Nej, men han tycks tro att jag är på ett debattforum för att hitta likheter i våra åsikter?RedMentalCase skrev:Foliet är ett fossil och en pajas.
Jag är här för att släppa ut lite överskottstryck så att jag inte blir så odräglig för min omgivning.
Nej, men han tycks tro att jag är på ett debattforum för att hitta likheter i våra åsikter?RedMentalCase skrev:Foliet är ett fossil och en pajas.
DirtyDog skrev:Nej, men han tycks tro att jag är på ett debattforum för att hitta likheter i våra åsikter?RedMentalCase skrev:Foliet är ett fossil och en pajas.
Jag är här för att släppa ut lite överskottstryck så att jag inte blir så odräglig för min omgivning.
Infra skrev:Inlägg ericTheDog i 2014-01-12, 16:19
"Svensk vänster tycks vilja ta oss tillbaka till en svunnen tid. Vi ska vara nöjda med (o)fri sjukvård och mat på bordet..."
Tja, vad önskar du dig mer? Ska du kanske ha nubbe till, också?
Nu får jag åter klä skott för andras inbillningar om mina åsikter.DirtyDog skrev:Nej, men han tycks tro att jag är på ett debattforum för att hitta likheter i våra åsikter?
Om du nu absolut måste vara odrägligt mot andra får du gärna vara det mot mig, jag bryr mig liksom inte. Det vore dock trevligt om du försökte puckla på mig för mina verkliga åsikter (det finns uttryckta sådana så det räcker även åt dig) istället för att sänka dig ner och bara haka på ankornas fantasier.DirtyDog skrev:Jag är här för att släppa ut lite överskottstryck så att jag inte blir så odräglig för min omgivning.
Fakta, om man nu tar med hela "citatet" vill sägaRedMentalCase skrev:" Al-Qaida existerar inte..."
Fakta eller foliets egen fantasi?
Nej, är det inte. Al-Qaida i den form som neocons beskrev organisationen existerade inte och gör heller inte så idag. Dessa jävla lögner var så bedrövliga så till och med chimpansen Bush ville först inte ställa upp och häva ur sig galenskapen.RedMentalCase skrev:Dessutom vara citatet korrekt, att du senare ändrade dig är ju dina problem.
Nej, denna "ändring" existerar heller inte. Det var neocons lögner jag motsatte mig. Att du än idag undrar vad neocons är, visar klart och tydligt att du inte haft minsta lilla aning om vad du egentligen fantiserat runt. Då du fått detta förklarat för dig ett antal gånger i form av text, bilder och videoklipp men ändå inte förstått är det illa, mycket illa. Det är tur för dig att det finns skor med kardborrebandRedMentalCase skrev:Senare ändrade du din åsikt till nåt om vad neocons??? ( vad nu det är ) tycker och beskriver.
formsvackan skrev:Nej, denna "ändring" existerar heller inte. Det var neocons lögner jag motsatte mig. Att du än idag undrar vad neocons är, visar klart och tydligt att du inte haft minsta lilla aning om vad du egentligen fantiserat runt. Då du fått detta förklarat för dig ett antal gånger i form av text, bilder och videoklipp men ändå inte förstått är det illa, mycket illa. Det är tur för dig att det finns skor med kardborrebandRedMentalCase skrev:Senare ändrade du din åsikt till nåt om vad neocons??? ( vad nu det är ) tycker och beskriver.
Det som gör saken "o-debatterbar" är att du som vanligt inte vet vad du pratar om.RedMentalCase skrev:Och den ändringen gör åsikten som sagt, både obegriplig och totalt meningslös, och o-debatterbar.
formsvackan skrev:Det som gör saken "o-debatterbar" är att du som vanligt inte vet vad du pratar om.RedMentalCase skrev:Och den ändringen gör åsikten som sagt, både obegriplig och totalt meningslös, och o-debatterbar.
Är du på väg upp på pottkanten nu igen ?RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Det som gör saken "o-debatterbar" är att du som vanligt inte vet vad du pratar om.RedMentalCase skrev:Och den ändringen gör åsikten som sagt, både obegriplig och totalt meningslös, och o-debatterbar.
Al Qaida existerar inte, om man dömer efter vad den rosa kaninen i foliets huvve tycker.
Debattera det med dig själv, din galne rödmupp.
Förmodligen är det så. Att diskutera saken med dig känns jävligt meningslöst då du inte vet något om "ämnet".RedMentalCase skrev:Visst foliet, Du kan fortsätta debatten med dina rosa kompis. Glöm inte att prata högt då din rosa kompis är övertäckt av ett mycket mycket tjockt skal......
formsvackan skrev:Förmodligen är det så. Att diskutera saken med dig känns jävligt meningslöst då du inte vet något om "ämnet".RedMentalCase skrev:Visst foliet, Du kan fortsätta debatten med dina rosa kompis. Glöm inte att prata högt då din rosa kompis är övertäckt av ett mycket mycket tjockt skal......
Hallå ! Det var faktiskt du själv som tog upp Al-Qaida igen.RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Förmodligen är det så. Att diskutera saken med dig känns jävligt meningslöst då du inte vet något om "ämnet".RedMentalCase skrev:Visst foliet, Du kan fortsätta debatten med dina rosa kompis. Glöm inte att prata högt då din rosa kompis är övertäckt av ett mycket mycket tjockt skal......
lol Nä är ämnet dina förvirrade åsikter och sagor finns det ingen som kan debattera med dig, när ska du fatta det.
formsvackan skrev:Hallå ! Det var faktiskt du själv som tog upp Al-Qaida igen.RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Förmodligen är det så. Att diskutera saken med dig känns jävligt meningslöst då du inte vet något om "ämnet".RedMentalCase skrev:Visst foliet, Du kan fortsätta debatten med dina rosa kompis. Glöm inte att prata högt då din rosa kompis är övertäckt av ett mycket mycket tjockt skal......
lol Nä är ämnet dina förvirrade åsikter och sagor finns det ingen som kan debattera med dig, när ska du fatta det.
redalert skrev:Ja så här blir debatten så fort det finns en enda rödmupp av foliets kaliber på ett forum!
RedMentalCase skrev:redalert skrev:Ja så här blir debatten så fort det finns en enda rödmupp av foliets kaliber på ett forum!
Finns det egentligen andra sorters rödmuppar?, jag tvivlar.
Dom är väl i princip lika korkade allihop från roffan fisten foliet och till Sjöstedt och co.
Vilka svar skulle exempelvis Sjöstedt kunna ha på frågorna om hur han ska finansiera och uppnå sina mål?, han hade hamnat i samma grop som foliet.