Sniperace skrev:ok, då gör vi väl det trots att vi har väldigt olika åsikter, men det är bara så att av alla vänsterdebattörerna är det i stort set bara han som debatterar ämnena med SIN åsikt, resten ordbajsar bara eller något liknanderedalert skrev:Foliet och sniper dansar hand i hand ut på ängarna!
Glöm inte att foliet frenetiskt hävdat att det totala bidragsfusket är 0,04% samt att Kuba skulle ha demokratiska val. Killen får spader om någon svartar för några tusenlappar om året, men har själv anlitat dyra skattekonsulter för att minska sin egen skatt. Ska man hävda att foliet håller högre nivå än de andra vänstermupparna så bör man kanske nämna att konkurrensen inte är direkt mördande.
Sen vet jag inte vad som är värst? Att vara fullständigt vrickad såsom rv, eller att som foliet så kapitalt missbruka det lilla uns begåvning han ev. tilldelades. På ett sätt kan jag föredra den dumme godhjärtade framför den elake. Foliets attack mot de utvecklingsstörda är ju t.ex bara för mycket.
(Och ja, det är okej att attackera "ankklubben" med vilka tillmälen man vill, det rör mig inte i ryggen, men att utnyttja utvecklingsstörda för detta ändamål är så vidrigt att jag får lust att kräkas.)