Vem skulle stödja honom om inte en gammal vän?Secrist skrev:Infra skrev:WORD!Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Och har inte självskadebeteende....
Han motsäger sig själv hela tiden.
Hur då?
du sa duy slutade här eftersom du inte hade självskadebeteende, men nu återkommer du ändå för att skada dig själv, stackare.
du motsäger dig ju hela tidern, kommer med påståenden som du sedan ändrar eller påstår att du aldrig skrivit, trots att det är väldokumenterat.
Men vi tycker synd om dig Daoren, det kan inte vara lätt för dig i livet att ha ett sådant mentalt handikapp du här uppvisar
Jag slutade skriva, men fortsatte att läsa här. Man kan bara komma tillbaka, om man först lämnade...
Jag har inte motsagt mig någon gång. Jag kan inte rå för att ni hittar på saker som jag skulle tycka, och att jag inte står för dessa...
Jag tror att till och med Dao tycker ditt fjäskande är pinsamt.
+8
formsvackan
redalert
Sniperace
Infra
ericTheDog
R.O.F.L
Secrist
Dao
12 posters
Att ni orkar!
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 151
Sv: Att ni orkar!
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 152
Infra skrev:Vem skulle stödja honom om inte en gammal vän?Secrist skrev:Infra skrev:WORD!Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Och har inte självskadebeteende....
Han motsäger sig själv hela tiden.
Hur då?
du sa duy slutade här eftersom du inte hade självskadebeteende, men nu återkommer du ändå för att skada dig själv, stackare.
du motsäger dig ju hela tidern, kommer med påståenden som du sedan ändrar eller påstår att du aldrig skrivit, trots att det är väldokumenterat.
Men vi tycker synd om dig Daoren, det kan inte vara lätt för dig i livet att ha ett sådant mentalt handikapp du här uppvisar
Jag slutade skriva, men fortsatte att läsa här. Man kan bara komma tillbaka, om man först lämnade...
Jag har inte motsagt mig någon gång. Jag kan inte rå för att ni hittar på saker som jag skulle tycka, och att jag inte står för dessa...
Jag tror att till och med Dao tycker ditt fjäskande är pinsamt.
Med sådana vänner behöver man inga fiender, dessa gör ju jobbet ¨t fienden *asg*
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 153
Sniperace skrev:Med sådana vänner behöver man inga fiender, dessa gör ju jobbet ¨t fienden *asg*
Att du bara ORKAR!!!
- Inlägg 154
Man måsta orka bekämpa lögnare och sådana som förvränger sanningen och som försvarar diktaturer och religiösa förtryckare, man får aldrig låta dessa stå oemotsagda, tröttnar vi tror du ju att du segratDao skrev:Sniperace skrev:Med sådana vänner behöver man inga fiender, dessa gör ju jobbet ¨t fienden *asg*
Att du bara ORKAR!!!
- Inlägg 155
Sniperace skrev:Man måsta orka bekämpa lögnare och sådana som förvränger sanningen och som försvarar diktaturer och religiösa förtryckare, man får aldrig låta dessa stå oemotsagda, tröttnar vi tror du ju att du segratDao skrev:Sniperace skrev:Med sådana vänner behöver man inga fiender, dessa gör ju jobbet ¨t fienden *asg*
Att du bara ORKAR!!!
Börja då att bekämpa dig själv som den främsta fascistförsvararen på forat.
- Inlägg 156
Infra skrev:Sniperace skrev:Man måsta orka bekämpa lögnare och sådana som förvränger sanningen och som försvarar diktaturer och religiösa förtryckare, man får aldrig låta dessa stå oemotsagda, tröttnar vi tror du ju att du segratDao skrev:Sniperace skrev:Med sådana vänner behöver man inga fiender, dessa gör ju jobbet ¨t fienden *asg*
Att du bara ORKAR!!!
Börja då att bekämpa dig själv som den främsta fascistförsvararen på forat.
Jasså, jag har inte försvarat någon fascist...
Israel är den enda demokratin i området, och de andra staterna runt försvarar jag INTE
- Inlägg 157
Sniperace skrev:Man måsta orka bekämpa lögnare och sådana som förvränger sanningen och som försvarar diktaturer och religiösa förtryckare, man får aldrig låta dessa stå oemotsagda, tröttnar vi tror du ju att du segratDao skrev:Sniperace skrev:Med sådana vänner behöver man inga fiender, dessa gör ju jobbet ¨t fienden *asg*
Att du bara ORKAR!!!
