Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+11
lazy
redalert
Sniperace
formsvackan
Infra
RedMentalCase
RedCloud
F.I.S.T
Secrist
R.O.F.L
SiP
15 posters

    Tänk om...

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  Infra 2012-05-06, 17:08



    Antagligen är det på detta viset: SIPPs högsta önskan är att
    bevisa att jag är nazist. Eftersom ingenting av allt jag skrivit
    eller nånsin kommer att skriva bekräftar hans tes måste han
    bygga ett hönshus av en fjäder han själv planterat in i min rabatt.
    Nåt annat finns nämligen inte. Det har den sippe SIPP insett och
    det retar honom så in i helvete! Alltså måste han förleda, manipulera
    och ljuga för att få sin högsta önskan att slå in. Good luck, SIPP.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  SiP 2012-05-06, 17:27

    RedCloud skrev:
    Det största misstaget var när FN placerade den israeliska staten på den platsen, dock har vi det läget idag och det måste lösas med en gemensam fred, inte fred på den enes eller andres villkor, och det kommer aldrig bli fred när den fördelade sidan envisas med att skicka raketer mot civila mål, och den sidan svarar med att slå med full kraft mot civila samt att de bygger olagliga bosättnigar.

    Hyfsad analys, men hur stoppar vi de olagliga bosättningarna ?

    Där måste FN sätta ned foten, och där kommer vad jag menar köpt medspelare in i lekan, så länge USA´s president kan köpas av de rika judarna så kommer aldrig en amerikansk presiden våga/vilja sätta ned foten mot Israel, då kan han glömma ekonomiskt bistånd nästa presidentkampanj och därigenom så sätts FN ur spel..
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  RedCloud 2012-05-06, 17:29

    Där måste FN sätta ned foten

    Israel lyder bara FN när det passar dom. Jag tror dom har 170+ resolutioner mot sig redan.
    Ingen är uppfylld. Hur ger vi FN mandat att skruva åt tumskruvarna ?

    så länge USA´s president kan köpas av de rika judarna

    Jag håller med men jag kan tänka mig Lazy gå i taket över en sådan formulering.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  SiP 2012-05-06, 17:32

    Infra skrev:Den där texten memorerade jag på 80-talet då den växte fram i mitt huvud.
    Den fick sin storstilade premiär i ett av Ahmed Ramis telefonväkterier
    som då för tiden hölls av en lång rad intressenter på Stockholm närradio.
    Den innehöll varken då eller senare ordet "deportera". Ordet "deportera
    vill jag förära SIPP. Äras den som äras bör.

    Sedan dess har jag haft anledning att återkomma till texten ett flertal
    gånger, och inte gång har varit den andra lik. Jag är mycket stolt över
    flera vändningar i den här texten som innehåller en humoristisk distans
    likaväl som svidande sanningar. SIPP tycker också att texten är bra! Det
    är därför han så ivrigt försöker att desavoera den och misstänkliggöra den.
    Eftersom inget antastligt står att finna i texten så måste han föra in
    det antasliga utifrån.

    I det följande ska jag visa hur den sippe SIPP lägger ordet i min mun
    genom ledande fråga. Jag använder alltså samma verb i svaret som han
    gör i frågan. Inte för att jag tycker det är ett bra ord utan för att SIPP
    förleder mig att använda ordet.

    Så här gick det till:

    "SIP: "Förklara då vart du skall
    deportera
    judarna
    ?"

    Jag invänder mot begreppet judarna som lär betyda "alla judar
    i hela världen". Som jag ser det är det ingen homogen grupp.

    Men de som finns i israel ska jag deportera till.......


    längre ner skriver jag i samma svar till SIPP det rätta originalordet
    "skeppa över". Lyssna:


    "Assyrierna flyttade till
    Södertälje därför att de saknar land. Varför skulle de öststatsjudar
    som i huvudsak befolkar israel inte kunna skeppas över till USA?"








