ANNA2LINK 2010-06-30, 22:50
ericTheDog skrev: ANNA2LINK skrev: ericTheDog skrev: F.I.S.T skrev: ericTheDog skrev: F.I.S.T skrev: ericTheDog skrev:Bullshit. Saknar jag arbetsförmåga så kommer jag att få ersättning.
Om jag inte får ersättning i detta hypotetiska exempel så är det en felbedömning. En felbedömning kan ske oavsett vilka regler vi har.
DRöm på du Hunden..... exemplen där människor kommit i kläm pga av ALLIANSENS nya regler för FK... haglar ju i media... men du väljer att blunda !!
Det handlar om ett fåtal exempel, vilket snarast bekräftar att den nya försäkringen fungerar utmärkt.
... Nej det är inte ett fåtal exempel .....
Jag bedömer att det är typ 10-talet fall som tagits upp i pressen. Med tanke på att vi har några hundratusen långtidssjuka så kan det inte anses som speciellt mycket.
Jag känner ett flera st... Men du lyssnar inte på det vi skriver ändå om detta Eric och det är många som känner andra som är drabbade...
Det är svårt att ta det du och andra skriver i denna fråga på allvar. Att skriva på detta forum är inte mer ansträngande än många jobb. Och ni tycks inte ha problem att sitta framför datorn massor av timmar per dygn.
Vad vet du om mig när det gäller arbete just nu Eric??? Jag har nyss varit med i en förrehabilitering och snart ska jag ut på en praktik.
Jag tillhör en av dom som har blivit utförsäkrad som helt enkelt mår bra i dag men alla som är utförsäkrade mår långtifrån bra och det har flera av er svårt att ta till er.Även sjuka idag måste vara "friska" ett tag innan dom kan bli sjuka igen. Hur tror du det är du för dom värst drabbade i dag?Senast ändrad av ANNA2LINK den 2010-06-30, 22:52, ändrad totalt 2 gånger