SiP skrev:berralarzon skrev:SiP skrev:berralarzon skrev:Sossar ee lata skrev:Varför har jag alltid rätt??? Jag måste vara bäst!
Ja du är helt klart lika korkad som tjyven gustavander/rmc därom råder inget tvivel..
//Niklas
Säger han som tror att vivalla är en stad... *fniss*
"fniss"sicken
fjant..
Vivalla är en byhåla med en korkad brevbärare i en teveserie..
eller hur "sossen"?
btw är du också brevbärare sossen?
//Niklas
Har ju sagt att du skall be om ett alkolås på datorn fyllberra...
du kanske skulle slå upp vad exakt "tv serie betyder, det är liksom fiktion eller i en enklare term som till och med en mentalt efterbliven individ som du kan förstå, en påhittad sak.
Men du är till stor munterhet, lite som den som är lite fullare än alla andra på en fest och står för de stora pinsamheterna medan de som är lagom på fyllan kommer undan med sina små pinsamheter, men det är nog din roll i extremistvänstergänget, du drar uppmärksamheten från deras grodor genom att vara mer puckad än Anna Anka..
Och nej jag är inte brevbärare, men hurså, du själv är ju en samhällsparasit som ger bidragstagare ett ansikte och i jämnförelse så är brevbärare ett hedervärt yrke..
Ja det har du säkert med så mycket tramsinlägg du skriver "sossen"!!
Ett bra uttryck också för detta pekar MAN ETT FINGER åt andra så pekar man fyra mot sig själv precis som du gör nu.
Och att du dessutom döms som clown på dom fester du är det kan inte jag hjälpa...
Klart att brevbärare är ett hedervärt yrke dessutom det är väl alla yrken eller väljer du att välja vad du vill att kalla hedervärt?
//Niklas