Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+14
DirtyDog
berralarzon
RedMentalCase
Thetaxpayer
F.I.S.T
DMustaine
Sniperace
R.O.F.L
redalert
Sossar ee lata
RedCloud
Infra
ericTheDog
Secrist
18 posters

    Gissa vem...

    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Gissa vem... Empty Gissa vem...

    Inlägg  Secrist 2012-04-24, 00:31

    Någon som tror att de är ljushåriga?

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14724129.ab
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Gissa vem... Empty Sv: Gissa vem...

    Inlägg  ericTheDog 2012-04-24, 00:38

    Secrist skrev:Någon som tror att de är ljushåriga?

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14724129.ab


    Jösses, unga flickors liv är troligen förstört för en lång framtid. Du bekymrar dig över gärningsmannens hårfärg.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Gissa vem... Empty Sv: Gissa vem...

    Inlägg  Infra 2012-04-24, 01:22

    ericTheDog skrev:
    Secrist skrev:Någon som tror att de är ljushåriga?

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14724129.ab


    Jösses, unga flickors liv är troligen förstört för en lång framtid. Du bekymrar dig över gärningsmannens hårfärg.
    Jag tror hela gänget är ljushåriga svenskar. Har jag fel ska jag äta upp min hatt.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Gissa vem... Empty Sv: Gissa vem...

    Inlägg  ericTheDog 2012-04-24, 01:37

    Infra skrev:
    ericTheDog skrev:
    Secrist skrev:Någon som tror att de är ljushåriga?

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14724129.ab


    Jösses, unga flickors liv är troligen förstört för en lång framtid. Du bekymrar dig över gärningsmannens hårfärg.
    Jag tror hela gänget är ljushåriga svenskar. Har jag fel ska jag äta upp min hatt.

    OMG
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Gissa vem... Empty Man?

    Inlägg  Secrist 2012-04-24, 07:05

    ericTheDog skrev:
    Secrist skrev:Någon som tror att de är ljushåriga?

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14724129.ab


    Jösses, unga flickors liv är troligen förstört för en lång framtid. Du bekymrar dig över gärningsmannens hårfärg.

    Inte "man". Män, pluralis (eller snarare unga killar).
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Gissa vem... Empty Äta

    Inlägg  Secrist 2012-04-24, 07:06

    Infra skrev:
    ericTheDog skrev:
    Secrist skrev:Någon som tror att de är ljushåriga?

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14724129.ab


    Jösses, unga flickors liv är troligen förstört för en lång framtid. Du bekymrar dig över gärningsmannens hårfärg.
    Jag tror hela gänget är ljushåriga svenskar. Har jag fel ska jag äta upp min hatt.

    Ett tips. Skaffa en bra krydda som passar till hatt.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Gissa vem... Empty Sv: Gissa vem...

    Inlägg  RedCloud 2012-04-24, 07:38

    Någon som tror att de är ljushåriga?

    En ny rasse-Seel i vardandet.....puke
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Gissa vem... Empty Som vanligt!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-04-24, 08:06

    Som vanligt så bryr sig RC mer om mig än om det vidriga denna flicka blivit utsatt för. RC är en vidrig person!
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Gissa vem... Empty Sv: Gissa vem...

    Inlägg  redalert 2012-04-24, 08:21

    RedCloud skrev:
    Någon som tror att de är ljushåriga?

    En ny rasse-Seel i vardandet.....puke

    Ett gammalt oförbätterligt kommunistäckel....puke! Shocked
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Gissa vem... Empty Sv: Gissa vem...

    Inlägg  ericTheDog 2012-04-24, 08:34

    RedCloud skrev:
    Någon som tror att de är ljushåriga?

    En ny rasse-Seel i vardandet.....puke


    Gillar inte kackerlackor...men jag håller med...
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Gissa vem... Empty Sv: Gissa vem...

    Inlägg  R.O.F.L 2012-04-24, 09:07

    Är det våra pensionsräddare som är i farten nu igen. Vad hände med "jobba oss ur krisen"?
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Gissa vem... Empty Samma

    Inlägg  Secrist 2012-04-24, 09:13

    RedCloud skrev:
    Någon som tror att de är ljushåriga?

    En ny rasse-Seel i vardandet.....puke

    Nja, vi är nog inte riktigt lika men du har helt rätt i att jag kände mig lite som honom när jag startade tråden. Wink

    Man man kan ju inte låta bli att fundera på varför dessa killar gör detta i grupp? Överrepresentationen där gärningsmännen i en gruppvåldtäkt är av utomeuropeisk härkomst måste ju vara hysterisk.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Gissa vem... Empty Sv: Gissa vem...

