+14
DirtyDog
berralarzon
RedMentalCase
Thetaxpayer
F.I.S.T
DMustaine
Sniperace
R.O.F.L
redalert
Sossar ee lata
RedCloud
Infra
ericTheDog
Secrist
18 posters
Gissa vem...
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 2
Sv: Gissa vem...
Secrist skrev:Någon som tror att de är ljushåriga?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14724129.ab
Jösses, unga flickors liv är troligen förstört för en lång framtid. Du bekymrar dig över gärningsmannens hårfärg.
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 3
Jag tror hela gänget är ljushåriga svenskar. Har jag fel ska jag äta upp min hatt.ericTheDog skrev:Secrist skrev:Någon som tror att de är ljushåriga?
Jösses, unga flickors liv är troligen förstört för en lång framtid. Du bekymrar dig över gärningsmannens hårfärg.
- Inlägg 4
Infra skrev:Jag tror hela gänget är ljushåriga svenskar. Har jag fel ska jag äta upp min hatt.ericTheDog skrev:Secrist skrev:Någon som tror att de är ljushåriga?
OMG
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 5
Man?
ericTheDog skrev:Secrist skrev:Någon som tror att de är ljushåriga?
Inte "man". Män, pluralis (eller snarare unga killar).
- Inlägg 6
Äta
Infra skrev:Jag tror hela gänget är ljushåriga svenskar. Har jag fel ska jag äta upp min hatt.ericTheDog skrev:Secrist skrev:Någon som tror att de är ljushåriga?
Ett tips. Skaffa en bra krydda som passar till hatt.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 7
Någon som tror att de är ljushåriga?
En ny rasse-Seel i vardandet.....puke
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 8
Som vanligt!!
Som vanligt så bryr sig RC mer om mig än om det vidriga denna flicka blivit utsatt för. RC är en vidrig person!
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 9
RedCloud skrev:Någon som tror att de är ljushåriga?
Ett gammalt oförbätterligt kommunistäckel....puke!
- Inlägg 10
Gillar inte kackerlackor...men jag håller med...
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
- Inlägg 11
Är det våra pensionsräddare som är i farten nu igen. Vad hände med "jobba oss ur krisen"?
- Inlägg 12
Samma
Nja, vi är nog inte riktigt lika men du har helt rätt i att jag kände mig lite som honom när jag startade tråden.
Man man kan ju inte låta bli att fundera på varför dessa killar gör detta i grupp? Överrepresentationen där gärningsmännen i en gruppvåldtäkt är av utomeuropeisk härkomst måste ju vara hysterisk.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 13
Secrist skrev:RedCloud skrev:Någon som tror att de är ljushåriga?
Nja, vi är nog inte riktigt lika men du har helt rätt i att jag kände mig lite som honom när jag startade tråden.
Man man kan ju inte låta bli att fundera på varför dessa killar gör detta i grupp? Överrepresentationen där gärningsmännen i en gruppvåldtäkt är av utomeuropeisk härkomst måste ju vara hysterisk.
det sker pga fattigdom, utanförskap, krigstrauman, fostran, kvinnosyn, kultur, för att straffa samhälle för dess förtryck, för att det inte finns fritidsgårdar, för att de känner sig sysslolösa, för att samhället inte tagit emot dem på ett bra sätt, för att flickan var slampig eller dålig flicka, för att hennes klädsel var utmanande, för att hon inte bar slöja och därmed bjöd ut sig.
vilka skäl som helst UTOM personligt ansvar, dvs det är alltid någon annans fel....
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 14
Sverige våldtäktsland nr 1 i Europa. Det är så sorgligt att våra politiker inte agerar!
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 15
Sniperace skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Någon som tror att de är ljushåriga?
det sker pga fattigdom, utanförskap, krigstrauman, fostran, kvinnosyn, kultur, för att straffa samhälle för dess förtryck, för att det inte finns fritidsgårdar, för att de känner sig sysslolösa, för att samhället inte tagit emot dem på ett bra sätt, för att flickan var slampig eller dålig flicka, för att hennes klädsel var utmanande, för att hon inte bar slöja och därmed bjöd ut sig.
vilka skäl som helst UTOM personligt ansvar, dvs det är alltid någon annans fel....
Frågan är om du någonsin kan få kackerlacksfamiljen att förstå vad du säger här?
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 16
DMustaine skrev:Sverige våldtäktsland nr 1 i Europa. Det är så sorgligt att våra politiker inte agerar!
