Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+11
Thetaxpayer
Redvictory
Secrist
DMustaine
redalert
F.I.S.T
Infra
R.O.F.L
Dao
RedCloud
Sossar ee lata
15 posters

    Vill någon sätta emot? vågar någon?

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Vill någon sätta emot? vågar någon?

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-06-28, 08:38

    Jag vill uppmärksamma att det är överväldigande majoritet av brott & elände som vi läser om i tidningarna som utförs av invandrare eller folk med invandrarbakgrund. Kan någon motbevisa det under kommande två veckorna genom att bevisa det, vi kolla AB & Expressen.

    Börjar idag

    http://www.expressen.se/gt/man-hittad-skadad-efter-skottlossning/ 99% invandrare

    http://www.expressen.se/nyheter/polisbilar-slogs-sonder-vid-upplopp/ 100%!!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Sv: Vill någon sätta emot? vågar någon?

    Inlägg  RedCloud 2012-06-28, 09:10

    överväldigande majoritet av brott & elände som vi läser om i tidningarna

    Eftersom du är rejält obildad så kan jag upplysa dig om att "överväldigande majoritet" betyder att över 50% av brotten skulle utförts av invandrare eller folk med invandrarbakgrund.

    Så är det naturligtvis inte.

    Men enda chansen för dig att föra fram din äckliga rasism är ju att ljuga.

    Ingen av artiklarna du länkar till avslöjar någon etnicitet, den som är så viktig för dig.

    Alltså ska vi debattera dina fördomar....puke, dubbelpuke.

    Snart har du en anmälan för hets mot folkgrupp......
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Sv: Vill någon sätta emot? vågar någon?

    Inlägg  RedCloud 2012-06-28, 09:11

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Nazi_garbage
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Men

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-06-28, 09:20

    RedCloud skrev:
    överväldigande majoritet av brott & elände som vi läser om i tidningarna

    Eftersom du är rejält obildad så kan jag upplysa dig om att "överväldigande majoritet" betyder att över 50% av brotten skulle utförts av invandrare eller folk med invandrarbakgrund.

    Så är det naturligtvis inte.

    Men enda chansen för dig att föra fram din äckliga rasism är ju att ljuga.

    Ingen av artiklarna du länkar till avslöjar någon etnicitet, den som är så viktig för dig.

    Alltså ska vi debattera dina fördomar....puke, dubbelpuke.

    Snart har du en anmälan för hets mot folkgrupp......

    Får man inte undra varför brottsligheten är högre i dessa områden? måste vi inte försöka lösa det? Tycker du vi bara ska sitta och titta på när detta händer? Vi alliansare vill lösa saker & ting.
    Vad är det för folkgrupp jag hetsat emot????
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Första steget till att hjälpa folk i dessa områden

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-06-28, 09:23

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15042195.ab

    MP & Alliansen tar steget vidare, inte som sossarna brukar göra, ta flera steg tillbaka!

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Sv: Vill någon sätta emot? vågar någon?

    Inlägg  RedCloud 2012-06-28, 09:28

    Får man inte undra varför brottsligheten är högre i dessa områden?

    Du har inte nämnt några områden.....

    Vilken tur för dig att det är ett omodererat forum, annars hade du varit väck för flera år sedan, rasistäckel.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Sv: Vill någon sätta emot? vågar någon?

    Inlägg  RedCloud 2012-06-28, 09:30

    Hur känns det att ha matat Breivik med ammunition ?

    Stolt ?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Sv: Vill någon sätta emot? vågar någon?

    Inlägg  Dao 2012-06-28, 09:53

    Sossar ee lata skrev:Jag vill uppmärksamma att det är överväldigande majoritet av brott & elände som vi läser om i tidningarna som utförs av invandrare eller folk med invandrarbakgrund. Kan någon motbevisa det under kommande två veckorna genom att bevisa det, vi kolla AB & Expressen.

    Börjar idag

    http://www.expressen.se/gt/man-hittad-skadad-efter-skottlossning/ 99% invandrare

    http://www.expressen.se/nyheter/polisbilar-slogs-sonder-vid-upplopp/ 100%!!

