Freedom skrev:Tycker jag inte att det är längre.
Tycker du nivån på signaturen "redalerts" oneliners är värdigt ett forum som det här ?
Det finns ett uttryck som heter man skall inte kasta sten i glashus.
Freedom skrev:Tycker jag inte att det är längre.
Tycker du nivån på signaturen "redalerts" oneliners är värdigt ett forum som det här ?
Kolla hur du själv debatterar innan du börjar klaga på andra.
Freedom skrev:Kolla hur du själv debatterar innan du börjar klaga på andra.
Fortfarande inget svar på hur du uppfattar "redalerts" barnsligheter....
Freedom skrev:Kolla hur du själv debatterar innan du börjar klaga på andra.
Fortfarande inget svar på hur du uppfattar "redalerts" barnsligheter....
Efter 116 inlägg så har du blivit forumets okrönte pajas måste vara nytt rekord?
Jag har heller inte fått något svar gällande staten och skatterna i den andra tråden
Freedom skrev:Efter 116 inlägg så har du blivit forumets okrönte pajas måste vara nytt rekord?
i vilken omröstning då ?
Jag har heller inte fått något svar gällande staten och skatterna i den andra tråden
m.a.o. dunkar du barnrumpan "redalert" i ryggen.....
Du verkar ha någon vendetta mot 3 av debattörerna på detta forum. Hur kan detta komma sig?
Freedom skrev:Du verkar ha någon vendetta mot 3 av debattörerna på detta forum. Hur kan detta komma sig?
Det är inte svårt att förklara, jag blev kallad vänsterpajas och lögnare direkt efter mina första inlägg här. Tycker du det är moget av denna trio av små-MUFare ?
Freedom skrev:Du verkar ha någon vendetta mot 3 av debattörerna på detta forum. Hur kan detta komma sig?
Det är inte svårt att förklara, jag blev kallad vänsterpajas och lögnare direkt efter mina första inlägg här. Tycker du det är moget av denna trio av små-MUFare ?
Jag tycker du är fruktansvärt omogen som bryr dig.
Sedan tycker jag att det är väldigt omoget att fara med osanningar om vem och vad man är.Ingen nämnd
Freedom skrev:Jag tycker du är fruktansvärt omogen som bryr dig.
ok
Fast nu är ju klientelet här inne inte så omfattande, trion är ju ganska tongivande, de står ju för 70-80% av högerns inlägg här så de är ju svårt att undvika.
Sedan tycker jag att det är väldigt omoget att fara med osanningar om vem och vad man är.Ingen nämnd
tala gärna om för mig vem jag är i din värld ?
och lögnare är du,
Freedom skrev:och lögnare är du,
Så Knatte, Fnatte och Tjattes (redmentalcase, redalert, ericTheDog) fria fantasier väger alltså tyngre än vad som egentligen är sant ?
Tror du själv att det funkar ?
Freedom skrev:och lögnare är du,
Så Knatte, Fnatte och Tjattes (redmentalcase, redalert, ericTheDog) fria fantasier väger alltså tyngre än vad som egentligen är sant ?
RedclownIII skrev:Freedom skrev:och lögnare är du,
Nej men är det inte foliesvackan i egen hög person eller hans egen nyttige idiot rc som har antaget en ny skepnad?
RedMentalCase skrev:RedclownIII skrev:Freedom skrev:och lögnare är du,
Nej men är det inte foliesvackan i egen hög person eller hans egen nyttige idiot rc som har antaget en ny skepnad?
Kolla i tråden om ungmoderater så ser du vem denna röde taliban är, det syns på val av färg och typsnitt .
RedclownIII skrev:RedMentalCase skrev:RedclownIII skrev:Freedom skrev:och lögnare är du,
Kolla i tråden om ungmoderater så ser du vem denna röde taliban är, det syns på val av färg och typsnitt .
Jasså fistfuckern i egen stenhög person?
RedclownIII skrev:Hörru berra lägg av ingen tycker du är rolig längre enbart pinsam.
berralarzon skrev:RedclownIII skrev:Hörru berra lägg av ingen tycker du är rolig längre enbart pinsam.
Hörru redalert eller ericThedog "shame shit" att ni slickar rmc/gustananders röv är helt okej för mig men blanda inte in mig i erat rövslickeri.
//berra
Freedom skrev:Det finns ett uttryck som heter man skall inte kasta sten i glashus.
Det var inte svar på min fråga....
Det är inte svårt att förklara, jag blev kallad vänsterpajas ?