Nog för att jag tyckte det var lågt från början, men bara en vidrig människa kan komma på tanken att utnyttja sina medmänniskor på detta sätt. Fy fan.
+5
Infra
RedMentalCase
redalert
berralarzon
ericTheDog
9 posters
Foliet, skosnören och kardborreband
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 1
Foliet, skosnören och kardborreband
Insåg häromdagen varifrån foliet fick sin inspiration till att försöka håna mig angående skosnören.
Nog för att jag tyckte det var lågt från början, men bara en vidrig människa kan komma på tanken att utnyttja sina medmänniskor på detta sätt. Fy fan.
berralarzon- Antal inlägg : 6964
ericTheDog skrev:Insåg häromdagen varifrån foliet fick sin inspiration till att försöka håna mig angående skosnören.
Att du är är en förvuxen barnrumpa som inte ENS kan knyta SINA skor ska du inte anklaga någon annan forumist härinne för, hur går det med tillbkadraganet (du sprang ju gråtandes härifrån härom året) du och resten av anktrion är ju mest aktiva härinne numera funkar inte fri debatt längre?
Förstår du vilket pucko du ses som tror tillomed högertomtarna härinne skäms för dina inlagor numera.
Fast som det Troll du är så tycker väl DU "vem bryr sig"
Förövrigt så framstår seel i sin enkelhet som en klar hjärnforskare emot dig.
//Niklas
redalert- Antal inlägg : 13973
Foliet är bara en av många uppblåsta självgoda vänstersossar med mycket snack och liten verkstad, empati, godhet och höga skatter är endast något för andra!
Det enkelt att falla in i kören denna gång, FY VALE!
Det enkelt att falla in i kören denna gång, FY VALE!
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
Och nu när ett 5e jobbskatteavdrag lurar runt hörnet trilar väl den lilla mask de har haft av fullständigt.
Förresten, var det inte foliet som önskade forumets jättesvin infra en trevlig semester nyligen?
Förresten, var det inte foliet som önskade forumets jättesvin infra en trevlig semester nyligen?
Infra- Antal inlägg : 29644
RedMentalCase skrev:Och nu när ett 5e jobbskatteavdrag lurar runt hörnet trilar väl den lilla mask de har haft av fullständigt.
Ditt minne är lika dåligt som man kan förvänta sig av en slempropp.
Det var jag som önskade Formsvackan trevlig semester vid Siljan;
inte tvärtom!
Jag betackar mig för epitet Jättesvin även om det kan ses som en eloge
då det kommer från dig.
BTW: Infra tar aldrig semester.
Senast ändrad av Infra den 2013-08-07, 15:57, ändrad totalt 1 gång
ericTheDog skrev:Insåg häromdagen varifrån foliet fick sin inspiration till att försöka håna mig angående skosnören.
Ännu en hattråd av forumhögern.
Det finns bara ett folie på forat: du själv!
Infra skrev:RedMentalCase skrev:Och nu när ett 5e jobbskatteavdrag lurar runt hörnet trilar väl den lilla mask de har haft av fullständigt.
Ditt minne är lika dåligt som man kan förvänta sig av en slempropp.
Det var jag som önskade Formsvackan trevlig semester vid Siljan;
inte tvärtom!
Jag betackar mig för epitet Jättesvin även om det kan ses som en eloge
då det kommer från dig.
BTW: Infra tar aldrig semester.
Mitt minne är det inget fel på:
Detsamma Infra.( trevlig semester) (foliet)
Foliet lär aldrig erkänna det, men att pissa på utvecklingsstörda är väldigt vidrigt.
Foliet har minsann inte pissat, inte! Menar du på Mentalfallet?ericTheDog skrev:Foliet lär aldrig erkänna det, men att pissa på utvecklingsstörda är väldigt vidrigt.
- Inlägg 10
Sv: Foliet, skosnören och kardborreband
Finns bara ett mentalfall här och det är Infra.
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 11
Aj fan då, jag borde kanske ha förstått att det finns en medicinsk förklaring till ankornas beteende.ericTheDog skrev:Foliet lär aldrig erkänna det, men att pissa på utvecklingsstörda är väldigt vidrigt.
- Inlägg 12
Skrattretande, inte nog med att folierna förlorar varenda debatt de visar sig i, de kan dessutom inte låta bli att ta till de sämsta förolämpningar som finns.
- Inlägg 13
RedMentalCase skrev:Skrattretande, inte nog med att folierna förlorar varenda debatt de visar sig i, de kan dessutom inte låta bli att ta till de sämsta förolämpningar som finns.
Foliet fattar det inte själv, men vem är förvånad. Inspirationen till skosnörettacken kom ifrån en film som handlar om utvecklingsstörda. Att det råkorkade foliet ger sig på såna som dig och mig rör mig inte i ryggen. Vi hanterar svårare saker varje timme. Men att han ger sig på de utvecklingsstörda visar vilket j-a avskum han är.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 14
FAktum är att FS är den v vänsterdebattörerna som faktiskt är något att räkna med, oftast ger han svar istället för att bara bluddra och svänga sig, hade alla varit som han vore forumet bättre, men vi kan nog inte hoppas på att det sker, där ligger både infra, dao och fisten långt under....
- Inlägg 15
Ibland verkar han redig, men det är en synvilla typ. Kan du redovisa ett enda svar som fs gett om sitt ekonomibabbel exempelvis?Sniperace skrev:FAktum är att FS är den v vänsterdebattörerna som faktiskt är något att räkna med, oftast ger han svar istället för att bara bluddra och svänga sig, hade alla varit som han vore forumet bättre, men vi kan nog inte hoppas på att det sker, där ligger både infra, dao och fisten långt under....