Bara extremister som du tror överhuvudtaget att man kan "segra" i debatter!
Av oss två, är det enbart JAG som ständigt försvarat demokratiska rättigheter - överallt. Dina inlägg finns liksom kvar...
- Inlägg 158
Sniperace skrev:Jasså, jag har inte försvarat någon fascist...
Israel är den enda demokratin i området, och de andra staterna runt försvarar jag INTE
Du försvarade bland annat militärkuppen i Egypten, bara som ETT exempel. Du har även försvarat demokratiförstörande verksamhet, bland annat av Israel, på olika platser i världen. Du har försvarat den fascistisk oppositionen mot den demokratiska regeringen i Venezuela.
Etc, etc...
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 159
Dao skrev:Sniperace skrev:Jasså, jag har inte försvarat någon fascist...
Du försvarade bland annat militärkuppen i Egypten, bara som ETT exempel. Du har även försvarat demokratiförstörande verksamhet, bland annat av Israel, på olika platser i världen. Du har försvarat den fascistisk oppositionen mot den demokratiska regeringen i Venezuela.
Etc, etc...
Så all opposition mot regeringen i Venezuela är fascistisk? Var det en demokrati sade du?
- Inlägg 160
Secrist skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Jasså, jag har inte försvarat någon fascist...
Etc, etc...
Så all opposition mot regeringen i Venezuela är fascistisk? Var det en demokrati sade du?
Oppositionen har använt sig av helt klart fascistiska metoder. Nu är dock inte ALL opposition fascistisk, inte ens där. Och ja - regeringen i Venezuela har valts i fria val. Valen är minst lika fria som de i Israel...
- Inlägg 161
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Jasså, jag har inte försvarat någon fascist...
Etc, etc...
Oppositionen har använt sig av helt klart fascistiska metoder. Nu är dock inte ALL opposition fascistisk, inte ens där. Och ja - regeringen i Venezuela har valts i fria val. Valen är minst lika fria som de i Israel...
I en demokrati måste man respektera oppositionen så länge den håller sig inom lagens råmärken. Man kan inte fasciststämpla all opposition bara för att man inte gillar politiken.
- Inlägg 162
Secrist skrev:I en demokrati måste man respektera oppositionen så länge den håller sig inom lagens råmärken. Man kan inte fasciststämpla all opposition bara för att man inte gillar politiken.
Det har jag heller inte gjort. Jag fasciststämplar den dominerande oppositionen som använder sig av fascistiska metoder, ex. mord, hot och andra olagliga metoder. Även i Sverige skulle den form av opposition betraktats som fascistisk!
- Inlägg 163
Dao skrev:Secrist skrev:I en demokrati måste man respektera oppositionen så länge den håller sig inom lagens råmärken. Man kan inte fasciststämpla all opposition bara för att man inte gillar politiken.
Det har jag heller inte gjort. Jag fasciststämplar den dominerande oppositionen som använder sig av fascistiska metoder, ex. mord, hot och andra olagliga metoder. Även i Sverige skulle den form av opposition betraktats som fascistisk!
Sverige skulle aldrig tillåta den formen av "demokrati" eller styre som utövades av Chavez.
- Inlägg 164
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:I en demokrati måste man respektera oppositionen så länge den håller sig inom lagens råmärken. Man kan inte fasciststämpla all opposition bara för att man inte gillar politiken.
Sverige skulle aldrig tillåta den formen av "demokrati" eller styre som utövades av Chavez.
Vi har den redan. Men jämförelsen haltar, då Venezuela gick från en enormt toppstyrd form av "demokrati" (som ni liberaler verkar förtjusta i av någon anledning), i sann latinamerikansk tradition pga Monroedoktrinen, till en folklig demokrati. Före Chavez hade folket inte speciellt mycket att säga till om, nu har de det!
Venezuela, är idag ett föredöme för alla demokratier i världen - bortsett kanske från din variant!
- Inlägg 165
Du försvarar militärdiktaturen och fasciststaten israel. Nån demokrati harSDSnipern skrev:Jasså, jag har inte försvarat någon fascist...
den aldrig varit och kommer aldrig att bli.
https://acbladet.swedishforum.se/t55645-afrikaner-hotar-judisk-renhet
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 166
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:I en demokrati måste man respektera oppositionen så länge den håller sig inom lagens råmärken. Man kan inte fasciststämpla all opposition bara för att man inte gillar politiken.
