F.I.S.T skrev:Dao skrev:F.I.S.T skrev:Jo, det är de! Men de är också en del av "marknaden", så det försvinner ibland...
Jag tycker faktiskt inte de är det... det är till största delen en del av marknaden, men sedan är de oxå väldigt blå i många politiska artiklar.....
Detta kan förklaras med att det skulle vara en Sossetidning..... och att inte ens sossarna är sossar längre ...
... allt detta har med att glömma sin historia när man kommer upop sig i smöret, och att majoriteten har det mycket bättre i dag, men en ganska stor minoritet fått det sämre, och de har oftast ingen egen röst....
Håller inte med dig där. Aftonbladet har flera gånger blivit lovprisade för sin neutralitet vad gäller täckning av speciella frågor. För mig är detta just det fina med att vara vänster!
Det är den enda tidning som presenterar artiklar av författare som högern bannlyst, ex. Chomsky, Klein, Fisk och andra prisade samhällskritiker.
De lyfte fram skiten inom sd, samtidigt som de lät Åkesson själv kommentera (och göra bort sig), etc, etc...
De kan bli bättre - det håller jag med om, men någon högerblaska är de då rakt inte!
Nej... men inte vänster heller !![/quote]
Har du gått några ronder nyss du verkar ju totalt punchy!