Men det var ett svar på "Jag har presenterat fakta, och ni får det till att jag inte gjort detta. Det är inte mitt problem."Dao skrev:DirtyDog skrev:Dao, jag hoppas ännu på att du åtminstone skall FÖRSÖKA med att bemöta mina argument. Blev det för svårt?
Som jag skrivit till dig tidigare, så är jag trött på din attityd. Har svarat dig tidigare, men du väljer att börja dina jätteinlägg med, som här "Ditt problem är att alla sitter och gapskrattar när du sprattlar som en mask på kroken!, och liknande. Detta var ändå relativt milt för att vara från dig.
Nu, när jag ser en sådan inledning på en av dina jätteinlägg, väljer jag att ignorera resten.
För det första är ovanstående en lögn. Du har aldrig presenterat några fakta på att Polen planerade att invadera Tyskland och sen antyder du att vi "har problem" som inte förstår att du faktiskt har presenterat sådana. Detta kan väl tolkas som att vi är för dumma för att begripa? Har du möjligtvis nån rimligare tolkning?
Att jag då skriver att vi skrattar åt dina undanflykter var visst att trampa på en öm tå?
Du menar väl inte att liknelsen med en mask som försöker fly var det som gjorde dig så ledsen? Det är ju ingenting utan en väldigt VANLIG liknelse när någon slingrar sig som dig och används även mellan vänner. Därmed inte sagt att jag betecknar dig som en sådan.