    Ær du stolt nu?
    Thrakath
    Thrakath


    Antal inlägg : 225
    Join date : 09-04-08
    Age : 50

    Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande Empty DS är en rolig motsägelse hela han.

    Inlägg  Thrakath 2010-07-28, 13:23

    Om han inte vore så tragisk, det vill säga. Jag fick en inbjudan till en "gårdsfest" av några utav DS förvirrade meningsfränder. Naturligtvis så polisanmälde bostadsföreningen(som är politiskt och religiöst obunden) dessa stollar. Jag läste deras pamflett när jag satt på toan, jag tror inte att jag har skrattat så mycket(när det gäller pseudopolitiskt dravel) sedan NSF delade ut sina papper. Äh vafan, tror att jag går på "festen", ifall den blir av. Jag tar med kameran.
    cheers
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande Empty Sv: Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande

    Inlägg  Dao 2010-07-28, 13:51

    Blev du typ mobbad när du var liten, Stahlin? Av ett barn till en kommunist, eller något sådant..?

    Kanske lite psykoterapi vore på plats, kanske?
    avatar
    Demona Stahlin


    Antal inlägg : 434
    Join date : 10-07-11

    Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande Empty Sv: Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande

    Inlägg  Demona Stahlin 2010-07-28, 15:33

    Visst ja

    Att kommunisterna inte kan bemöta ett påpekande och i stället måste komma med personangrepp


    Kom igen nu, vågar ni inte bemöta ett enda kommunistiskt påpekande?

    Ni gnäller på att det är rasistiskt vita inte är bruna tillräckligt, men att svarta säger nigger är helt ok?

    Att kommunister hatar att vara vita

    Att svarta aldrig kan vara rasister

    Det stämmer ju? Ni tar ju åt er?
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande Empty Sv: Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande

    Inlägg  x-medborgare 2010-07-28, 16:04

    Idag har jag skrubbat ugnen i spisen ett riktigt skit göra Very Happy
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande Empty Sv: Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande

    Inlägg  Regndrottning 2010-07-28, 16:16

    Demona Stahlin skrev:Visst ja

    Att kommunisterna inte kan bemöta ett påpekande och i stället måste komma med personangrepp


    Kom igen nu, vågar ni inte bemöta ett enda kommunistiskt påpekande?

    Ni gnäller på att det är rasistiskt vita inte är bruna tillräckligt, men att svarta säger nigger är helt ok?

    Att kommunister hatar att vara vita

    Att svarta aldrig kan vara rasister

    Det stämmer ju? Ni tar ju åt er?

    Vad finns det att bemøta,dina førdomar? Før det ær det enda du har skrivit.... Och då ær det bara att instæmma, du har dina førdomar....

    Fattar du inte hur korkad du ær? Æven du borde vara generad øver hur førdomfull, felaktig, løgnare och, framførallt, jævligt korkad du ær!
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande Empty Sv: Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande

    Inlägg  F.I.S.T 2010-07-28, 16:24

    Demona Stahlin skrev:Att kommunister gnäller på nigger är rasism men svarta säger yo whats up my nigga! Sup nigga! my niggaz!

    Först och främst undrar jag vilka kommunister du pratar om, och var det står skrivet vad du påstår att dessa skrivet ???
    Sedan förstår väl kanske tom med du att om en vit människa kallar en annan "viting" för just "viting".... så blir det inte samma effekt som om en mörk person gör detta...
    Det finns dock en väsentlig skillnad även i denna jämförelse.... vita människor har inte varit förslavade och förtryckta, misshandlade, våldtagna och dödade av mörka i århundraden....


    Demona Stahlin skrev:Att kommunister hatar sin egen hudfärg, dvs vit i Sverige

    Nej ... det är möjligtvis rasisterna själva som gör

    Demona Stahlin skrev:Att kommunister anser bara vita är rasister aldrig svarta

    Det stämmer inte heller världen är full av rasister, i alla länder och folkslag.... ingen annan som sagt nåt annat här.... och all rasism fördömer jag


    Demona Stahlin skrev:Att kommunister inte fattar vad man säger att flytta, det är skillnad på att sverige importerar mena-flyktingar, lågutbildade och analfabeter som inte gör rätt för sig.

    Här snurrar du ju till det ordentligt och visar tydligt att du är en rasist av värsta sorten, speciellt i den sista delen av meningen Shocked

    Demona Stahlin skrev:Att hakkorset skulle ses som värre än kommunisternas röda stjärna som förknippas till 40 miljoner dödade

    ??.... fel tråd ??


    Demona Stahlin skrev:Kommunister som säger sig värna om demokratin men är emot yttrandefriheten, åsiktsfriheten, oliktänkande

    Hur skall du kunna styrka detta påstående ??? Laughing ... visa vart du menar att vi är emot yttrandefriheten... jag kan, och har redan påvisat några i högsta grad ur yttrandefrihetssynpunkt, tvivelaktiga påståenden och politiska utspel från alliansens sida .....

    när ska du kunna påvisa ditt påståeende ???

    Demona Stahlin skrev:Att kommunister hellre använder våld och stör demokartiska debatter med oväsen man säger sig värna om.

    Ja de kommunister som gör så, tycker vi vänsterpartister lika illa om som när nazister, folkpartister eller moderater gör sådant..... våld är inte försvarligt annat än i vissa tillfällen av självförsvar


    Demona Stahlin skrev:Allas likas värde, nej inte vita svenskar
    Shocked

    På vilket sätt menar du att de vita svenskarna har det svårt jämfört med flyktingar som har med sig krigstrauman, kommer till en främmande kultur, är inte välkommen i sitt eget land, är inte välkommen av såna som dig, här i Sverige, blir utsatta för rasistiska glåpord och attacker.... blir diskriminerade på arbetsmarknaden ???... få höra nu mr Stalin .... på vilket sätt lider du värre än flyktingarna ???

    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande Empty Sv: Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande

    Inlägg  Dao 2010-07-28, 17:35

    x-medborgare skrev:Idag har jag skrubbat ugnen i spisen ett riktigt skit göra Very Happy

    Duktig flicka!!! Wink

    Själv gav jag några slantar till en tiggande idag, trots att jag själv har ont om pengar för tillfället! Det kändes jätteskönt!
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande Empty Sv: Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande

    Inlägg  F.I.S.T 2010-07-28, 18:25

    Dao skrev:
    x-medborgare skrev:Idag har jag skrubbat ugnen i spisen ett riktigt skit göra Very Happy

    Duktig flicka!!! Wink

    Själv gav jag några slantar till en tiggande idag, trots att jag själv har ont om pengar för tillfället! Det kändes jätteskönt!

    Det gör gott att ge !! sunny
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande Empty Sv: Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande

    Inlägg  Dao 2010-07-28, 19:12

    F.I.S.T skrev:
    Dao skrev:
    x-medborgare skrev:Idag har jag skrubbat ugnen i spisen ett riktigt skit göra Very Happy

    Duktig flicka!!! Wink

    Själv gav jag några slantar till en tiggande idag, trots att jag själv har ont om pengar för tillfället! Det kändes jätteskönt!

    Det gör gott att ge !! sunny

    Japp!

    Sponsored content


    Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande Empty Sv: Roliga motsägningar i Kommunistiskt tänkande

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-15, 10:22