Våra svenska tjejer får stå ut med att vara svennehoror.....Inte konstigt att rasismen kommer bli värre, de våldtar ju vårt land för fan!!!!
Men infra med bihang tycker detta är ok.....PUKE på blattesvinen!!!
Det nya tuffa Sverige,Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article11508728.ab?fb_action_ids=10151884055199476&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%2210151884055199476%22%3A10150184780620458%7D&action_type_map=%7B%2210151884055199476%22%3A%22og.recommends%22%7D&action_ref_map=%5B%5D
Våra svenska tjejer får stå ut med att vara svennehoror.....Inte konstigt att rasismen kommer bli värre, de våldtar ju vårt land för fan!!!!
Dessa är de som kallas Sveriges framtid, och dem vi tjänar på, fan trot”Allt blev svart”
20 till 25 svartklädda
pojkar och unga män, med invandrarbakgrund.
– Nån skrek ”jävla svennehora” åt mig. Jag svarade ”håll käften”.
Gänget sprang in i tunneln. Slog ner Anna. Vräkte pojkvännen och väninnan över ett staket.
– Jag såg sex fötter vid mitt ansikte. Sen blev allt svart.
Ta tebaks det där med "Infra". Be om ursäkt också.Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article11508728.ab?fb_action_ids=10151884055199476&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%2210151884055199476%22%3A10150184780620458%7D&action_type_map=%7B%2210151884055199476%22%3A%22og.recommends%22%7D&action_ref_map=%5B%5D
Fuck you asshole!Infra skrev:Ta tebaks det där med "Infra". Be om ursäkt också.Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article11508728.ab?fb_action_ids=10151884055199476&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%2210151884055199476%22%3A10150184780620458%7D&action_type_map=%7B%2210151884055199476%22%3A%22og.recommends%22%7D&action_ref_map=%5B%5D
Fördömer du då starkt dessa kriminella element som gjorde detta?Infra skrev:Ta tebaks det där med "Infra". Be om ursäkt också.Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article11508728.ab?fb_action_ids=10151884055199476&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%2210151884055199476%22%3A10150184780620458%7D&action_type_map=%7B%2210151884055199476%22%3A%22og.recommends%22%7D&action_ref_map=%5B%5D
vilka ?Sossar ee lata skrev: de våldtar ju vårt land för fan!!!!
som sagt inte konstigt att du blir kallad rasistRasisten Sossar ee lata skrev:..PUKE på blattesvinen!!!
Varför vill du att "våra" svenska tjejer skall stå ut med att bli kallade för horor?Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article11508728.ab?fb_action_ids=10151884055199476&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%2210151884055199476%22%3A10150184780620458%7D&action_type_map=%7B%2210151884055199476%22%3A%22og.recommends%22%7D&action_ref_map=%5B%5D
Trist nog så är det enbart killar med invandrarbakgrund som ägnar sig åt sånt här. Bevisa gärna motsatsen med något mer kreativt än att börja gapa om rasism och fördomar.Dao skrev:Varför vill du att "våra" svenska tjejer skall stå ut med att bli kallade för horor?Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article11508728.ab?fb_action_ids=10151884055199476&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%2210151884055199476%22%3A10150184780620458%7D&action_type_map=%7B%2210151884055199476%22%3A%22og.recommends%22%7D&action_ref_map=%5B%5D
Hur "våldtar" man ett land? Är det Norge som tränger in i Bohuslän, eller nått?
INGEN, mer än du tycker att sånt h'är är OK (så länge det inte är "blattesvin" som gör det, uppenbarligen)...
hur många av invandrarna gör det inte i procent ?Secrist skrev:
Trist nog så är det enbart killar med invandrarbakgrund som ägnar sig åt sånt här.
F.I.S.T skrev:hur många av invandrarna gör det inte i procent ?Secrist skrev:
Trist nog så är det enbart killar med invandrarbakgrund som ägnar sig åt sånt här.
Men är det i te ett problem att invandrare står för i stort sett alla dessa brott? Oavsett om 99% av invandrarna inte gör det? Varför tar det emot så att belysa vissa problem som invandringen för med sig? Om man tänker som dig så ska vi ju inte tacks invandrarna för något för de flesta tex startar inre företag, så de få som gör det ska inte berömmas då eller?F.I.S.T skrev:hur många av invandrarna gör det inte i procent ?Secrist skrev:
ca 0.04%F.I.S.T skrev:hur många av invandrarna gör det inte i procent ?Secrist skrev:
Ingen har hittills kunnat visa att det enbart är killar med invandrarbakgrund som gör sånt här. Ni har bara statistik över de som åtalats, och det är inte mycket att hänga i julgranen...Secrist skrev:Trist nog så är det enbart killar med invandrarbakgrund som ägnar sig åt sånt här. Bevisa gärna motsatsen med något mer kreativt än att börja gapa om rasism och fördomar.