    Haha, du slingrar dig fint nazimasken, ditt alster finns till allmän beskådan, jag har aldrig förnekat att jag skrev "vart skall du deportera judarna då", men om du anser att ordet deportera är värre än att du vill placera judaran på ett radioaktivt område i nevadaöken, då får det stå för dig..
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  SiP 2012-05-06, 17:36

    Infra skrev:

    Antagligen är det på detta viset: SIPPs högsta önskan är att
    bevisa att jag är nazist. Eftersom ingenting av allt jag skrivit
    eller nånsin kommer att skriva bekräftar hans tes måste han
    bygga ett hönshus av en fjäder han själv planterat in i min rabatt.
    Nåt annat finns nämligen inte. Det har den sippe SIPP insett och
    det retar honom så in i helvete! Alltså måste han förleda, manipulera
    och ljuga för att få sin högsta önskan att slå in. Good luck, SIPP.

    Jag har inget att "bevisa", det gör du så bra själv med dina antisemitiska uttryck, inga av dig redigerade och tillrättalagda texter kan ändra på detta, eftersom orginaltexterna finns till allmän beskådan så sitter du fastgjuten i naziträsken...
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  SiP 2012-05-06, 17:38

    Så RC, ett rakt svar nu, stöder du Infras lösning på "judeproblemet", ett ja eller nej, och om nej, var är din kritik mot hans nazism då???
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  Sniperace 2012-05-06, 17:53

    RedCloud skrev:Har inte sett någon från högra laget fördöma Peter Mangs förmodade dödskjutningar av invandrare i Malmö. Men visst ja, det var ju bara muslimer och invnadrare som var offren.

    Så den här tråden är bara ytterliggare ynk från extremhögern.

    JAg har i skarpa ordlag fördömt den som stod för skjutningarna i malmö, men varför ska jag säga något om peter mangs, du vet det där med rättvisan, han är ju varken lagförd eller dömd ännu, så vänta till domern fallit och överklganden är överstökade, vi fick ju inte fördöma mördaren i frankrike eftersom han aldrig blev dömd utan dödad av polisen, där var det ju fruktansvärt att döma honom fastän han ERKÄNT brottet, det räckte ju inte eller hur, varför räckewr det då för fördömande av peter mangs som inte är dömd och som förnekar att det var han? Men som sagt ÄR det han så hoppas jag at han inte kommer ut från fängelset levande, och att han får leva länge inspärrad osv...samma sak har nog alla på ögersidan uttalat, men det räcker kanske inte?kan du ge exermpel på en enda som uttalat gillande för honom eller som inte födömt dåden?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  RedCloud 2012-05-06, 18:00

    Så RC, ett rakt svar nu, stöder du Infras lösning på "judeproblemet", ett ja eller nej,

    Nu råder det ju delade meningar om huruvida Infras verkligen skrivit deportering eller inte.
    Varför skulle jag tro dig, eller honom.
    Hosta upp den korrekta länken så får du ett bättre svar.
    Oavsett, alla Israeler har inte blod på sina händer, så man kan inte kollektivt straffa en hel nation t.ex. genom deportation, självklart.

    Krigsförbrytarna i Knesset ska stå inför Haagtribunalen tycker jag.

    och om nej, var är din kritik mot hans nazism då???

    Att sätta nazzestämpel på Infra är så tokigt som det kan bli. Han är ingen nazze.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  F.I.S.T 2012-05-06, 18:16

    SiP skrev:
    F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:
    Ehh, den enda som anser att det INTE finns rasism inom alla kulturer är väl du, den existerar ju t.ex. inte inom islam och bland muslimer enligt dig, eller är den försummbar när den är riktad mot judar???


    På allvar ??... detta är en helt uppriktig fråga, har du dyslexi ? för jag har alldeles nyligt skrivit att det finns rasism över hela världen, även bland muslimer. Har du dyslexi, är du förlåten, annars måste det ju passera som ren dumhet

    SiP skrev:men svara istället för att skylla på Mangs som RC gjorde, är rasism siktad mot judar av muslimer försummbar??


