Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+12
theward
Regndrottning
SiP
RedCloud
DMustaine
x-medborgare
Ezzlirsk
Redvictory
Thetaxpayer
Secrist
Dao
F.I.S.T
16 posters

    Roliga motsägelser i rasistens tänkande

    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Roliga motsägelser i rasistens tänkande - Sida 9 Empty Sv: Roliga motsägelser i rasistens tänkande

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-02, 01:43

    Secrist skrev:Har du läst citatet ?? .. det är en del av den konversation du och jag och DAO haft kring frågan.... bla började vi diskutera ordet "utveckling" och "naturfolk".....
    ... remember ??....


    Vad jag förstår på dig så är den bästa utvecklingen att inte utvecklas alls.

    Då förstår du inte mig.....

    .... men jag är en tänkande människa, som förstår innebörden av att ifrågasätta saker, och information....

    ... något som du verkar ha svårt för om man ser till dina inlägg i denna tråd.

    Jag ifrågasätter din syn på ordet, när du börjar prata om att hjärnkirurgi skulle vara kriteriet för utveckling....

    Och jag frågar både mig själv, (ifrågasätter) vaqd som ÄR utveckling, och frågar dig utan att få nåt eg svar av dig....

    Om du tar ett tydligt ex för att du skall förstå utan att kunna slingra dig, så ta detta med atombomb, är det utveckling ???
    Det är ju ett resultat av forskning osv..... och en del av resultatet av det "civiliserade" samhället......

    är det vi som är civiliserade då ??.....

    du måste lära dig tänka sJälv secrist !!!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Roliga motsägelser i rasistens tänkande - Sida 9 Empty Utveckling

    Inlägg  Secrist 2010-08-02, 07:57

    Jag ifrågasätter din syn på ordet, när du börjar prata om att hjärnkirurgi skulle vara kriteriet för utveckling....

    Och jag frågar både mig själv, (ifrågasätter) vaqd som ÄR utveckling, och frågar dig utan att få nåt eg svar av dig....


    Öh, du sade ju precis att jag hävdar att tex hjärnkirurgi skulle var ett exempel på utveckling samtidigt som du hävdar att du inet får några svar. Hur ska du ha det? scratch
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Roliga motsägelser i rasistens tänkande - Sida 9 Empty Sv: Roliga motsägelser i rasistens tänkande

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-02, 09:50

    Secrist skrev:Jag ifrågasätter din syn på ordet, när du börjar prata om att hjärnkirurgi skulle vara kriteriet för utveckling....

    Och jag frågar både mig själv, (ifrågasätter) vaqd som ÄR utveckling, och frågar dig utan att få nåt eg svar av dig....


    Öh, du sade ju precis att jag hävdar att tex hjärnkirurgi skulle var ett exempel på utveckling samtidigt som du hävdar att du inet får några svar. Hur ska du ha det? scratch


    är det ditt enda exempel ???...... och jag noterar alla andra saker du undviker ... I wonder why ?? Laughing
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Roliga motsägelser i rasistens tänkande - Sida 9 Empty Sv: Roliga motsägelser i rasistens tänkande

    Inlägg  Dao 2010-08-02, 12:43

    Secrist skrev:Jag ifrågasätter din syn på ordet, när du börjar prata om att hjärnkirurgi skulle vara kriteriet för utveckling....

    Och jag frågar både mig själv, (ifrågasätter) vaqd som ÄR utveckling, och frågar dig utan att få nåt eg svar av dig....


    Öh, du sade ju precis att jag hävdar att tex hjärnkirurgi skulle var ett exempel på utveckling samtidigt som du hävdar att du inet får några svar. Hur ska du ha det? scratch

    Jag fick inget svar på min fråga om du kan hjärnkirurgi..!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Roliga motsägelser i rasistens tänkande - Sida 9 Empty Fråga

    Inlägg  Secrist 2010-08-02, 18:08

    Jag fick inget svar på min fråga om du kan hjärnkirurgi..!

    Du har aldrig frågat om hjärnkirurgi. Försök åtminstone komma ihåg vad du själv skriver. Se nedan...

    Kan DU göra hjärttransplation?

    Om inte - är du då inte "utvecklad"?


    Dessutom fick du svar.

    Sponsored content


    Roliga motsägelser i rasistens tänkande - Sida 9 Empty Sv: Roliga motsägelser i rasistens tänkande

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-15, 10:28