Kan du inte hantera google? Det finns kurser för nybörjare i det.
SD-secrist skrev:Antar att dina brister i argument tvingar dig att ägna tiden åt personangrepp istället.
Kan du inte hantera google? Det finns kurser för nybörjare i det.
SD-secrist skrev:Antar att dina brister i argument tvingar dig att ägna tiden åt personangrepp istället.
Dao skrev:I vilket fall som helst kan vi nu klart svara JA på de två frågorna i TS. Det gick att sätta emot, och det var många som "vågade"!
enligt uppgifter i lokalpressen.
RedCloud skrev:enligt uppgifter i lokalpressen.
Källa ?
Lokalpressen.
RedCloud skrev:Lokalpressen.
Du får väl precisera dig, är det i Kiruna eller Halmstad eller bara vanligt rasist-jidder från SD-secrist ?
Secrist skrev:RedCloud skrev:Lokalpressen.
Du får väl precisera dig, är det i Kiruna eller Halmstad eller bara vanligt rasist-jidder från SD-secrist ?
När påstod jag något jag inte hade täckning för senast? Det lustiga är att varenda gång jag påstår något du inte gillar så försöker du avfärda det som "rasist-jidder" och liknande. Och varenda gång så presenterar jag fakta och du tystnar eller övergår i personangrepp. Lär du dig aldrig?
När påstod jag något jag inte hade täckning för senast?
Regndrottning skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Lokalpressen.
När påstod jag något jag inte hade täckning för senast? Det lustiga är att varenda gång jag påstår något du inte gillar så försöker du avfärda det som "rasist-jidder" och liknande. Och varenda gång så presenterar jag fakta och du tystnar eller övergår i personangrepp. Lär du dig aldrig?
Jamen , du presenterar inte fakta. Du presenterar åsikter. Om du hade fakta så skulle du kunna presentera en länk.
Secrist skrev:Regndrottning skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Lokalpressen.
Jamen , du presenterar inte fakta. Du presenterar åsikter. Om du hade fakta så skulle du kunna presentera en länk.
Givetvis har du och KP-RC fel som vanligt. Svider det? För övrigt, när KP-RC inte presenterar någon länk utan börjar ett hånfullt raljerande om att man inte har google på datorn etc så är du knäpptyst. Pinsamt.
http://hn.se/nyheter/falkenberg/1.328965-unga-invandrare-star-for-en-stor-del-av-brottsligheten
R.O.F.L skrev:Secrist skrev:Regndrottning skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Lokalpressen.
Givetvis har du och KP-RC fel som vanligt. Svider det? För övrigt, när KP-RC inte presenterar någon länk utan börjar ett hånfullt raljerande om att man inte har google på datorn etc så är du knäpptyst. Pinsamt.
http://hn.se/nyheter/falkenberg/1.328965-unga-invandrare-star-for-en-stor-del-av-brottsligheten
Nu kommer snart fist med rasitkortet.
RedCloud skrev:Tänk om du lämnat källan med en gång hade vi undvikit en massa jidder....
Troligen ihopblandat med högvis med bortförklaringar till varför det är allas fel utom brottslingarnas själva.
Secrist skrev:RedCloud skrev:Tänk om du lämnat källan med en gång hade vi undvikit en massa jidder....
RedCloud skrev:Troligen ihopblandat med högvis med bortförklaringar till varför det är allas fel utom brottslingarnas själva.
Och din åsikt då ?
Har invandrarna en gen som gör dom kriminella ?
Först avfärdar du det som "rasist-jidder" och när du ställs inför faktum så övergår du i personangrepp. Moget.
RedCloud skrev:Först avfärdar du det som "rasist-jidder" och när du ställs inför faktum så övergår du i personangrepp. Moget.
Inget svar ?
Varför tror du att invandrare är överrepresenterade i viss brottssatatisk ?
Var frågan för svår ?
Varför tror du att invandrare är överrepresenterade i viss brottssatatisk ?
Secrist skrev:Dao skrev:I vilket fall som helst kan vi nu klart svara JA på de två frågorna i TS. Det gick att sätta emot, och det var många som "vågade"!
I min hemstad så är 50% av den grövre ungdomsbrottsligheten utförd av personer med invandrarbakgrund enligt uppgifter i lokalpressen. Polisens kommentar var att de nog skulle säga att siffran lägger ännu något högre men det är ju inte allt man kan bevisa.
Ekonomisk-sociala situationen spelar givetvis in men det kan knappast vara enda förklaringen.
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:I vilket fall som helst kan vi nu klart svara JA på de två frågorna i TS. Det gick att sätta emot, och det var många som "vågade"!
I min hemstad så är 50% av den grövre ungdomsbrottsligheten utförd av personer med invandrarbakgrund enligt uppgifter i lokalpressen. Polisens kommentar var att de nog skulle säga att siffran lägger ännu något högre men det är ju inte allt man kan bevisa.
Ja, det KAN mycket väl stämma. Men frågan är VARFÖR!!!
Den frågan har alltid varit tabu för högern!
Som en brasiliansk biskop en gång uttryckte det: "När jag ger mat till de fattiga kallas jag ängel, men när jag frågar varför de är fattiga blir jag kallad kommunist!"
När är ni i högern beredda att försöka analysera orsak och verkan??
RedCloud skrev:Ekonomisk-sociala situationen spelar givetvis in men det kan knappast vara enda förklaringen.
Modern forskning ger vi handen att det är så....men det passar väl inte in i din SD-värld antar jag.
Secrist skrev:Jag ser ingen sådan analys här från vänstern. Först avfädades påståendet som "rasist-jiddder" av KP-RC och när det inte visade sig vara "rasist-jidder" så blev det genast mycket jobbigare.