    "Samtliga gärningsmän var maskerade och polisen har därför inte identifierat någon."

    Ingen etnicitet uppgavs i någon av artiklarna. Även om de hade gjort detta och det hade varit "inavdrare" så bevisar du bara att även "invandrare" gör brott!

    Och det vet alla ändå...
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Sv: Vill någon sätta emot? vågar någon?

    Inlägg  R.O.F.L 2012-06-28, 09:58

    Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15042195.ab

    MP & Alliansen tar steget vidare, inte som sossarna brukar göra, ta flera steg tillbaka!


    Upplopp i Tensta inatt. 18 polispatruller, en lite notis.
    Papperslösa får laglig vård en helsida.
    Jävla dynga detta.

    http://www.expressen.se/nyheter/polisbilar-slogs-sonder-vid-upplopp/

    – Vi var där med 18 patruller. Det var rena gerillakriget, säger Stephan Nordenmark, KC-befäl vid Stockholmspolisen.


    Senast ändrad av R.O.F.L den 2012-06-28, 10:24, ändrad totalt 1 gång
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty oj vad knasig du är

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-06-28, 09:59

    RedCloud skrev:Hur känns det att ha matat Breivik med ammunition ?

    Stolt ?

    Det är ungefär som att beskylla dig för all galenskap islamisterna ställer till med. Vad har jag med Breiviks dåd att göra? och vad har du med islamisternas att göra?

    Jag tar bestämt avstånd från vem som är gör illdåd, hur gör du?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Sv: Vill någon sätta emot? vågar någon?

    Inlägg  Dao 2012-06-28, 09:59

    Sossar ee lata skrev:Får man inte undra varför brottsligheten är högre i dessa områden? måste vi inte försöka lösa det? Tycker du vi bara ska sitta och titta på när detta händer? Vi alliansare vill lösa saker & ting.
    Vad är det för folkgrupp jag hetsat emot????

    Du får unda var du vill! Men om du vill lösa problemet måste du ta rade på bakgrundeen till problemet.

    Hellre "sitta och titta på" än att sprida fördomar!

    Arrogansen har stort behov av sådana som dig, men de vill helt inte skylta med det.

    Den folkgrupp du verkar hetsa upp dig på, verkar vara de intelligenta!

    Här kan du läsa lite om du vill veta lite om an av bakgrunderna till en del av dagens problem:

    http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.576975-uppvaxten-avgorande-for-brottslighet

    Jag citerar:

    "– Skillnaderna beror inte på att "invandrarkulturer" är mer brottsbenägna eller liknande. Utan det här beror i övervägande del på under vilka förhållande invandrare lever i Sverige och om de kan skaffa sig de resurser som är nödvändiga för att leva ett anständigt liv, säger Sarnecki."
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Sv: Vill någon sätta emot? vågar någon?

    Inlägg  RedCloud 2012-06-28, 10:01

    Vad har jag med Breiviks dåd att göra?

    Ett känt faktum är att han triggades att gå vidare med sina vansinnigheter pga av all rasistsmörja på nätet. Sånt som du sprider dagligen...
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Sv: Vill någon sätta emot? vågar någon?

    Inlägg  Dao 2012-06-28, 10:07

    Här har ni mer, om det är något ni vill göra MOT problemen:

    http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/vi-maste-bekampa-hatet-ihop_6164483.svd

    Jag citerar:

    "Vi alla är oavsett våra olikheter överens om att tolerans och öppenhet inte är förhandlingsbara. Vi tänker stå enade mot intoleransen i kampen mot hat och fördomar."

    Det är bland annat underskriven av arrogansens integrationsminister Ullenhag!

    Till och med arrogansen är emot dina ståndpunkter, Seel!!! Smile
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Sv: Vill någon sätta emot? vågar någon?

    Inlägg  RedCloud 2012-06-28, 10:15

    Alliansen skapar ett två tredjedelssamhälle, ivrigt applåderat av forumhögern.
    När trasproletäriatet slår tillbaka förfasas man och skyller på invandringen.

    Tracy Chapman:

    Poor people are gonna rise up
    And get their share
    Poor people are gonna rise up
    And take what's theirs

    Don't you know you better run, run, run, run,
    run, run, run, run, run, run, run, run, run

    Till dig Seel:



    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Sv: Vill någon sätta emot? vågar någon?

