Jag har genom mitt jobb under många år sålt en del bilar, allt från 25.000-400.000:- förr var det bilar under 40.000:- som var jobbigt då det ringde massa "sista priset brrruuuchhhhan" eehhh bilen ääääsluyyyt etc etc, nu har det även blivit på dyrare bilar, bara mohammed, josé, etcetc, jag orkar inte med deras beteende........prutar innan man sett bilen! sen blir de förbannade när man tvärt avböjer, tackar & lägger på. Fröjden är när man får ett mail från "Henrik Andersson" som är seriöst intresserad av bilen.....den kunden är man rädd om.
4 posters
man orkar inte längre....
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
- Inlägg 2
Sv: man orkar inte längre....
Sossar ee lata skrev:Jag har genom mitt jobb under många år sålt en del bilar, allt från 25.000-400.000:- förr var det bilar under 40.000:- som var jobbigt då det ringde massa "sista priset brrruuuchhhhan" eehhh bilen ääääsluyyyt etc etc, nu har det även blivit på dyrare bilar, bara mohammed, josé, etcetc, jag orkar inte med deras beteende........prutar innan man sett bilen! sen blir de förbannade när man tvärt avböjer, tackar & lägger på. Fröjden är när man får ett mail från "Henrik Andersson" som är seriöst intresserad av bilen.....den kunden är man rädd om.
Har du ngn välservad c70 cab inne? efter 2007.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 3
Sossar ee lata skrev:Jag har genom mitt jobb under många år sålt en del bilar, allt från 25.000-400.000:- förr var det bilar under 40.000:- som var jobbigt då det ringde massa "sista priset brrruuuchhhhan" eehhh bilen ääääsluyyyt etc etc, nu har det även blivit på dyrare bilar, bara mohammed, josé, etcetc, jag orkar inte med deras beteende........prutar innan man sett bilen! sen blir de förbannade när man tvärt avböjer, tackar & lägger på. Fröjden är när man får ett mail från "Henrik Andersson" som är seriöst intresserad av bilen.....den kunden är man rädd om.
jaha, vad vill du med den här idiottråden ?
- Inlägg 4
RedCloud skrev:Sossar ee lata skrev:Jag har genom mitt jobb under många år sålt en del bilar, allt från 25.000-400.000:- förr var det bilar under 40.000:- som var jobbigt då det ringde massa "sista priset brrruuuchhhhan" eehhh bilen ääääsluyyyt etc etc, nu har det även blivit på dyrare bilar, bara mohammed, josé, etcetc, jag orkar inte med deras beteende........prutar innan man sett bilen! sen blir de förbannade när man tvärt avböjer, tackar & lägger på. Fröjden är när man får ett mail från "Henrik Andersson" som är seriöst intresserad av bilen.....den kunden är man rädd om.
ett förtydligande hur smutsig begagnat marknaden har blivit?
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 5
På vilket sätt har den blivit smutsigare ?R.O.F.L skrev:RedCloud skrev:Sossar ee lata skrev:Jag har genom mitt jobb under många år sålt en del bilar, allt från 25.000-400.000:- förr var det bilar under 40.000:- som var jobbigt då det ringde massa "sista priset brrruuuchhhhan" eehhh bilen ääääsluyyyt etc etc, nu har det även blivit på dyrare bilar, bara mohammed, josé, etcetc, jag orkar inte med deras beteende........prutar innan man sett bilen! sen blir de förbannade när man tvärt avböjer, tackar & lägger på. Fröjden är när man får ett mail från "Henrik Andersson" som är seriöst intresserad av bilen.....den kunden är man rädd om.
Plastic Padding och sågspån i bakdiffen är inget som "mohammed, josé, etcetc" infört.
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 6
R.O.F.L skrev:Sossar ee lata skrev:Jag har genom mitt jobb under många år sålt en del bilar, allt från 25.000-400.000:- förr var det bilar under 40.000:- som var jobbigt då det ringde massa "sista priset brrruuuchhhhan" eehhh bilen ääääsluyyyt etc etc, nu har det även blivit på dyrare bilar, bara mohammed, josé, etcetc, jag orkar inte med deras beteende........prutar innan man sett bilen! sen blir de förbannade när man tvärt avböjer, tackar & lägger på. Fröjden är när man får ett mail från "Henrik Andersson" som är seriöst intresserad av bilen.....den kunden är man rädd om.
Tyvärr inte. Kan kika lte och se.
