Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+7
formsvackan
redalert
lazy
Thetaxpayer
R.O.F.L
RedMentalCase
ericTheDog
11 posters

Mitt politiska engagemang är över

Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Mitt politiska engagemang är över - Sida 11 Empty Sv: Mitt politiska engagemang är över

Inlägg  Infra 2015-03-09, 21:50

Secrist skrev:
    lazy skrev:Allt är politik!  Smile

Mitt politiska engagemang är över - Sida 11 2ls7kt1

Att de orkar våra storkar. Rolling Eyes

Rätt ironiskt att den självutnämnda SD-hataren Ernman bosatt sig i Stockholms mest segregerade område. Ingen lust att själv praktisera det hon predikar tydligen.
    Mitt politiska engagemang är över - Sida 11 10gwoja
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Mitt politiska engagemang är över - Sida 11 Empty Sv: Mitt politiska engagemang är över

Inlägg  Sniperace 2015-03-09, 22:05

Infra skrev:
    Secrist skrev:

Rätt ironiskt att den självutnämnda SD-hataren Ernman bosatt sig i Stockholms mest segregerade område. Ingen lust att själv praktisera det hon predikar tydligen.
    ja, funkar demokratin så behövs denna inte, men så länge denna stoppas av vänstern och andra så kommer dessa inte inställas.

tyvärr funkar demokratin illa idag, vi ser ju hur olika saker tvingas inställas pga vänstervåldet.....
    det är den ANTIDEMOKRATIN som infra älskar
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2015-03-10, 00:11

Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Secrist skrev:

ja, funkar demokratin så behövs denna inte, men så länge denna stoppas av vänstern och andra så kommer dessa inte inställas.

tyvärr funkar demokratin illa idag, vi ser ju hur olika saker tvingas inställas pga vänstervåldet.....
    det är den ANTIDEMOKRATIN som infra älskar
    Du dillar som du har vett till.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 14:16