Hur kan Alliansen ens lita på att röran håller sin del av överenskommelsen?
Kalle Anka partiet 2018?
detta kommer ge som redultat att många lämnar alliansen för sd, och frågan är också om det inte även blir förlorade sap-röster.ericTheDog skrev:Alliansens överenskommelse med röran är det värsta jag varit med om. Inget förtroende finns kvar överhuvudtaget.
Kalle Anka partiet 2018?
Ha ha ha ha ha ha ha ha han haericTheDog skrev:Alliansens överenskommelse med röran är det värsta jag varit med om. Inget förtroende finns kvar överhuvudtaget.
Kalle Anka partiet 2018?
Den har redan kommit. Sossarna går framåt med ytterligare 2,6 %.Sniperace skrev:detta kommer ge som redultat att många lämnar alliansen för sd, och frågan är också om det inte även blir förlorade sap-röster.ericTheDog skrev:Alliansens överenskommelse med röran är det värsta jag varit med om. Inget förtroende finns kvar överhuvudtaget.
Kalle Anka partiet 2018?
Detta kommer ju av många ses som att deras egna partier sviker dem :-)
Kolla nästa undersökning!
det var undersökning FÖRE detta, vid nästa undersökning kommer fallet.Infra skrev:Den har redan kommit. Sossarna går framåt med ytterligare 2,6 %.Sniperace skrev:detta kommer ge som redultat att många lämnar alliansen för sd, och frågan är också om det inte även blir förlorade sap-röster.ericTheDog skrev:Alliansens överenskommelse med röran är det värsta jag varit med om. Inget förtroende finns kvar överhuvudtaget.
Kalle Anka partiet 2018?
hade du väntat dej att nefascismen skulle nå framgångar med sitt
strupgrepp på Sverige?
Ni är bruna löss allesammans.
Sniperace skrev:det var undersökning FÖRE detta, vid nästa undersökning kommer fallet.Infra skrev:Den har redan kommit. Sossarna går framåt med ytterligare 2,6 %.Sniperace skrev:detta kommer ge som redultat att många lämnar alliansen för sd, och frågan är också om det inte även blir förlorade sap-röster.ericTheDog skrev:Alliansens överenskommelse med röran är det värsta jag varit med om. Inget förtroende finns kvar överhuvudtaget.
Kalle Anka partiet 2018?
strupgrepp på Sverige?
Slingra dej du din orm. Men här får du fakta:Sniperace skrev:Infra skrev:Den har redan kommit. Sossarna går framåt med ytterligare 2,6 %.Sniperace skrev:detta kommer ge som redultat att många lämnar alliansen för sd, och frågan är också om det inte även blir förlorade sap-röster.ericTheDog skrev:Alliansens överenskommelse med röran är det värsta jag varit med om. Inget förtroende finns kvar överhuvudtaget.
Kalle Anka partiet 2018?
strupgrepp på Sverige?
det var undersökning FÖRE detta, vid nästa undersökning kommer fallet.
så du menar att denna mätning gjorts EFTER att de släppt nyheten om att INTE genomföra extravalet?Infra skrev:Slingra dej du din orm. Men här får du fakta:Sniperace skrev:Infra skrev:Den har redan kommit. Sossarna går framåt med ytterligare 2,6 %.Sniperace skrev:detta kommer ge som redultat att många lämnar alliansen för sd, och frågan är också om det inte även blir förlorade sap-röster.ericTheDog skrev:Alliansens överenskommelse med röran är det värsta jag varit med om. Inget förtroende finns kvar överhuvudtaget.
Kalle Anka partiet 2018?
strupgrepp på Sverige?
http://www.expressen.se/nyheter/s-och-sd-gar-starkt-framat-i-ny-matning/
RedMentalCase skrev:Finns det nån anledning att rösta öht i kommande val? Alla resultat kan ju tydligen förhandlas bort efteråt.
En svart dag för demokratin.
Notera att V inte var med i överenskommelsen och därmed anser sig kunna fälla en eventuell borgerlig regering!!!, vad sysslar våra alliansledare med, har de tappat förståndet eller?