Vi har den redan. Men jämförelsen haltar, då Venezuela gick från en enormt toppstyrd form av "demokrati" (som ni liberaler verkar förtjusta i av någon anledning), i sann latinamerikansk tradition pga Monroedoktrinen, till en folklig demokrati. Före Chavez hade folket inte speciellt mycket att säga till om, nu har de det!
Venezuela, är idag ett föredöme för alla demokratier i världen - bortsett kanske från din variant!
Det är inte för intet som dao kallas för daoren!
Vilket jefla stolpskott!
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 167
Infra skrev:Du försvarar militärdiktaturen och fasciststaten israel. Nån demokrati harSDSnipern skrev:Jasså, jag har inte försvarat någon fascist...
Och här är daoren nr 2 infra, precis lika sinnesstörd som daoren1.
- Inlägg 168
Jasså? Du stödjer fasciststater också? Du görRedMentalCase skrev:Infra skrev:Du försvarar militärdiktaturen och fasciststaten israel. Nån demokrati harSDSnipern skrev:Jasså, jag har inte försvarat någon fascist...
sannerligen skäl för ditt öknamn Tokotto.
- Inlägg 169
fasciststater är det du som stöder, terrorstater är det du som stöder alla islamistdiktaturerna minns du inte det?Infra skrev:Jasså? Du stödjer fasciststater också? Du görRedMentalCase skrev:Infra skrev:Du försvarar militärdiktaturen och fasciststaten israel. Nån demokrati harSDSnipern skrev:Jasså, jag har inte försvarat någon fascist...
- Inlägg 170
Sniperace skrev:fasciststater är det du som stöder, terrorstater är det du som stöder alla islamistdiktaturerna minns du inte det?Infra skrev:Jasså? Du stödjer fasciststater också? Du görRedMentalCase skrev:Infra skrev:Du försvarar militärdiktaturen och fasciststaten israel. Nån demokrati harSDSnipern skrev:Jasså, jag har inte försvarat någon fascist...
Jösses... Att du bara ORKAR!!!
- Inlägg 171
man måste orka ståbemot er kommunist och islamistdiktaturkramare....Dao skrev:Sniperace skrev:fasciststater är det du som stöder, terrorstater är det du som stöder alla islamistdiktaturerna minns du inte det?Infra skrev:Jasså? Du stödjer fasciststater också? Du görRedMentalCase skrev:Infra skrev:Du försvarar militärdiktaturen och fasciststaten israel. Nån demokrati harSDSnipern skrev:Jasså, jag har inte försvarat någon fascist...
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 172
Sniperace skrev:man måste orka ståbemot er kommunist och islamistdiktaturkramare....Dao skrev:Sniperace skrev:fasciststater är det du som stöder, terrorstater är det du som stöder alla islamistdiktaturerna minns du inte det?Infra skrev:Jasså? Du stödjer fasciststater också? Du görRedMentalCase skrev:Infra skrev:Du försvarar militärdiktaturen och fasciststaten israel. Nån demokrati harSDSnipern skrev:Jasså, jag har inte försvarat någon fascist...
- Inlägg 173
Sniperace skrev:man måste orka ståbemot er kommunist och islamistdiktaturkramare....
Då slåss du mot dina egna fantasier. Lite väderkvarnar...
Och du missar ständigt de värsta skurkarna. Ta dig ur din fördomsbubbla och förena dig med oss andra i kampen för demokrati och mänskliga rättigheter, vet jag.
- Inlägg 174
förena mig mwr er kommunistsiktatur och islamistdiktaturkramare?Dao skrev:Sniperace skrev:man måste orka ståbemot er kommunist och islamistdiktaturkramare....
Och du missar ständigt de värsta skurkarna. Ta dig ur din fördomsbubbla och förena dig med oss andra i kampen för demokrati och mänskliga rättigheter, vet jag.
Nej ALDRIG jag stödwr istället demokrati åsiktsfrihet och religionsfrihet.
Inget av dwtta stödas av de du så visat dig beundra
- Inlägg 175
Sniperace skrev:förena mig mwr er kommunistsiktatur och islamistdiktaturkramare?Dao skrev:Sniperace skrev:man måste orka ståbemot er kommunist och islamistdiktaturkramare....
Nej ALDRIG jag stödwr istället demokrati åsiktsfrihet och religionsfrihet.
Inget av dwtta stödas av de du så visat dig beundra
Att du bara orkar...