    Jag har redan svarat, om jag anser att ALL rasism är förkastlig så inkluderas ALL rasism, är detta svårt att förstå för dig ?

    SiP skrev:Du anser alltså att jag är rasistisk enbart för jag lyfter fram att muslimer är rasistiska mot judar??


    Inte för ATT du lyfter fram det, utan för att du ENBART lyfter fram det, och att du gör det på ett sådant sätt att det framstår som detta är en muslimsk företeelse

    SiP skrev:Du skulle ha varit en tillgång för SS i nazityskland påå trettiotalet!!!

    På vilket sätt då ? .... för att jag inte hatar muslimer ?

    Säg mig, om du nu anser att det finns rasism inom alla kultur inberäknat islam, varför försöker du negligera att det är muslimer som tydligt visar sin rasism och antisemitism då??

    Exakt vad beror det på att du känner att du måste släta över deras rasism med att "det finns rasism inom alla kulturer"??

    Gör det deras rasism mindre rasistisk för det finns ju rasism inom alla kulturer, som mitt startinlägg påtalade, tänk om det varit tvärsom...

    vart slätar jag över någon form av rasism ?.... länka gärna till detta mitt inlägg där jag skulle gjort så ! Däremot från stora delar av forumhögern, är det stora cyklopögat på--- inklusive dig, varförär det viktigt för dig att påpeka de fall som muslimer är rasistiska ?
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  SiP 2012-05-06, 18:23

    RedCloud skrev:
    Så RC, ett rakt svar nu, stöder du Infras lösning på "judeproblemet", ett ja eller nej,

    Nu råder det ju delade meningar om huruvida Infras verkligen skrivit deportering eller inte.
    Varför skulle jag tro dig, eller honom.
    Hosta upp den korrekta länken så får du ett bättre svar.
    Oavsett, alla Israeler har inte blod på sina händer, så man kan inte kollektivt straffa en hel nation t.ex. genom deportation, självklart.

    Krigsförbrytarna i Knesset ska stå inför Haagtribunalen tycker jag.

    och om nej, var är din kritik mot hans nazism då???

    Att sätta nazzestämpel på Infra är så tokigt som det kan bli. Han är ingen nazze.

    Inlägg 421

    https://acbladet.swedishforum.se/t51511p420-israel-lagloshetens-vag


    Och jo, när man som Infra vill sätta judarna i ett radioaktivt område, (och det måste väl även du veta vad som händer om en människa uppehåller sig i ett radioaktivt område) så att judarna dör, då är man en nazist, det är en direkt fortsättning på Hitlers sjuka arbete..

    Och bara för att både du och nassen skall förstå, jag tycker inte själva ordet "deportera" är så hemskt, det hemska är vad och vart han vill göra det...
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  SiP 2012-05-06, 18:29

    F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:
    F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:
    Ehh, den enda som anser att det INTE finns rasism inom alla kulturer är väl du, den existerar ju t.ex. inte inom islam och bland muslimer enligt dig, eller är den försummbar när den är riktad mot judar???


    På allvar ??... detta är en helt uppriktig fråga, har du dyslexi ? för jag har alldeles nyligt skrivit att det finns rasism över hela världen, även bland muslimer. Har du dyslexi, är du förlåten, annars måste det ju passera som ren dumhet

    SiP skrev:men svara istället för att skylla på Mangs som RC gjorde, är rasism siktad mot judar av muslimer försummbar??


    Jag har redan svarat, om jag anser att ALL rasism är förkastlig så inkluderas ALL rasism, är detta svårt att förstå för dig ?

    SiP skrev:Du anser alltså att jag är rasistisk enbart för jag lyfter fram att muslimer är rasistiska mot judar??


    Inte för ATT du lyfter fram det, utan för att du ENBART lyfter fram det, och att du gör det på ett sådant sätt att det framstår som detta är en muslimsk företeelse

    SiP skrev:Du skulle ha varit en tillgång för SS i nazityskland påå trettiotalet!!!