    Inlägg  Infra 2012-06-28, 12:24

    RedCloud skrev:
    överväldigande majoritet av brott & elände som vi läser om i tidningarna

    Eftersom du är rejält obildad så kan jag upplysa dig om att "överväldigande majoritet" betyder att över 50% av brotten skulle utförts av invandrare eller folk med invandrarbakgrund.

    Så är det naturligtvis inte.

    Men enda chansen för dig att föra fram din äckliga rasism är ju att ljuga.

    Ingen av artiklarna du länkar till avslöjar någon etnicitet, den som är så viktig för dig.

    Alltså ska vi debattera dina fördomar....puke, dubbelpuke.

    Snart har du en anmälan för hets mot folkgrupp......
    WORD!
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Sv: Vill någon sätta emot? vågar någon?

    Inlägg  F.I.S.T 2012-06-28, 12:36

    Dao skrev:

    Ingen etnicitet uppgavs i någon av artiklarna. Även om de hade gjort detta och det hade varit "inavdrare" så bevisar du bara att även "invandrare" gör brott!

    Och det vet alla ändå...

    Word !!!!!!!
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Sv: Vill någon sätta emot? vågar någon?

    Inlägg  redalert 2012-06-28, 13:02

    F.I.S.T skrev:
    Dao skrev:

    Ingen etnicitet uppgavs i någon av artiklarna. Även om de hade gjort detta och det hade varit "inavdrare" så bevisar du bara att även "invandrare" gör brott!

    Och det vet alla ändå...

    Word !!!!!!!

    I slagsmålet och skottlossningen utanför Sahlgrenska talar man om grupperingar, vad tror du dessa grupperingar består av, svenskar eller invandrare, fisten? Rolling Eyes
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Sv: Vill någon sätta emot? vågar någon?

    Inlägg  Dao 2012-06-28, 13:08

    redalert skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Dao skrev:

    Ingen etnicitet uppgavs i någon av artiklarna. Även om de hade gjort detta och det hade varit "inavdrare" så bevisar du bara att även "invandrare" gör brott!

    Och det vet alla ändå...

    Word !!!!!!!

    I slagsmålet och skottlossningen utanför Sahlgrenska talar man om grupperingar, vad tror du dessa grupperingar består av, svenskar eller invandrare, fisten? Rolling Eyes

    Brottslingar?
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Sv: Vill någon sätta emot? vågar någon?

    Inlägg  DMustaine 2012-06-28, 13:17

    Vänta jag tror DAO kan ha funnit en gemensam nämnare här......han är inte alltid så tokig ändå! Ivandrare = brottlighet? Mmmm kan mkt väl vara så!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Sv: Vill någon sätta emot? vågar någon?

    Inlägg  Infra 2012-06-28, 13:18

    http://www.expressen.se/nyheter/polisbilar-slogs-sonder-vid-upplopp/

    Upplopp? Det är klart att de svagaste i samhället försvarar sig mot dessa
    kaxiga, missunnsamma, maktfullkomliga grisar. Det gör de förbannat rätt i!

    Jag lyssnar aldrig på programmet Sommar. Jag tycker det är för mycket
    navelskåderi. I går lyssnade jag dock på reprisen kvart över tio på
    kvällen.. En vidsynt, comming man inom idrotten med internationell
    uppväxt. Med många svarta och mångkulturella vänner. En av mina favoriter
    här i världen. Han fick en del av sin fostran i dessa miljöer,
    bland dessa ungdomar som i pressen utmålas som så onda. Världens bästa
    killar, skulle jag säga.


    "En dag spelade vi fotboll nere i Centrum. Det är det vi gillar att göra. Spela fotboll. Bara prata och umgås. Då kommer en polisbil och ställer sig precis där vi spelade. Han kunde ha ställt sig var som helst men han ställde sig precis där vi spelade.

    Vi bad honom att flytta på bilen men han vägrade. Den bilen kommer nog någon att försöka förstöra. Står planen tom - låt barnen spela. Innebandygubbarna kan betala för sig. Låt oss bara få en chans att göra det vi vill göra.