    Inlägg  Sniperace 2012-04-24, 09:27

    Secrist skrev:
    RedCloud skrev:
    Någon som tror att de är ljushåriga?

    En ny rasse-Seel i vardandet.....puke

    Nja, vi är nog inte riktigt lika men du har helt rätt i att jag kände mig lite som honom när jag startade tråden. Wink

    Man man kan ju inte låta bli att fundera på varför dessa killar gör detta i grupp? Överrepresentationen där gärningsmännen i en gruppvåldtäkt är av utomeuropeisk härkomst måste ju vara hysterisk.

    det sker pga fattigdom, utanförskap, krigstrauman, fostran, kvinnosyn, kultur, för att straffa samhälle för dess förtryck, för att det inte finns fritidsgårdar, för att de känner sig sysslolösa, för att samhället inte tagit emot dem på ett bra sätt, för att flickan var slampig eller dålig flicka, för att hennes klädsel var utmanande, för att hon inte bar slöja och därmed bjöd ut sig.
    vilka skäl som helst UTOM personligt ansvar, dvs det är alltid någon annans fel....
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Gissa vem... Empty Sv: Gissa vem...

    Inlägg  DMustaine 2012-04-24, 09:33

    Sverige våldtäktsland nr 1 i Europa. Det är så sorgligt att våra politiker inte agerar!
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Gissa vem... Empty Sv: Gissa vem...

    Inlägg  redalert 2012-04-24, 09:47

    Sniperace skrev:
    Secrist skrev:
    RedCloud skrev:
    Någon som tror att de är ljushåriga?

    En ny rasse-Seel i vardandet.....puke

    Nja, vi är nog inte riktigt lika men du har helt rätt i att jag kände mig lite som honom när jag startade tråden. Wink

    Man man kan ju inte låta bli att fundera på varför dessa killar gör detta i grupp? Överrepresentationen där gärningsmännen i en gruppvåldtäkt är av utomeuropeisk härkomst måste ju vara hysterisk.

    det sker pga fattigdom, utanförskap, krigstrauman, fostran, kvinnosyn, kultur, för att straffa samhälle för dess förtryck, för att det inte finns fritidsgårdar, för att de känner sig sysslolösa, för att samhället inte tagit emot dem på ett bra sätt, för att flickan var slampig eller dålig flicka, för att hennes klädsel var utmanande, för att hon inte bar slöja och därmed bjöd ut sig.
    vilka skäl som helst UTOM personligt ansvar, dvs det är alltid någon annans fel....

    Frågan är om du någonsin kan få kackerlacksfamiljen att förstå vad du säger här? Rolling Eyes
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Gissa vem... Empty Sv: Gissa vem...

    Inlägg  F.I.S.T 2012-04-24, 10:25

    DMustaine skrev:Sverige våldtäktsland nr 1 i Europa. Det är så sorgligt att våra politiker inte agerar!

    "Agera" ... genom att sänka skatter och minskade resurser till polis, rättsväsende, vård och skola ??.... alla komponenter som bidrar till ett bättre samhälle med rätt resurser
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Gissa vem... Empty Sv: Gissa vem...

    Inlägg  Thetaxpayer 2012-04-24, 10:56

    F.I.S.T skrev:
    DMustaine skrev:Sverige våldtäktsland nr 1 i Europa. Det är så sorgligt att våra politiker inte agerar!

    "Agera" ... genom att sänka skatter och minskade resurser till polis, rättsväsende, vård och skola ??.... alla komponenter som bidrar till ett bättre samhälle med rätt resurser



    Hur förklarar du detta då?

    http://www.ekonomifakta.se/sv/Artiklar/2011/Januari/Skattetryck-vs-skatteintakter/
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Gissa vem... Empty Sv: Gissa vem...

    Inlägg  F.I.S.T 2012-04-24, 11:04

    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:
    DMustaine skrev:Sverige våldtäktsland nr 1 i Europa. Det är så sorgligt att våra politiker inte agerar!

    "Agera" ... genom att sänka skatter och minskade resurser till polis, rättsväsende, vård och skola ??.... alla komponenter som bidrar till ett bättre samhälle med rätt resurser



    Hur förklarar du detta då?

    http://www.ekonomifakta.se/sv/Artiklar/2011/Januari/Skattetryck-vs-skatteintakter/

    För det första noterar jag att skatteintäkterna stiger under S-regeringen, och sjunker tillbaka något under alliansen. Sedan kan vi oxå konstatera att befolkningen växt, vilket Alliansen brukar använda sig för att "bevisa" att det är fler jobb nu än förut, men "glömma" att berätta att arbetslösheten ökat. Sedan är nästa fråga.... vad gör man med skattemedlen, de tycks inte komma behövande sjuka pensionärer till hands, ej heller Polis, skola och rättsväsendet....
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Gissa vem... Empty Sv: Gissa vem...

