Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+7
F.I.S.T
Vercingetorix
Thetaxpayer
RedMentalCase
SilverSurfer
Dao
Sossar ee lata
11 posters

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-06-03, 14:09

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16893002.ab

    lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

    Ska bli kul att höra mupparna här bagatellisera detta.....
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  Dao 2013-06-03, 14:24

    Mer intressant att se vad högern kommer att göra för att utnyttja detta för att misskreditera Löfvén!

    Högern är ju lite kända för desperata grepp! Smile
    SilverSurfer
    SilverSurfer


    Antal inlägg : 332
    Join date : 09-02-23

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  SilverSurfer 2013-06-03, 14:31

    – Det känns naturligtvis olustigt trots att det handlar om en person som jag inte har haft någon relation till, säger Löfven..


    Ingen han kände ens...Så vad var det för nyhetsvärde i detta då?
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-06-03, 14:37

    Dao skrev:Mer intressant att se vad högern kommer att göra för att utnyttja detta för att misskreditera Löfvén!

    Högern är ju lite kända för desperata grepp! Smile

    Högern kommer nog inte göra så stor sak av detta, det är skillnad på höger & vänster sidan, vem minns inte hur ni skrek & gormade för att Reinfeldts pappa kört berusad. Som sagt lite roligt är det att Löven har nazzeblod Very Happy Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  RedMentalCase 2013-06-03, 14:38

    Med tanke på dumvänsterns inklusive daorens gapande om kungahusets blodsskuld, så vad är skillnaden?, ska inte Löfven numera kallas nazist?
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-06-03, 14:39

    RedMentalCase skrev:Med tanke på dumvänsterns inklusive daorens gapande om kungahusets blodsskuld, så vad är skillnaden?, ska inte Löfven numera kallas nazist?

    Jo enligt DAO, Berra & Rc mm skall han det.
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  Thetaxpayer 2013-06-03, 14:40

    Sossar ee lata skrev:
    Dao skrev:Mer intressant att se vad högern kommer att göra för att utnyttja detta för att misskreditera Löfvén!

    Högern är ju lite kända för desperata grepp! Smile

    Högern kommer nog inte göra så stor sak av detta, det är skillnad på höger & vänster sidan, vem minns inte hur ni skrek & gormade för att Reinfeldts pappa kört berusad. Som sagt lite roligt är det att Löven har nazzeblod Very Happy Very Happy






    För att inte tala om drevet mot drottningens far. Då var de som hungriga vargar. Puke
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  Vercingetorix 2013-06-03, 14:45

    Detta är naturligtvis helt ointressant ur politisk aspekt. Löfvén gör dock klokt i att förekomma snarare än att förekommas i detta.

    Undrar hur många av dagens tyska politiker som har "naziblod" i ådrorna?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  Dao 2013-06-03, 14:50

    Sossar ee lata skrev:
    Dao skrev:Mer intressant att se vad högern kommer att göra för att utnyttja detta för att misskreditera Löfvén!

    Högern är ju lite kända för desperata grepp! Smile

    Högern kommer nog inte göra så stor sak av detta, det är skillnad på höger & vänster sidan, vem minns inte hur ni skrek & gormade för att Reinfeldts pappa kört berusad. Som sagt lite roligt är det att Löven har nazzeblod Very Happy Very Happy

    "Ni"?

    Vad jag vet var det inte det som var problemet, utan särbehandlingen omkring detta. Hur som helst var jag inte med och "gormade" i det fallet...

    Och jo, högern brukar nästan alltid göra en ideologisk affär av sådana här saker. Vänta och se! Wink
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  Dao 2013-06-03, 14:51

    Sossar ee lata skrev:
    RedMentalCase skrev:Med tanke på dumvänsterns inklusive daorens gapande om kungahusets blodsskuld, så vad är skillnaden?, ska inte Löfven numera kallas nazist?

    Jo enligt DAO, Berra & Rc mm skall han det.

    Tycker jag DET nu också..!?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  F.I.S.T 2013-06-03, 15:51

    Forumhögern lever i historien igen. Det är bra att kunna historia, men leva NU
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  Infra 2013-06-03, 18:13

    Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16893002.ab

    lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

    Ska bli kul att höra mupparna här bagatellisera detta.....

    Men det här är väl i alla fall en bagatell. Det blir lika fel varje gång.
    Silvia ska stå till svars för sina föräldrars göranden och låtanden.

    Gustaf Ander har en mördare i släkten - är han ansvarig för det?
    Vänstern får äta upp vad Stalin gjorde för 100 år sen trots att varenda
    individ inom samma vänster sedan decennier tagit avstånd från karln.

    Rena bagateller RMC - bagateller.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  Sniperace 2013-06-03, 20:55

    I detta var Red Victory en som verkligen hånade och förnedrade Drottning Silvia för hennes fars påstådda nazistiska förflutna, det var inga vackra saker denne skrev om Silvia, nu är frågan, vad anser ni som är till vänster om red victorys agerande i detta?
    förlåtligt? BRA, eller skamligt?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  Sniperace 2013-06-03, 21:00

    Infra skrev:
    Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16893002.ab

    lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

    Ska bli kul att höra mupparna här bagatellisera detta.....

    Men det här är väl i alla fall en bagatell. Det blir lika fel varje gång.
    Silvia ska stå till svars för sina föräldrars göranden och låtanden.

    Gustaf Ander har en mördare i släkten - är han ansvarig för det?
    Vänstern får äta upp vad Stalin gjorde för 100 år sen trots att varenda
    individ inom samma vänster sedan decennier tagit avstånd från karln.

