Sniperace 2014-01-09, 12:59
Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev:Sverige bidrar, under alliansen till att hålla terrorstaten israel fritt ifrån alla
befolkningsgrupper som kan hota skurkkstatens "judiska renhet" enligt dess
premiärminister. Det är alltså inte bara palestinska urinvånare sim ska rensas
ut, etniskt.
Sverige tar därför emot en betydande del av de 50 000 afrikanska flyktingar
som sökt sig till israel. Förevändningen att utvisa alla afrikaner är alla möjliga
konstiga orsaker. Den enda sanna orsaken är att "behålla den judiska karaktären"
på skurkstaten. http://www.friatider.se/sverige-tar-over-israels-afrikaner
tja det var la snällt av Sve4ige stt emot dem när de istället kunnat skickas tillbaka varifrån de kom.
De kom från israel.
Nej, de hade flytt TILL Israel eftersom de inte ville vara när islamister och islamskt styrda stater.
De är eritreaner och Somalier, inte israeler eller ens bofasta där.
Nix! De är ättlingar till drottningen av Saba som Salomo hade en sexuell affär med
vid hennes besök i israel år 958 före Kristus. För 16 år sedan upptagna i den judiska gemenskapen -
nu slängda på historiens skräphög efter att ha tjänat ut som propagandaobjekt för Terrorstaten.
Det har inte ett dugg med Islam att göra utan bygger fullt ut på israelisk apartheid.
nej dessa var inte av judiskt påbrå och hävdade inte heller dwtta.
Isarel har doch översvämmats av människoe från Eritrea och Somalia som flyr islamimwn och den vet de att de slipper i Israel
Lyssna ( - som ett eko av SD i Sverige): "Israels premiärminister
Benjamin Netanyahu underströk på tisdagen att massutvisningarna
som motiveras av att afrikanerna hotar landets judiska karaktär
kommer att fortsätta............" http://www.friatider.se/sverige-tar-over-israels-afrikaner
Ja just det, Eftersom dw INTE är judar, varken etniskt eller religiöst.
De som alla andra länder har rätten att själva avgöra vilka de vill ta emot som boende och medborgare i sitt land.
Ditt fascistoida jag förnekar sig inte, hör jag. Inget lika värde människor emellan,
hör jag. Ingen medmänsklighet, hör jag.
Säg Snipern: lägger du samma vikt vid svensk renhet i befolkningen som du lägger
i judisk renhet i fasciststaten?
Ja- visst gör du det! Det är därför som du tillhör SD med hull och hår.
KD inte SD.
låter du vem som helst flytta in hos dig och försörjer dessa?
Du måste ju se till allas lika värde!
Att inte syönga någon ute.
Ha ha. Skulle du rösta på KD som inte ens är religös? Ingen tror dig.
På punkt efter punkt synkroniserar dina åsikter exakt med SD:s.
I israel verkar man behöva vara mosaiskt troende för att ha nåt
värde alls. Det är fult. Men det stödjer du, därför att du är fascistoid.
Kd är knappast ett kristet parti idag, det har ändrats mycket sedan alfs tid.
Att jag röstade på kd var för deras familje och omsorgspolitik, inte för religion.
Och nej, Jag är inte mosauskt troende men jsg har ändå en stående inbjudan att få bosätta mig i Israel.
Men ännu har hag nöjt mig med besök där.