Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


2 posters

    Vad säger man? Helt otroligt men inte förvånande!!

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Vad säger man? Helt otroligt men inte förvånande!! Empty Vad säger man? Helt otroligt men inte förvånande!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-04-19, 19:00

    Stackars mina barn, dom har ju inte gjort nått!! Dom är troende muslimer.....pund!

    " Jag fick reda på det som har hänt via tv. Enligt min mening har jakten på mina barn genomförts bara för att de är troende muslimer. Varför dödade de Tamerlan? De borde ha tagit honom levande. Den yngste gömmer sig nu, han läser vid ett medicinskt institut i USA på andra året. Vi väntade honom hem under lovet. Nu vet jag inte hur det blir med den saken, säger Anzor Tsarnajev till Interfax korrespondent i Machatjkala.

    Två jävla äckel som tackar USA för studierna de fått genom att mörda barn!!!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vad säger man? Helt otroligt men inte förvånande!! Empty Sv: Vad säger man? Helt otroligt men inte förvånande!!

    Inlägg  Dao 2013-04-19, 20:14

    Sossar ee lata skrev:Stackars mina barn, dom har ju inte gjort nått!! Dom är troende muslimer.....pund!

    " Jag fick reda på det som har hänt via tv. Enligt min mening har jakten på mina barn genomförts bara för att de är troende muslimer. Varför dödade de Tamerlan? De borde ha tagit honom levande. Den yngste gömmer sig nu, han läser vid ett medicinskt institut i USA på andra året. Vi väntade honom hem under lovet. Nu vet jag inte hur det blir med den saken, säger Anzor Tsarnajev till Interfax korrespondent i Machatjkala.

    Två jävla äckel som tackar USA för studierna de fått genom att mörda barn!!!

    FÅR man studier i USA? Det var något nytt...

    Många mördare har studerat fritt i USA. Känner du till "School of Americas", månne?

      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 21:07