+5
berralarzon
Sniperace
RedclownIII
F.I.S.T
Sossar ee lata
9 posters
Vågar man gissa på den underbara Malmvägen???
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15219991.ab
vad handlar tråden om ? , är det en gissningstråd ?
- Inlägg 3
Ja du vad handlar den om
Gissningsvis en skottlossning i Sollentuna
Sossar ee lata skrev:Gissningsvis en skottlossning i Sollentuna
Och debattunderlaget, frågeställningen du önskar diskutera är ?
RedclownIII- Antal inlägg : 2772
F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:Gissningsvis en skottlossning i Sollentuna
Skall du kasta ut rasistkortet då?
RedclownIII skrev:F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:Gissningsvis en skottlossning i Sollentuna
Skall du kasta ut rasistkortet då?
Nej det gjorde ju du nu !
- Inlägg 8
Ja du
F.I.S.T skrev:Och debattunderlaget, frågeställningen du önskar diskutera är ?
Om denna händelse skedde på Malmvägen?
Förstår du inte svenska??
Sossar ee lata skrev:F.I.S.T skrev:Och debattunderlaget, frågeställningen du önskar diskutera är ?
alltså en gissningslek om vart detta skedde ? ...inget annat ?
tycker du detta är debattunderlag ?
F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:F.I.S.T skrev:Och debattunderlaget, frågeställningen du önskar diskutera är ?
alltså en gissningslek om vart detta skedde ? ...inget annat ?
tycker du detta är debattunderlag ?
Har du rasistkortet gömt i rockärmen?
Sniperace- Antal inlägg : 32948
Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15219991.ab
Det VAR Malmvägen.....
- Inlägg 12
ja vad skall man säga
Varför har jag alltid rätt??? Jag måste vara bäst!
berralarzon- Antal inlägg : 6964
Sossar ee lata skrev:Varför har jag alltid rätt??? Jag måste vara bäst!
Ja du är helt klart lika korkad som tjyven gustavander/rmc därom råder inget tvivel..
//Niklas
- Inlägg 14
Va menar du Berra?
berralarzon skrev:Sossar ee lata skrev:Varför har jag alltid rätt??? Jag måste vara bäst!
Ja du är helt klart lika korkad som tjyven gustavander/rmc därom råder inget tvivel..
//Niklas
En som alltid har rätt & är bäst kan inte vara korkad!
SiP- Antal inlägg : 4427
berralarzon skrev:Sossar ee lata skrev:Varför har jag alltid rätt??? Jag måste vara bäst!
//Niklas
Säger han som tror att vivalla är en stad... *fniss*
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Bäst? Nej Rasist? Ja du är en riktigt ful rasist som säkert samlar på nazikors o div ss märken
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:Varför har jag alltid rätt??? Jag måste vara bäst!
Bäst? Nej Rasist? Ja du är en riktigt ful rasist som säkert samlar på nazikors o div ss märken
Hur ser din samling av Kommunistisk memoribilia ut? Har du många foton på Stalin och NKVDs mördande? Kanske ett litet altare där dutillber kim jung Il?
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Thetaxpayer skrev:Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:Varför har jag alltid rätt??? Jag måste vara bäst!
Hur ser din samling av Kommunistisk memoribilia ut? Har du många foton på Stalin och NKVDs mördande? Kanske ett litet altare där dutillber kim jung Il?
Jag har inte fäst nåt intresse av de du nämner! jag är helt övertygad om att du läst om dem och funnit dem intressanta eftersom du verkar känna till så mycket om dem!
//Niklas
Du har fortfarande inte förstått din stupiditet och loggat ut för gott?
Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:Varför har jag alltid rätt??? Jag måste vara bäst!
Tja, har en gammal elmotor med en sån här skylt, djävla nazister de där ASEA, eller som de heter nu ABB..
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
Redvictory skrev:Thetaxpayer skrev:Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:Varför har jag alltid rätt??? Jag måste vara bäst!
Jag har inte fäst nåt intresse av de du nämner! jag är helt övertygad om att du läst om dem och funnit dem intressanta eftersom du verkar känna till så mycket om dem!
Men du verkar veta mycket om nazister. fattar du vad det betyder enligt din logik?
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
SiP skrev:Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:Varför har jag alltid rätt??? Jag måste vara bäst!
Tja, har en gammal elmotor med en sån här skylt, djävla nazister de där ASEA, eller som de heter nu ABB..
Nydqvist o Holm - NOHAB. Bor ett stenkast därifrån,,,
Innan Adolf hittade man hakors lite överallt.
Okej låt oss se nu, du startade en gissningslek som du förmodligen redan visste svaret på innan, och nu när du "gissade rätt" på frågan som du själv ställt så hyllar du dig själv för det!?
Så nu har tråden inget syfte längre då ?
berralarzon- Antal inlägg : 6964
SiP skrev:berralarzon skrev:Sossar ee lata skrev:Varför har jag alltid rätt??? Jag måste vara bäst!
//Niklas
"fniss"sicken
fjant..
Vivalla är en byhåla med en korkad brevbärare i en teveserie..
eller hur "sossen"?
btw är du också brevbärare sossen?
//Niklas
berralarzon skrev:SiP skrev:berralarzon skrev:Sossar ee lata skrev:Varför har jag alltid rätt??? Jag måste vara bäst!
//Niklas
"fniss"sicken
fjant..
Vivalla är en byhåla med en korkad brevbärare i en teveserie..
eller hur "sossen"?
btw är du också brevbärare sossen?
//Niklas
Har ju sagt att du skall be om ett alkolås på datorn fyllberra...
du kanske skulle slå upp vad exakt "tv serie betyder, det är liksom fiktion eller i en enklare term som till och med en mentalt efterbliven individ som du kan förstå, en påhittad sak.
Men du är till stor munterhet, lite som den som är lite fullare än alla andra på en fest och står för de stora pinsamheterna medan de som är lagom på fyllan kommer undan med sina små pinsamheter, men det är nog din roll i extremistvänstergänget, du drar uppmärksamheten från deras grodor genom att vara mer puckad än Anna Anka..
Och nej jag är inte brevbärare, men hurså, du själv är ju en samhällsparasit som ger bidragstagare ett ansikte och i jämnförelse så är brevbärare ett hedervärt yrke..