    Inlägg  RedMentalCase 2012-04-24, 11:43

    Om man som familjen sitter i en koja i skogen är ju inga händelser någonsin nåt problem,
    de sitter där och drar den till internationalen, helt frånskärmade från dagens verklighet i Sverige,
    de blir inte tvungna att ta samtalen med sina döttrar, man skäms nästan när man måste informera dem om att de ska undvika vissa grupper av killar.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Gissa vem... Empty Sv: Gissa vem...

    Inlägg  RedCloud 2012-04-24, 11:46

    man skäms nästan när man måste informera dem om att de ska undvika vissa grupper av killar.

    det borde du göra om du hade någon skam i kroppen, men det har du ju inte....
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Gissa vem... Empty Sv: Gissa vem...

    Inlägg  berralarzon 2012-04-24, 11:49

    F.I.S.T skrev:
    DMustaine skrev:Sverige våldtäktsland nr 1 i Europa. Det är så sorgligt att våra politiker inte agerar!

    "Agera" ... genom att sänka skatter och minskade resurser till polis, rättsväsende, vård och skola ??.... alla komponenter som bidrar till ett bättre samhälle med rätt resurser

    Vadå resurser dom klarar ju inte upp ett dugg mer nu trots att dina kompisar skjutit i mer pengar "fler poliser" har blivit färre poliser synligt!
    Och eftersom bh brukar skjuta in en g.f.Y.a på samma trams som du skriver gör jag det med.
    //Niklas
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Gissa vem... Empty Jobbigt

    Inlägg  Secrist 2012-04-24, 12:20

    RedCloud skrev:
    man skäms nästan när man måste informera dem om att de ska undvika vissa grupper av killar.

    det borde du göra om du hade någon skam i kroppen, men det har du ju inte....

    Har du helt lagt ner all form av konstruktiv dialog? Allt du gör just nu verkar ju vara att berätta för alla vilka dåliga människor de är.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Gissa vem... Empty Sv: Gissa vem...

    Inlägg  RedMentalCase 2012-04-24, 12:26

    Konstruktiv dialog från kackerlackan?, har aldrig existerat,
    så fort den imbecille idioten fått mothugg så blir alla motståndare rasister nazister och oempatiska, en sann idiot, och vänster såklart.

    ATt det jag skriver om informera är sant förstärker bara bilden av kackerlackans dårskap.
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Gissa vem... Empty Sv: Gissa vem...

    Inlägg  berralarzon 2012-04-24, 12:31

    RedMentalCase skrev:Konstruktiv dialog från kackerlackan?, har aldrig existerat,
    så fort den imbecille idioten fått mothugg så blir alla motståndare rasister nazister och oempatiska, en sann idiot, och vänster såklart.

    ATt det jag skriver om informera är sant förstärker bara bilden av kackerlackans dårskap.

    Att du är en idiot det vet vi redan men fortsätt att skriva inlägg rmc du är till stor humor rent av en ståuppkomiker. Very Happy
    //Niklas
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Gissa vem... Empty Sv: Gissa vem...

    Inlägg  Thetaxpayer 2012-04-24, 12:55

    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:
    DMustaine skrev:Sverige våldtäktsland nr 1 i Europa. Det är så sorgligt att våra politiker inte agerar!

    "Agera" ... genom att sänka skatter och minskade resurser till polis, rättsväsende, vård och skola ??.... alla komponenter som bidrar till ett bättre samhälle med rätt resurser



    Hur förklarar du detta då?

    http://www.ekonomifakta.se/sv/Artiklar/2011/Januari/Skattetryck-vs-skatteintakter/

    För det första noterar jag att skatteintäkterna stiger under S-regeringen, och sjunker tillbaka något under alliansen. Sedan kan vi oxå konstatera att befolkningen växt, vilket Alliansen brukar använda sig för att "bevisa" att det är fler jobb nu än förut, men "glömma" att berätta att arbetslösheten ökat. Sedan är nästa fråga.... vad gör man med skattemedlen, de tycks inte komma behövande sjuka pensionärer till hands, ej heller Polis, skola och rättsväsendet....



    Nu är du nog något på spåret. Vad tror du att man gör med pengarna? Vad är din teori?Sedan är det skattetrycket som stiger under sossarna inte intäkterna. Att den sjunker under den värsta krisen i mannaminne vilket också är förklarat glömde du lämpligen nämna.

    Sponsored content


    Gissa vem... Empty Sv: Gissa vem...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-08, 20:54