Fortsätt att leta kryphål. Men vänta dej ingen belöningSniperace skrev:så du menar att denna mätning gjorts EFTER att de släppt nyheten om att INTE genomföra extravalet?Infra skrev:Slingra dej du din orm. Men här får du fakta:Sniperace skrev:Infra skrev:Den har redan kommit. Sossarna går framåt med ytterligare 2,6 %.Sniperace skrev:detta kommer ge som redultat att många lämnar alliansen för sd, och frågan är också om det inte även blir förlorade sap-röster.ericTheDog skrev:Alliansens överenskommelse med röran är det värsta jag varit med om. Inget förtroende finns kvar överhuvudtaget.
Kalle Anka partiet 2018?
strupgrepp på Sverige?
Du saknar tydligen allt vett och läsförståelse.
vas då kryphål var denna undersökning gjord före eller efter att Löfvén berättat att det inte blir något extraval osv?Infra skrev:Fortsätt att leta kryphål. Men vänta dej ingen belöningSniperace skrev:så du menar att denna mätning gjorts EFTER att de släppt nyheten om att INTE genomföra extravalet?Infra skrev:Slingra dej du din orm. Men här får du fakta:Sniperace skrev:Infra skrev:Den har redan kommit. Sossarna går framåt med ytterligare 2,6 %.Sniperace skrev:detta kommer ge som redultat att många lämnar alliansen för sd, och frågan är också om det inte även blir förlorade sap-röster.ericTheDog skrev:Alliansens överenskommelse med röran är det värsta jag varit med om. Inget förtroende finns kvar överhuvudtaget.
Kalle Anka partiet 2018?
strupgrepp på Sverige?
Du saknar tydligen allt vett och läsförståelse.
till sd för att de försökt ge Sverige en käftsmäll.
Infra skrev:Ha ha ha ha ha ha ha ha han haericTheDog skrev:Alliansens överenskommelse med röran är det värsta jag varit med om. Inget förtroende finns kvar överhuvudtaget.
Kalle Anka partiet 2018?
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha ha ha...eh hö...
ha ha ha heh....
RedMentalCase skrev:Finns det nån anledning att rösta öht i kommande val? Alla resultat kan ju tydligen förhandlas bort efteråt.
Notera att V inte var med i överenskommelsen och därmed anser sig kunna fälla en eventuell borgerlig regering!!!, vad sysslar våra alliansledare med, har de tappat förståndet eller?
har sett tendenser till uppror i ett par moderargrupper dör de är mäkta upprörda över detta, och det verkar vara en stor majoritet som anser det vara förräderi.ericTheDog skrev:RedMentalCase skrev:Finns det nån anledning att rösta öht i kommande val? Alla resultat kan ju tydligen förhandlas bort efteråt.
Undrar om våra politiker fattar vad de gjort?
Hur kan hela Alliansen göra detta? Är de hotade till livet?
ericTheDog skrev:RedMentalCase skrev:Finns det nån anledning att rösta öht i kommande val? Alla resultat kan ju tydligen förhandlas bort efteråt.
Undrar om våra politiker fattar vad de gjort?
Hur kan hela Alliansen göra detta? Är de hotade till livet?
ericTheDog skrev:Alliansens överenskommelse med röran är det värsta jag varit med om. Inget förtroende finns kvar överhuvudtaget.
Kalle Anka partiet 2018?
lazy skrev:ericTheDog skrev:Alliansens överenskommelse med röran är det värsta jag varit med om. Inget förtroende finns kvar överhuvudtaget.
Kalle Anka partiet 2018?
Jag förstår dig till 100% vem hade anat att en röst på Alliansen skulle bli en röst på Miljöpartiet i dess nuvarande form?
Skandal!
EtD skrev:Mitt politiska engagemang är över
ericTheDog skrev:lazy skrev:ericTheDog skrev:Alliansens överenskommelse med röran är det värsta jag varit med om. Inget förtroende finns kvar överhuvudtaget.
Kalle Anka partiet 2018?
Jag förstår dig till 100% vem hade anat att en röst på Alliansen skulle bli en röst på Miljöpartiet i dess nuvarande form?
Skandal!
Jag fattar verkligen ingenting. Kommer aldrig mer att rösta på Alliansen i nuvarande form. Den saken är säker.
jag tror att han nöjer sig med att rösta på SD i framtiden utan att engagerar sig i det på annat sätt.Infra skrev:EtD skrev:Mitt politiska engagemang är över
Kan man lita på det?
Infra skrev:EtD skrev:Mitt politiska engagemang är över
Kan man lita på det?