Secrist skrev:lazy skrev:Allt är politik!
Att de orkar våra storkar.
Rätt ironiskt att den självutnämnda SD-hataren Ernman bosatt sig i Stockholms mest segregerade område. Ingen lust att själv praktisera det hon predikar tydligen.
+7
formsvackan
redalert
lazy
Thetaxpayer
R.O.F.L
RedMentalCase
ericTheDog
11 posters
Mitt politiska engagemang är över
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 251
Sv: Mitt politiska engagemang är över
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 252
ja, funkar demokratin så behövs denna inte, men så länge denna stoppas av vänstern och andra så kommer dessa inte inställas.Infra skrev:Secrist skrev:lazy skrev:Allt är politik!
Rätt ironiskt att den självutnämnda SD-hataren Ernman bosatt sig i Stockholms mest segregerade område. Ingen lust att själv praktisera det hon predikar tydligen.
tyvärr funkar demokratin illa idag, vi ser ju hur olika saker tvingas inställas pga vänstervåldet.....
det är den ANTIDEMOKRATIN som infra älskar
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 253
Du dillar som du har vett till.Sniperace skrev:ja, funkar demokratin så behövs denna inte, men så länge denna stoppas av vänstern och andra så kommer dessa inte inställas.Infra skrev:Secrist skrev:lazy skrev:Allt är politik!
tyvärr funkar demokratin illa idag, vi ser ju hur olika saker tvingas inställas pga vänstervåldet.....
det är den ANTIDEMOKRATIN som infra älskar