Hörru strutsen, vakna och se verkligheten......Dao skrev:Ingen har hittills kunnat visa att det enbart är killar med invandrarbakgrund som gör sånt här. Ni har bara statistik över de som åtalats, och det är inte mycket att hänga i julgranen...Secrist skrev:Trist nog så är det enbart killar med invandrarbakgrund som ägnar sig åt sånt här. Bevisa gärna motsatsen med något mer kreativt än att börja gapa om rasism och fördomar.
Var skrev jag i mitt inlägg om "rasism" eller "fördomar"?
Eller är det så att du VILL att debatten skall hamna i det läget, igen? Så du slipper försvara din människosyn?
Igen?
DET har jag inget problem med.Sossar ee lata skrev:Hörru strutsen, vakna och se verkligheten......Dao skrev:Ingen har hittills kunnat visa att det enbart är killar med invandrarbakgrund som gör sånt här. Ni har bara statistik över de som åtalats, och det är inte mycket att hänga i julgranen...Secrist skrev:Trist nog så är det enbart killar med invandrarbakgrund som ägnar sig åt sånt här. Bevisa gärna motsatsen med något mer kreativt än att börja gapa om rasism och fördomar.
Eller är det så att du VILL att debatten skall hamna i det läget, igen? Så du slipper försvara din människosyn?
Igen?
En fråga. Är det oftare invandrarkillar som ligger bakom gruppvåldtäkter i Sverige? Ja eller nej. Är det personer med invandrarbakgrund som oftast ligger bakom hedersbrott i Sverige? Ja eller nejDao skrev:DET har jag inget problem med.Sossar ee lata skrev:Hörru strutsen, vakna och se verkligheten......Dao skrev:Ingen har hittills kunnat visa att det enbart är killar med invandrarbakgrund som gör sånt här. Ni har bara statistik över de som åtalats, och det är inte mycket att hänga i julgranen...Secrist skrev:Trist nog så är det enbart killar med invandrarbakgrund som ägnar sig åt sånt här. Bevisa gärna motsatsen med något mer kreativt än att börja gapa om rasism och fördomar.
Igen?
Kom med något HÅLLBART - som visar att er tes skulle representera "verkligheten", istället för att gnälla som en gammal kärring...
Det vet jag inte, och det vet inte du heller!Sossar ee lata skrev:En fråga. Är det oftare invandrarkillar som ligger bakom gruppvåldtäkter i Sverige? Ja eller nej. Är det personer med invandrarbakgrund som oftast ligger bakom hedersbrott i Sverige? Ja eller nej
varför tar det emot att belysa att om 99 % inte gör detta ?Sossar ee lata skrev:Men är det i te ett problem att invandrare står för i stort sett alla dessa brott? Oavsett om 99% av invandrarna inte gör det? Varför tar det emot så att belysa vissa problem som invandringen för med sig? Om man tänker som dig så ska vi ju inte tacks invandrarna för något för de flesta tex startar inre företag, så de få som gör det ska inte berömmas då eller?F.I.S.T skrev:hur många av invandrarna gör det inte i procent ?Secrist skrev:
har du bestämt det ?Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:hur många av invandrarna gör det inte i procent ?Secrist skrev:
Det var inte frågan.
F.I.S.T skrev:har du bestämt det ?Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:hur många av invandrarna gör det inte i procent ?Secrist skrev:
Det var inte frågan.
Vad dillar du om din fjant. Rena löjan att du gör skillnad på mord och mord ellerSossar ee lata skrev:Men är det i te ett problem att invandrare står för i stort sett alla dessa brott? Oavsett om 99% av invandrarna inte gör det? Varför tar det emot så att belysa vissa problem som invandringen för med sig? Om man tänker som dig så ska vi ju inte tacks invandrarna för något för de flesta tex startar inre företag, så de få som gör det ska inte berömmas då eller?F.I.S.T skrev:hur många av invandrarna gör det inte i procent ?Secrist skrev: