DMustaine skrev:Redvictory skrev:DMustaine skrev:Dao skrev:En intressant, men tyvärr lite väl hypotetisk, fråga...
Men jag har sett flera som gått från en säker högavlönad ställning i samhället, och då varit höger - som senare mist denna säkerhet - och snabbt blivit vänster...
Tyvärr har jag sett åt det andra hållet också, även om det inte verkar vara lika vanligt. Har några släktingar som är MYCKET vänster, trots att de har säkra högavlönade arbeten!
Det är starkt det!
Vaddå inte vanligt? Vi vann ju valet? Och vi vinner ju igen?
Det är just det faktumet att vänstern förlorar alltfler väljare som gör att högern vinner? Funkar det inte så? Det du beskriver är ju bara ett önsketänkande från dig som absolut inte reflekteras i några opinionsmätningar!
Vi får se på valnatten vilka som vann! du lär gå in i en djup depression när alliansen får ta sitt pick o pack och dra så långt pepparn växer!
Tro mig, jag tar då mina pengar till ett bättre land och samhälle innan jag tvingas bevittna hur dekadensen förstör vårt! Men som sagt vi får se på valnatten....det verkar mer allians än dekadens just nu eller.....?
Ok! jag ska påminna dig! jag har en massa flyttkartonger du kan få! hej då!