Sniperace 2012-05-06, 19:49
RedCloud skrev: ok, då ÄR jag en av dina sk hobbyrasister, men det konstiga är att det har noll med ras att göra
I just detta fall är det bara du som använder ordet "ras", jag talar om människovärde.
då fördömer du även hamaz för at de försöker döda judar,
Hamaz försvarar sitt folk mot terrorstaten Israels övervåld.
men samma sak görs ju mot talibanerna, folket försvaras mot deras terror, är det då fel att hindra dessa att ha makten att hänga homosexuella, avrätta avfällingar från islam, att förhindra steningar av kvinnor osv osv allt det talibanerna sysslar med?
och det VAR du som talade om hobbyrassar i samband med talibaner, är det då inte längre tala om rassar utan istället dålig åsikt om människovärde?
är det dåligt att önska livet ur dem som förtrycker människor? är deras "människovärde" större än vad det är att de förtrycker folk?
Nej, jag anser FORTFARANDE att en bra taliban är en DÖD taliban, så länge de lever är de inte bra människor, lämnar de däremot sin bestialiska syn på hur islam ska vara kan de bli brqa, men inte så länge de följer denna hemska talibanlära.
men anser di samma om nazister att hur illa de än förtrycker en ras så har de lika stort människovärde som alla andra och ska därför inte önskas döda....