+10
Infra
Sniperace
lazy
Secrist
redalert
R.O.F.L
Sossar ee lata
ericTheDog
Thetaxpayer
F.I.S.T
14 posters
Man kan inte annat än le - föga förvånande
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Jag är högst medveten om att avståndet kommer krympa fram till valet, eftersom folk alltid är missnöjda med sittande regering. Men nu är det 10 procentenheter utan borträknande av KD som i denna mätning är under spärren. Räkna med det så blir det 13,6 enheter, och skulle det bli 0,3 tapp för centern skiljer det 17,3 procentenheter.
Som sagt var det är inte val än, och skulle S och MP ta med FP i en regering, är lite vunnet, väldigt lite, och flinet på mina läppar skulle torkas bort rätt fort.
Men just nu ler jag
Som sagt var det är inte val än, och skulle S och MP ta med FP i en regering, är lite vunnet, väldigt lite, och flinet på mina läppar skulle torkas bort rätt fort.
Men just nu ler jag
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
F.I.S.T skrev:Jag är högst medveten om att avståndet kommer krympa fram till valet, eftersom folk alltid är missnöjda med sittande regering. Men nu är det 10 procentenheter utan borträknande av KD som i denna mätning är under spärren. Räkna med det så blir det 13,6 enheter, och skulle det bli 0,3 tapp för centern skiljer det 17,3 procentenheter.
Men just nu ler jag
Ja grattis då och lycka till. Hoppas kaffet smakar bra.
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
Sd kommer vara vågmästere även efter nästa val.
Vidare måste röran ge besked om v. Annars faller de ihop som ett korthus.
Vidare måste röran ge besked om v. Annars faller de ihop som ett korthus.
Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:Jag är högst medveten om att avståndet kommer krympa fram till valet, eftersom folk alltid är missnöjda med sittande regering. Men nu är det 10 procentenheter utan borträknande av KD som i denna mätning är under spärren. Räkna med det så blir det 13,6 enheter, och skulle det bli 0,3 tapp för centern skiljer det 17,3 procentenheter.
Men just nu ler jag
Ja grattis då och lycka till. Hoppas kaffet smakar bra.
Tack, kaffe smakar alltid bra, så länge man inre snålar med bönorna
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
Vid ett ev skifte, inga höjda skatter, ingen fastighetsskatt, fortfarande friskolor, ingen förmögenhetsskatt, etc etc.....så som sossarna blivit så är det ingen skillnad, därav få Väsntern inte vara med och leka Men vill vi ha en ledare med nazistblod som roder för Sverige? Nej nu ser vi till att Alliansen vinner. Med Läfvens drag så får vi väl nu skriva Zozialdemokraterna
Sossar ee lata skrev:
Vid ett ev skifte, inga höjda skatter, ingen fastighetsskatt, fortfarande friskolor, ingen förmögenhetsskatt, etc etc.....så som sossarna blivit så är det ingen skillnad, därav få Väsntern inte vara med och leka Men vill vi ha en ledare med nazistblod som roder för Sverige? Nej nu ser vi till att Alliansen vinner. Med Läfvens drag så får vi väl nu skriva Zozialdemokraterna
Inte lika stor skillnad om inte vänstern får vara med, men dock skillnad
F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:
Inte lika stor skillnad om inte vänstern får vara med, men dock skillnad
Förklara vilken skillnad och hur det skall lösas i såfall
Och jobbskatteavdragen blir kvar...
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
vad fick SD? deras resultat visas aldrig. Varför?
R.O.F.L skrev:vad fick SD? deras resultat visas aldrig. Varför?
7,7 i gråzonen.
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
Thetaxpayer skrev:R.O.F.L skrev:vad fick SD? deras resultat visas aldrig. Varför?
7,7 i gråzonen.
luktar vågmästare i vilket fall....
Varför räknas vp(k) in i röda blocket? Får dom verkligen vara med?
R.O.F.L skrev:
Varför räknas vp(k) in i röda blocket?
För att jävlas med blå-bruna medborgare
R.O.F.L skrev:Thetaxpayer skrev:R.O.F.L skrev:vad fick SD? deras resultat visas aldrig. Varför?
7,7 i gråzonen.
Knappast att de får vara med. Det lär ju komma frågor på det och då blir det ju spännande att se. Tycker till och med att det är märkligt att vindflöjen Mp räknas in där. De hoppar ju i säng med vem som helst. De är ju direkt samhällsfarliga och de har alldeles för mycket makt. Puke
Sossar ee lata skrev: hur det skall lösas i såfall
vad ?
redalert- Antal inlägg : 13973
Thetaxpayer skrev:R.O.F.L skrev:Thetaxpayer skrev:R.O.F.L skrev:vad fick SD? deras resultat visas aldrig. Varför?