- Inlägg 7
Sossar ee lata skrev:R.O.F.L skrev:Sossar ee lata skrev:Jag har genom mitt jobb under många år sålt en del bilar, allt från 25.000-400.000:- förr var det bilar under 40.000:- som var jobbigt då det ringde massa "sista priset brrruuuchhhhan" eehhh bilen ääääsluyyyt etc etc, nu har det även blivit på dyrare bilar, bara mohammed, josé, etcetc, jag orkar inte med deras beteende........prutar innan man sett bilen! sen blir de förbannade när man tvärt avböjer, tackar & lägger på. Fröjden är när man får ett mail från "Henrik Andersson" som är seriöst intresserad av bilen.....den kunden är man rädd om.
Tyvärr inte. Kan kika lte och se.
Tack!
- Inlägg 8
formsvackan skrev:På vilket sätt har den blivit smutsigare ?R.O.F.L skrev:RedCloud skrev:Sossar ee lata skrev:Jag har genom mitt jobb under många år sålt en del bilar, allt från 25.000-400.000:- förr var det bilar under 40.000:- som var jobbigt då det ringde massa "sista priset brrruuuchhhhan" eehhh bilen ääääsluyyyt etc etc, nu har det även blivit på dyrare bilar, bara mohammed, josé, etcetc, jag orkar inte med deras beteende........prutar innan man sett bilen! sen blir de förbannade när man tvärt avböjer, tackar & lägger på. Fröjden är när man får ett mail från "Henrik Andersson" som är seriöst intresserad av bilen.....den kunden är man rädd om.
Plastic Padding och sågspån i bakdiffen är inget som "mohammed, josé, etcetc" infört.
Varje vecka lämnar transportfordon grusplanen fullastade med begagnade bilar. Uppdrag Granskning följde efter en transport och hamnade till sist i Hamburg. Där väntade ett fartyg med plats för flera tusen bilar. Destination: Västafrika.
Handeln pågår medan svenska myndigheter är helt ovetande. Inga papper utväxlas, eller inkomster deklareras. Allt är svart.
En bilhandlare som omsätter miljonbelopp uppbär samtidigt bidrag från svenska staten,
Satt i system bland flera individer.
- Inlägg 9
R.O.F.L skrev:formsvackan skrev:På vilket sätt har den blivit smutsigare ?R.O.F.L skrev:RedCloud skrev:Sossar ee lata skrev:Jag har genom mitt jobb under många år sålt en del bilar, allt från 25.000-400.000:- förr var det bilar under 40.000:- som var jobbigt då det ringde massa "sista priset brrruuuchhhhan" eehhh bilen ääääsluyyyt etc etc, nu har det även blivit på dyrare bilar, bara mohammed, josé, etcetc, jag orkar inte med deras beteende........prutar innan man sett bilen! sen blir de förbannade när man tvärt avböjer, tackar & lägger på. Fröjden är när man får ett mail från "Henrik Andersson" som är seriöst intresserad av bilen.....den kunden är man rädd om.
Varje vecka lämnar transportfordon grusplanen fullastade med begagnade bilar. Uppdrag Granskning följde efter en transport och hamnade till sist i Hamburg. Där väntade ett fartyg med plats för flera tusen bilar. Destination: Västafrika.
Handeln pågår medan svenska myndigheter är helt ovetande. Inga papper utväxlas, eller inkomster deklareras. Allt är svart.
En bilhandlare som omsätter miljonbelopp uppbär samtidigt bidrag från svenska staten,
Satt i system bland flera individer.
Nu är du rasist enligt RC & DAO med bihang! och RD kommer säga att du är för förtryck av kvinnor!
- Inlägg 10
Nu är du rasist enligt RC & DAO med bihang! och RD kommer säga att du är för förtryck av kvinnor!
Är du full en onsdagkväll också ?
- Inlägg 11
RedCloud skrev:Nu är du rasist enligt RC & DAO med bihang! och RD kommer säga att du är för förtryck av kvinnor!
Är du full en onsdagkväll också ?
Nej jag har just kommit hem från en 9 håls rund på golfklubben...Du kan få följa med och bära min bag någon gång så du får se hur normalt folk beter sig.
- Inlägg 12
Nej jag har just kommit hem från en 9 håls rund på golfklubben...Du kan få följa med och bära min bag någon gång så du får se hur normalt folk beter sig.
Tack, men nej tack, jag umgås inte med obildade rasister.
- Inlägg 13
RedCloud skrev:Nej jag har just kommit hem från en 9 håls rund på golfklubben...Du kan få följa med och bära min bag någon gång så du får se hur normalt folk beter sig.
Tack, men nej tack, jag umgås inte med obildade rasister.
näää jag äää int bitter....