- Inlägg 16
Håller med ibland verkar det som han har lite mer i skallen än övriga avskrädesvänster men så är han strax tillbaka på pottkanten, hen tror att han kan men det är ungefär 99% trams och 1% uns av vett!RedMentalCase skrev:Ibland verkar han redig, men det är en synvilla typ. Kan du redovisa ett enda svar som fs gett om sitt ekonomibabbel exempelvis?Sniperace skrev:FAktum är att FS är den v vänsterdebattörerna som faktiskt är något att räkna med, oftast ger han svar istället för att bara bluddra och svänga sig, hade alla varit som han vore forumet bättre, men vi kan nog inte hoppas på att det sker, där ligger både infra, dao och fisten långt under....
- Inlägg 17
Det vore lämpligare om du redovisade de frågor du inte förstått svaren på.RedMentalCase skrev:Ibland verkar han redig, men det är en synvilla typ. Kan du redovisa ett enda svar som fs gett om sitt ekonomibabbel exempelvis?Sniperace skrev:FAktum är att FS är den v vänsterdebattörerna som faktiskt är något att räkna med, oftast ger han svar istället för att bara bluddra och svänga sig, hade alla varit som han vore forumet bättre, men vi kan nog inte hoppas på att det sker, där ligger både infra, dao och fisten långt under....
Denna tråd är ett bra exempel på din totala oförståelse.
https://acbladet.swedishforum.se/t54359-sa-desarmeras-bankbomben
- Inlägg 18
Och foliet bevisar direkt vem hen är, istället för att ge svar kommer en förvirrad motfråga, menar foliet att jag ska läsa igenom 120 inlägg för att svara på vad??????????
Ställ frågan istället din pajas!
Är det denna "fråga" som haveristen foliet menar? "Är vi alla satta till världen i syfte att arbeta för bankirers bästa ? "
Svaret är nej, din pajas.
Ställ frågan istället din pajas!
Är det denna "fråga" som haveristen foliet menar? "Är vi alla satta till världen i syfte att arbeta för bankirers bästa ? "
Svaret är nej, din pajas.
- Inlägg 19
Jag ställde ingen fråga.RedMentalCase skrev:Och foliet bevisar direkt vem hen är, istället för att ge svar kommer en förvirrad motfråga
Frågan och förvirringen är som du ser här din egen.RedMentalCase skrev: menar foliet att jag ska läsa igenom 120 inlägg för att svara på vad??????????
Att du inte vill bli lika avklädd igen som du blev i den nämnda tråden förstår jag mycket väl
- Inlägg 20
Du är en vrickad tomte foliet, som sitter och fantiserar ihop att du begriper nåt och andra inte begriper.formsvackan skrev:Jag ställde ingen fråga.RedMentalCase skrev:Och foliet bevisar direkt vem hen är, istället för att ge svar kommer en förvirrad motfrågaFrågan och förvirringen är som du ser här din egen.RedMentalCase skrev: menar foliet att jag ska läsa igenom 120 inlägg för att svara på vad??????????
Att du inte vill bli lika avklädd igen som du blev i den nämnda tråden förstår jag mycket väl
Vad du tolkar som oförståelse är dina egna förvirrade fantasier och tankar kring ämnen som du själv diktar ihop och placerar dig i en madrasserad cell, typ.
- Inlägg 21
Nyss fantiserade du ihop en fråga som du sedan kunde fantisera ihop ett svar påRedMentalCase skrev:Du är en vrickad tomte foliet, som sitter och fantiserar ihop att du begriper nåt och andra inte begriper.
- Inlägg 22
Men herrejisses, är du knäpp på riktigt eller?formsvackan skrev:Nyss fantiserade du ihop en fråga som du sedan kunde fantisera ihop ett svar påRedMentalCase skrev:Du är en vrickad tomte foliet, som sitter och fantiserar ihop att du begriper nåt och andra inte begriper.
Frågan som kom upp i tråden här var om du hade svarat redigt en enda gång angående allt ditt babbel om ekonomi och banker, du undviker ämnet och kommer istället med en massa svammel om att du inbillar dig att jag/andra inte begriper vad du menar. Du har just bevisat till 100% att du är det du anklagas för, en knäpp haverist och konspirationsdåre.
- Inlägg 23
Du har fått svar på alla dina frågor som varit besvarbara. Att dina förståndsmässiga gåvor leder till att du inte begriper svaren är tråkigt men inte mitt problem. Att du inte ens ser svaren fast du får dem skrivna på näsan ett flertal gånger åskådliggörs med all önskvärd tydlighet i denna tråd.RedMentalCase skrev:Men herrejisses, är du knäpp på riktigt eller?
Frågan som kom upp i tråden här var om du hade svarat redigt en enda gång angående allt ditt babbel om ekonomi och banker, du undviker ämnet och kommer istället med en massa svammel om att du inbillar dig att jag/andra inte begriper vad du menar.
https://acbladet.swedishforum.se/t54359-sa-desarmeras-bankbomben
- Inlägg 24
Foliet och sniper dansar hand i hand ut på ängarna!
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 25
ok, då gör vi väl det trots att vi har väldigt olika åsikter, men det är bara så att av alla vänsterdebattörerna är det i stort set bara han som debatterar ämnena med SIN åsikt, resten ordbajsar bara eller något liknanderedalert skrev:Foliet och sniper dansar hand i hand ut på ängarna!