    På vilket sätt då ? .... för att jag inte hatar muslimer ?

    Säg mig, om du nu anser att det finns rasism inom alla kultur inberäknat islam, varför försöker du negligera att det är muslimer som tydligt visar sin rasism och antisemitism då??

    Exakt vad beror det på att du känner att du måste släta över deras rasism med att "det finns rasism inom alla kulturer"??

    Gör det deras rasism mindre rasistisk för det finns ju rasism inom alla kulturer, som mitt startinlägg påtalade, tänk om det varit tvärsom...

    vart slätar jag över någon form av rasism ?.... länka gärna till detta mitt inlägg där jag skulle gjort så ! Däremot från stora delar av forumhögern, är det stora cyklopögat på--- inklusive dig, varförär det viktigt för dig att påpeka de fall som muslimer är rasistiska ?

    "Om du bara hade öppnat det andra ögat oxå, så hade du sett att just detta förkommer, om än kanske inte exakt likadant, på samma plats eller nödvändigtvis av Judar mot muslimer, just där."
    Inlägg 4 i denna tråd.


    Anledningen till att denna rasism skall föras fram är att med facit från tyskland och hur det började där så skall detta tryckas tillbaka direkt, när skolungar står och skanderar utanför klassrummet "djävla jude", då är det dags att sätta stopp, men du kanske inte anser att det är så farligt, det är ju bara judar som drabbas...
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  RedCloud 2012-05-06, 18:34

    Yes SIP, nu har jag läst det.

    Fy INFRA att vilja sätta människor i radiaksmittat område, om det nu var så du menade.

    Nu kanske SIP kan fördöma hobbyrassarna härinne som gladeligen kan vräka ur sig: "en död taliban är en bra taliban" ???
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  RedCloud 2012-05-06, 18:37

    Anledningen till att denna rasism skall föras fram är att med facit från tyskland och hur det började där så skall detta tryckas tillbaka direkt, när skolungar står och skanderar utanför klassrummet "djävla jude"

    Självklart, det är därför jag är aktiv antirasist. Dock är strömningarna mot Malmös judar en stilla fläkt mot det utbredda muslimhatet i Sverige och övriga Europa.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  SiP 2012-05-06, 19:01

    RedCloud skrev:Yes SIP, nu har jag läst det.

    Fy INFRA att vilja sätta människor i radiaksmittat område, om det nu var så du menade.

    Nu kanske SIP kan fördöma hobbyrassarna härinne som gladeligen kan vräka ur sig: "en död taliban är en bra taliban" ???

    Patetiskt RC patetiskt!!!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  RedCloud 2012-05-06, 19:05

    SiP skrev:
    RedCloud skrev:Yes SIP, nu har jag läst det.

    Fy INFRA att vilja sätta människor i radiaksmittat område, om det nu var så du menade.

    Nu kanske SIP kan fördöma hobbyrassarna härinne som gladeligen kan vräka ur sig: "en död taliban är en bra taliban" ???

    Patetiskt RC patetiskt!!!

    Du kunde inte ?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  Sniperace 2012-05-06, 19:10

    RedCloud skrev:Yes SIP, nu har jag läst det.

    Fy INFRA att vilja sätta människor i radiaksmittat område, om det nu var så du menade.

    Nu kanske SIP kan fördöma hobbyrassarna härinne som gladeligen kan vräka ur sig: "en död taliban är en bra taliban" ???

    Är det rasistiskt att tycka att en död taliban är en bra taliban?'
    taliban är inte en ras, talibaqn är en islamist som är väldigt sekterist och som använder våld och terror för att tvinga på andra sin religion, och behålla folk med tvång i denna.


    vad skulle du anse om ex nassar som gjorde på samma sätt? en bra nasse är en död nasse, är det då lika rasistiskt?

