R.O.F.L skrev:formsvackan skrev:Du kan hänvisa till stekta gröna tomater om du så vill, men inte ens detta skulle vara något argument för existensen av SD:s integrationspolitik.lazy skrev:Egentligen borde jag hänvisat till inlägget under ditt men jag tror inte att du vill se det.formsvackan skrev:Vad har detta med SD:s brist på integrationspolitik att göra ?lazy skrev:
Kurder har såvitt jag vet inte kämpat för att bli erkända som minoritetsfolk i Sverige, däremot har de gjort det i andra länder, Turkiet t.ex. Tycker du att det har gått bra där?Varför borde jag det ?lazy skrev:Vilket parti tycker du har en bra integrationspolitik? Några exempel borde du kunde räkna upp.Av vilken anledning ska jag anses ha misslyckas pga att jag inte kan exemplifiera något som egentligen inte existerar ?R.O.F.L skrev:Det kommer form inte lyckas med, heller.Detta får du gärna visa på.R.O.F.L skrev:Faktum är att vänsterkartellen redan tagit bort integrationsposterna och kapitulerat.Varför ska något alls förtjäna en sämre styrning ?R.O.F.L skrev:Varför ska mångfaldsfrågor förtjäna en sämre styrning?
Mina frågor till dig kvarstår. Hur ser SD:s integrationspolitik ut ? Har de överhuvudtaget presenterat någon sådan ?
Bollen ligger hos dig knallkork, var vänlig bemöt fru lazys fråga. Jag återkommer när jag får tid
Om du vill se SD:s integrationspolitik så är det väl bara att gå in och titta på deras principprogram, svårare än så är det väl inte?