    Om ungdomarna står och gör nåt dåligt; för all del - stoppa dom. Men stoppa dom inte från att göra något bra."


    http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=5126932

    Lyssna på John Guidetti - utan musik. http://sverigesradio.se/topsy/ljudfil/4007314.mp3

    En aning kaxig. En aning naiv. Men för fan - han är bara 20!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Sv: Vill någon sätta emot? vågar någon?

    Inlägg  Dao 2012-06-28, 13:53

    DMustaine skrev:Vänta jag tror DAO kan ha funnit en gemensam nämnare här......han är inte alltid så tokig ändå! Ivandrare = brottlighet? Mmmm kan mkt väl vara så!

    Dåligt försök...Smile
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Bråk

    Inlägg  Secrist 2012-06-28, 14:44

    Varje person med mer än 2 hjärnceller inser ju att med en invandring som vida överstiger arbetskraftsbehovet kommer att skapa problem. Man behöver inte vara raketforskare för att räkna ut det. Sedan kan man ju alltid tycka att det är värt obehaget och det kan jag respektera. Men när man avfärdar alla problem som rasism så blir det trams.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Sv: Vill någon sätta emot? vågar någon?

    Inlägg  Dao 2012-06-28, 14:58

    Secrist skrev:Varje person med mer än 2 hjärnceller inser ju att med en invandring som vida överstiger arbetskraftsbehovet kommer att skapa problem. Man behöver inte vara raketforskare för att räkna ut det. Sedan kan man ju alltid tycka att det är värt obehaget och det kan jag respektera. Men när man avfärdar alla problem som rasism så blir det trams.

    Om du ANVÄNDER dina två hjärnceller, så vet du att antalet invandrare inte är problemet!

    Och varför talar du om rasism hela tiden? Klarar du inte av att stå för dina fördomar??
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Sv: Vill någon sätta emot? vågar någon?

    Inlägg  Secrist 2012-06-28, 15:05

    Dao skrev:
    Secrist skrev:Varje person med mer än 2 hjärnceller inser ju att med en invandring som vida överstiger arbetskraftsbehovet kommer att skapa problem. Man behöver inte vara raketforskare för att räkna ut det. Sedan kan man ju alltid tycka att det är värt obehaget och det kan jag respektera. Men när man avfärdar alla problem som rasism så blir det trams.

    Om du ANVÄNDER dina två hjärnceller, så vet du att antalet invandrare inte är problemet!

    Och varför talar du om rasism hela tiden? Klarar du inte av att stå för dina fördomar??

    Självklart påverkar antalet. Hade det inte varit det så hade vi haft fri invandring. Om man sedan tycker att kostnaden (ca 40 miljarder i dagsläget) är värt det så kan jag respektera det. Det farliga är när man inte vågar konfrontera verkligheten utan bara slänger sig med floskler och plattityder.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Sv: Vill någon sätta emot? vågar någon?

    Inlägg  Infra 2012-06-28, 16:22

    Secrist skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:Varje person med mer än 2 hjärnceller inser ju att med en invandring som vida överstiger arbetskraftsbehovet kommer att skapa problem. Man behöver inte vara raketforskare för att räkna ut det. Sedan kan man ju alltid tycka att det är värt obehaget och det kan jag respektera. Men när man avfärdar alla problem som rasism så blir det trams.

    Om du ANVÄNDER dina två hjärnceller, så vet du att antalet invandrare inte är problemet!

    Och varför talar du om rasism hela tiden? Klarar du inte av att stå för dina fördomar??

    Självklart påverkar antalet. Hade det inte varit det så hade vi haft fri invandring. Om man sedan tycker att kostnaden (ca 40 miljarder i dagsläget) är värt det så kan jag respektera det. Det farliga är när man inte vågar konfrontera verkligheten utan bara slänger sig med floskler och plattityder.
    Vilken - skulle du säga - är
    den värsta "plattityden" i den här tråden?

    Sponsored content


    Vill någon sätta emot? vågar någon? Empty Sv: Vill någon sätta emot? vågar någon?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-27, 09:17