    Här vidhåller jag att en död eller omvänd taliban är en vinst för världen.

    och samma sak gäller ALLA som med våld och terror tvingar på andra sin religiösa åsikt.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  RedCloud 2012-05-06, 19:15

    Är det rasistiskt att tycka att en död taliban är en bra taliban?'

    Det tyder på en störd syn på medmänniskor.

    talibaqn är en islamist

    ordet taliban betyder "student"
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  Sniperace 2012-05-06, 19:21

    RedCloud skrev:
    Är det rasistiskt att tycka att en död taliban är en bra taliban?'

    Det tyder på en störd syn på medmänniskor.

    talibaqn är en islamist

    ordet taliban betyder "student"

    men nu är det ju inte studenter man menar med detta utan dessa islamitiska monster som stenade kvinnor, hängde homosexuella, avrättade männiuskor för att de avfallit från islam, högg av händer och fötter på småtjuvar, gasade flickor för at de begick brottet att gå i skola osv osv.

    kan du säga vad du ansåg om talibanstyret i Afghanistan?

    Anser du att de som gör det jag beskrev är fina människor?

    JAg säger utan att skämmas at varje sådan som dödas eller omvänds är en vinst för världen?
    anser du annorlunda?

    Är det bra att sådana finns?

    Men skulle du protestera lika hårt mot "en bra nasse är en död nasse?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  F.I.S.T 2012-05-06, 19:22

    SiP skrev:
    F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:
    F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:
    Ehh, den enda som anser att det INTE finns rasism inom alla kulturer är väl du, den existerar ju t.ex. inte inom islam och bland muslimer enligt dig, eller är den försummbar när den är riktad mot judar???


    På allvar ??... detta är en helt uppriktig fråga, har du dyslexi ? för jag har alldeles nyligt skrivit att det finns rasism över hela världen, även bland muslimer. Har du dyslexi, är du förlåten, annars måste det ju passera som ren dumhet

    SiP skrev:men svara istället för att skylla på Mangs som RC gjorde, är rasism siktad mot judar av muslimer försummbar??


    Jag har redan svarat, om jag anser att ALL rasism är förkastlig så inkluderas ALL rasism, är detta svårt att förstå för dig ?

    SiP skrev:Du anser alltså att jag är rasistisk enbart för jag lyfter fram att muslimer är rasistiska mot judar??


    Inte för ATT du lyfter fram det, utan för att du ENBART lyfter fram det, och att du gör det på ett sådant sätt att det framstår som detta är en muslimsk företeelse

    SiP skrev:Du skulle ha varit en tillgång för SS i nazityskland påå trettiotalet!!!

    På vilket sätt då ? .... för att jag inte hatar muslimer ?

    Säg mig, om du nu anser att det finns rasism inom alla kultur inberäknat islam, varför försöker du negligera att det är muslimer som tydligt visar sin rasism och antisemitism då??

    Exakt vad beror det på att du känner att du måste släta över deras rasism med att "det finns rasism inom alla kulturer"??

    Gör det deras rasism mindre rasistisk för det finns ju rasism inom alla kulturer, som mitt startinlägg påtalade, tänk om det varit tvärsom...

    vart slätar jag över någon form av rasism ?.... länka gärna till detta mitt inlägg där jag skulle gjort så ! Däremot från stora delar av forumhögern, är det stora cyklopögat på--- inklusive dig, varförär det viktigt för dig att påpeka de fall som muslimer är rasistiska ?

    "Om du bara hade öppnat det andra ögat oxå, så hade du sett att just detta förkommer, om än kanske inte exakt likadant, på samma plats eller nödvändigtvis av Judar mot muslimer, just där."
    Inlägg 4 i denna tråd.


    Anledningen till att denna rasism skall föras fram är att med facit från tyskland och hur det började där så skall detta tryckas tillbaka direkt, när skolungar står och skanderar utanför klassrummet "djävla jude", då är det dags att sätta stopp, men du kanske inte anser att det är så farligt, det är ju bara judar som drabbas...