"Agera" ... genom att sänka skatter och minskade resurser till polis, rättsväsende, vård och skola ??.... alla komponenter som bidrar till ett bättre samhälle med rätt resurser
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 17
F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:Sverige våldtäktsland nr 1 i Europa. Det är så sorgligt att våra politiker inte agerar!
"Agera" ... genom att sänka skatter och minskade resurser till polis, rättsväsende, vård och skola ??.... alla komponenter som bidrar till ett bättre samhälle med rätt resurser
Hur förklarar du detta då?
http://www.ekonomifakta.se/sv/Artiklar/2011/Januari/Skattetryck-vs-skatteintakter/
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 18
Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:Sverige våldtäktsland nr 1 i Europa. Det är så sorgligt att våra politiker inte agerar!
http://www.ekonomifakta.se/sv/Artiklar/2011/Januari/Skattetryck-vs-skatteintakter/
För det första noterar jag att skatteintäkterna stiger under S-regeringen, och sjunker tillbaka något under alliansen. Sedan kan vi oxå konstatera att befolkningen växt, vilket Alliansen brukar använda sig för att "bevisa" att det är fler jobb nu än förut, men "glömma" att berätta att arbetslösheten ökat. Sedan är nästa fråga.... vad gör man med skattemedlen, de tycks inte komma behövande sjuka pensionärer till hands, ej heller Polis, skola och rättsväsendet....
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 19
Om man som familjen sitter i en koja i skogen är ju inga händelser någonsin nåt problem,
de sitter där och drar den till internationalen, helt frånskärmade från dagens verklighet i Sverige,
de blir inte tvungna att ta samtalen med sina döttrar, man skäms nästan när man måste informera dem om att de ska undvika vissa grupper av killar.
de sitter där och drar den till internationalen, helt frånskärmade från dagens verklighet i Sverige,
de blir inte tvungna att ta samtalen med sina döttrar, man skäms nästan när man måste informera dem om att de ska undvika vissa grupper av killar.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 20
man skäms nästan när man måste informera dem om att de ska undvika vissa grupper av killar.
det borde du göra om du hade någon skam i kroppen, men det har du ju inte....
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 21
F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:Sverige våldtäktsland nr 1 i Europa. Det är så sorgligt att våra politiker inte agerar!
Vadå resurser dom klarar ju inte upp ett dugg mer nu trots att dina kompisar skjutit i mer pengar "fler poliser" har blivit färre poliser synligt!
Och eftersom bh brukar skjuta in en g.f.Y.a på samma trams som du skriver gör jag det med.
//Niklas
- Inlägg 22
Jobbigt
RedCloud skrev:man skäms nästan när man måste informera dem om att de ska undvika vissa grupper av killar.
det borde du göra om du hade någon skam i kroppen, men det har du ju inte....
Har du helt lagt ner all form av konstruktiv dialog? Allt du gör just nu verkar ju vara att berätta för alla vilka dåliga människor de är.
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 23
Konstruktiv dialog från kackerlackan?, har aldrig existerat,
så fort den imbecille idioten fått mothugg så blir alla motståndare rasister nazister och oempatiska, en sann idiot, och vänster såklart.
ATt det jag skriver om informera är sant förstärker bara bilden av kackerlackans dårskap.
så fort den imbecille idioten fått mothugg så blir alla motståndare rasister nazister och oempatiska, en sann idiot, och vänster såklart.
ATt det jag skriver om informera är sant förstärker bara bilden av kackerlackans dårskap.
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 24
RedMentalCase skrev:Konstruktiv dialog från kackerlackan?, har aldrig existerat,
Att du är en idiot det vet vi redan men fortsätt att skriva inlägg rmc du är till stor humor rent av en ståuppkomiker.
//Niklas
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 25
F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:Sverige våldtäktsland nr 1 i Europa. Det är så sorgligt att våra politiker inte agerar!
För det första noterar jag att skatteintäkterna stiger under S-regeringen, och sjunker tillbaka något under alliansen. Sedan kan vi oxå konstatera att befolkningen växt, vilket Alliansen brukar använda sig för att "bevisa" att det är fler jobb nu än förut, men "glömma" att berätta att arbetslösheten ökat. Sedan är nästa fråga.... vad gör man med skattemedlen, de tycks inte komma behövande sjuka pensionärer till hands, ej heller Polis, skola och rättsväsendet....
Nu är du nog något på spåret. Vad tror du att man gör med pengarna? Vad är din teori?Sedan är det skattetrycket som stiger under sossarna inte intäkterna. Att den sjunker under den värsta krisen i mannaminne vilket också är förklarat glömde du lämpligen nämna.