    Rena bagateller RMC - bagateller.

    stalin gjorde nog inte mycket för 100 år sedan, det var först 1917 som han började något, men hans egen grymhet började senare med storhetstid 1922-1953
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  Dao 2013-06-03, 22:45

    Tillhör Seel extremvänstern?

    Eftersom vissa av forumhögern hävdar att det bara är dem som gör det Seel nu gjorde i TS, så måste det innebär att de anser att han är detta! Smile
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  Infra 2013-06-03, 23:35

    Sniperace skrev:I detta var Red Victory en som verkligen hånade och förnedrade Drottning Silvia för hennes fars påstådda nazistiska förflutna, det var inga vackra saker denne skrev om Silvia, nu är frågan, vad anser ni som är till vänster om red victorys agerande i detta?
    förlåtligt? BRA, eller skamligt?
    Förlåtligt. Av rena solidaritetsskäl står jag alltid på RV:s sida.

    Men vad menar SEEL menar han att Löfvens biologiska farfars
    göranden och låtanden är Löfvéns ansvar?

    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  Dao 2013-06-04, 00:04

    Infra skrev:
    Sniperace skrev:I detta var Red Victory en som verkligen hånade och förnedrade Drottning Silvia för hennes fars påstådda nazistiska förflutna, det var inga vackra saker denne skrev om Silvia, nu är frågan, vad anser ni som är till vänster om red victorys agerande i detta?
    förlåtligt? BRA, eller skamligt?
    Förlåtligt. Av rena solidaritetsskäl står jag alltid på RV:s sida.

    Men vad menar SEEL menar han att Löfvens biologiska farfars
    göranden och låtanden är Löfvéns ansvar?


    Han kanske tror på "arvsynd"! Men bara för "vänstern"! "Högern" skall helst dölja sin bakgrund, och när den mot förmodan dyker upp, är det alltid "vänsterns" fel! Very Happy
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-06-04, 07:47

    Varför gormade ni och skrek över drottningens pappa då? Nu visar det ju sig att Löfvens mamma också var aktiv nazze.. Fniss.. Hur hade det låtit om det var Reinfeldts mamma som var nazze? Hycklare är vad ni är!! Säger bara fuhrer Löfven......
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  F.I.S.T 2013-06-04, 10:52

    Sossar ee lata skrev:Varför gormade ni och skrek över drottningens pappa då? Nu visar det ju sig att Löfvens mamma också var aktiv nazze.. Fniss.. Hur hade det låtit om det var Reinfeldts mamma som var nazze? Hycklare är vad ni är!! Säger bara fuhrer Löfven......

    Führer Seel är mer rättvisande
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  ericTheDog 2013-06-04, 11:21

    Vill minnas att tokavänstern gick i Spinn över nån rattfylla signerad Reinfeldts far.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  Infra 2013-06-04, 13:42


    Hur hade det låtit om det var Reinfeldts mamma som var nazze?
    Jag ger mig inte fan på att hon inte var det.

    Vi är många som har äldre släktingar bland vilka en del hade nazzesympatier.
    Fast vi kanske aldrig har anat nåt och heller inte hört nåt. Vi pratar
    om nåt skamligt när vi pratar om nazismen.

    BTW: När det gäller SEEL känner jag mig tämligen säker på att det är
    nån slags genetisk vurm han är offer för (och då tänker jag på hans rasism).
    Jag misstänker att den gått i arv. Jag rekommenderar SEEL att börja leta nazzar i släkten.
    Smile
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  F.I.S.T 2013-06-04, 14:12

    Infra skrev:
    Jag rekommenderar SEEL att börja leta nazzar i släkten.[/b][/color][/b][/color] Smile

    Laughing
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-06-04, 14:14

    Gud vad ni försöker släta över detta och tycker det är jobbigt. Ni har ju roat er med att sätta hakkors på Reinfeldt och så visar det sig att Löfvens mamma var Nazze......lite roligt är det.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  F.I.S.T 2013-06-04, 14:17

    Sossar ee lata skrev:Gud vad ni försöker släta över detta och tycker det är jobbigt. Ni har ju roat er med att sätta hakkors på Reinfeldt och så visar det sig att Löfvens mamma var Nazze......lite roligt är det.

    Nu har inte tex JAG roat mig med hakors på Reinfeldt. Däremot har jag ofta talat om vilken typ av POLITIK som leder till situationen i Tyskland under 30-talet. Att du inte kan se skillnad p det och vad ens förfäder och släktingar har gjort eller inte gjort, förvånar mig föga
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  Thetaxpayer 2013-06-04, 14:26

    F.I.S.T skrev:
    Sossar ee lata skrev:Gud vad ni försöker släta över detta och tycker det är jobbigt. Ni har ju roat er med att sätta hakkors på Reinfeldt och så visar det sig att Löfvens mamma var Nazze......lite roligt är det.

    Nu har inte tex JAG roat mig med hakors på Reinfeldt. Däremot har jag ofta talat om vilken typ av POLITIK som leder till situationen i Tyskland under 30-talet. Att du inte kan se skillnad p det och vad ens förfäder och släktingar har gjort eller inte gjort, förvånar mig föga






    Du menar den orättvisa som drabbade Tyskland efter första världskriget med orealistiska skadeståndskrav och stöld av deras gruvor i kombination med en antesimitisk karismatisk ledare? Shocked
    Menar du att likheten är att vi har en massinvandring av antisimiter som är en oerhörd kostnad på vårt välfärdssystem och kommer starta krig med Polen där de kommer utrota alla Europas judar?

    Sponsored content


    Man kan inte annat än le...........Inte förvånande Empty Sv: Man kan inte annat än le...........Inte förvånande

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-17, 12:45