7,7 i gråzonen.
Knappast att de får vara med. Det lär ju komma frågor på det och då blir det ju spännande att se. Tycker till och med att det är märkligt att vindflöjen Mp räknas in där. De hoppar ju i säng med vem som helst. De är ju direkt samhällsfarliga och de har alldeles för mycket makt. Puke
Så sant som det var sagt!
Secrist- Antal inlägg : 32216
F.I.S.T skrev:Jag är högst medveten om att avståndet kommer krympa fram till valet, eftersom folk alltid är missnöjda med sittande regering. Men nu är det 10 procentenheter utan borträknande av KD som i denna mätning är under spärren. Räkna med det så blir det 13,6 enheter, och skulle det bli 0,3 tapp för centern skiljer det 17,3 procentenheter.
Men just nu ler jag
Man kan räkna med att S och Mp kommer att försöka bilda regering ihop. Bägge vill hålla Vänsterpartiet borta från makten.
Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Jag är högst medveten om att avståndet kommer krympa fram till valet, eftersom folk alltid är missnöjda med sittande regering. Men nu är det 10 procentenheter utan borträknande av KD som i denna mätning är under spärren. Räkna med det så blir det 13,6 enheter, och skulle det bli 0,3 tapp för centern skiljer det 17,3 procentenheter.
Men just nu ler jag
Man kan räkna med att S och Mp kommer att försöka bilda regering ihop. Bägge vill hålla Vänsterpartiet borta från makten.
Jag VET att det är NI som vill hålla borta V från makten, vad S och MP vill har du ingen aning om
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Jag är högst medveten om att avståndet kommer krympa fram till valet, eftersom folk alltid är missnöjda med sittande regering. Men nu är det 10 procentenheter utan borträknande av KD som i denna mätning är under spärren. Räkna med det så blir det 13,6 enheter, och skulle det bli 0,3 tapp för centern skiljer det 17,3 procentenheter.
Men just nu ler jag
Jag VET att det är NI som vill hålla borta V från makten, vad S och MP vill har du ingen aning om
Självfallet vill de hålla v borta. s och mp må vara kassa, men de är inga jubelidioter. Dessutom är det djupt förankrat i folkviljan att v ska hållas borta från makten.
lazy- Antal inlägg : 12772
F.I.S.T skrev:
Förlora valet en gång till?
Sniperace- Antal inlägg : 32948
Nej, jag tror inte de vill detta, därför går de inte ut med ens tanken att samarbeta med V och släppa in dessa i en eventuell regering, och det är gemensamt för både SAP och MP.lazy skrev:F.I.S.T skrev:
Skulle de ta in dem efter valet så kommer det straffa sig vid nästa val då massor av väljare kommer lämna dessa i protest, det svenska folket vill INTE ha V i en regering, lika lite eller mindre än att de vill ha SD i en regering
Infra- Antal inlägg : 29644
Nu ska du inte vara oförskämd, inte. Bådae S och MP behöver stöd i riksdanSniperace skrev:Nej, jag tror inte de vill detta, därför går de inte ut med ens tanken att samarbeta med V och släppa in dessa i en eventuell regering, och det är gemensamt för både SAP och MP.lazy skrev:F.I.S.T skrev:
Skulle de ta in dem efter valet så kommer det straffa sig vid nästa val då massor av väljare kommer lämna dessa i protest, det svenska folket vill INTE ha V i en regering, lika lite eller mindre än att de vill ha SD i en regering
av V för att få igenom sina frågor. V stödjer inte en regering som inte
innehåller även V. En regering med V inside blir f ö en bättre regering.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
SAP ger inte efter för utpressning, och de såg att samarbete med v direkt straffade sig med väljare som då svek dem, så de väljer istället då att samarbeta med FP..... något samarbete med v kan du nog bara drömma om V ÄR en paria precis som SDInfra skrev:Nu ska du inte vara oförskämd, inte. Bådae S och MP behöver stöd i riksdanSniperace skrev:Nej, jag tror inte de vill detta, därför går de inte ut med ens tanken att samarbeta med V och släppa in dessa i en eventuell regering, och det är gemensamt för både SAP och MP.lazy skrev:F.I.S.T skrev:
Sniperace skrev:SAP ger inte efter för utpressning,
Vilken "utpressning" pratar du om nu då ?
Infra skrev:Nu ska du inte vara oförskämd, inte. Bådae S och MP behöver stöd i riksdanSniperace skrev:Nej, jag tror inte de vill detta, därför går de inte ut med ens tanken att samarbeta med V och släppa in dessa i en eventuell regering, och det är gemensamt för både SAP och MP.lazy skrev:F.I.S.T skrev:
Svensken vill inte ha kommunistsvin!!!