    Nej jag slätar inte över NÅGONTING med det uttalandet, jag påstår med rätta, att det förekommer rasism åt andra hållet oxå !, något som däremot DU har svårt att vilja se... herregud människa väx upp !

    Och du får väl fan ta och kamma dig nu !!!... Jag är den största kritikern till Nazister, det borde du fattat vid det här laget, du är ju förvirrad Karl !
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  RedCloud 2012-05-06, 19:23

    anser du annorlunda?

    Absolut, människovärdet är okränkbart oavsett handlingar.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  Sniperace 2012-05-06, 19:29

    RedCloud skrev:
    anser du annorlunda?

    Absolut, människovärdet är okränkbart oavsett handlingar.

    ok, då ÄR jag en av dina sk hobbyrasister, men det konstiga är att det har noll med ras att göra.

    men då vet vi att du anser att nassarna har exakt samma människovärde som du och att de absolut inte ska skadas eller förnedras... har jag rätt?

    jag anser inte att någon av dessa svin är värda mycket, behandlar de människorna så är det en vinst om de dödas eller omvänds, välja kan de själva få göra, så dödar de andra för sin åsikt och religiopn, får de vara beredda att själva bli dödade för att skydda alla andra från dem.

    förresten, då fördömer du även hamaz för at de försöker döda judar, människovärdet ÄR ju okränkbart oavsett handlingar eller hur?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  RedCloud 2012-05-06, 19:33


    ok, då ÄR jag en av dina sk hobbyrasister, men det konstiga är att det har noll med ras att göra

    I just detta fall är det bara du som använder ordet "ras", jag talar om människovärde.

    då fördömer du även hamaz för at de försöker döda judar,

    Hamaz försvarar sitt folk mot terrorstaten Israels övervåld.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  Infra 2012-05-06, 19:45

    SiP skrev:Så RC, ett rakt svar nu, stöder du Infras lösning på "judeproblemet", ett ja eller nej, och om nej, var är din kritik mot hans nazism då???

    Hur skulle det vara om du först utvecklar "Infras lösning" på ditt
    judeproblem - så länge han inte har gjort det själv menar jag?

    Ett rakt svar nu, SIPP, tack.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  Sniperace 2012-05-06, 19:49

    RedCloud skrev:
    ok, då ÄR jag en av dina sk hobbyrasister, men det konstiga är att det har noll med ras att göra

    I just detta fall är det bara du som använder ordet "ras", jag talar om människovärde.

    då fördömer du även hamaz för at de försöker döda judar,

    Hamaz försvarar sitt folk mot terrorstaten Israels övervåld.

    men samma sak görs ju mot talibanerna, folket försvaras mot deras terror, är det då fel att hindra dessa att ha makten att hänga homosexuella, avrätta avfällingar från islam, att förhindra steningar av kvinnor osv osv allt det talibanerna sysslar med?

    och det VAR du som talade om hobbyrassar i samband med talibaner, är det då inte längre tala om rassar utan istället dålig åsikt om människovärde?

    är det dåligt att önska livet ur dem som förtrycker människor? är deras "människovärde" större än vad det är att de förtrycker folk?


    Nej, jag anser FORTFARANDE att en bra taliban är en DÖD taliban, så länge de lever är de inte bra människor, lämnar de däremot sin bestialiska syn på hur islam ska vara kan de bli brqa, men inte så länge de följer denna hemska talibanlära.

    men anser di samma om nazister att hur illa de än förtrycker en ras så har de lika stort människovärde som alla andra och ska därför inte önskas döda....
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  Infra 2012-05-06, 19:49

    Sniperace skrev:
    RedCloud skrev:Har inte sett någon från högra laget fördöma Peter Mangs förmodade dödskjutningar av invandrare i Malmö. Men visst ja, det var ju bara muslimer och invnadrare som var offren.

    Så den här tråden är bara ytterliggare ynk från extremhögern.

    JAg har i skarpa ordlag fördömt den som stod för skjutningarna i malmö, men varför ska jag säga något om peter mangs, du vet det där med rättvisan, han är ju varken lagförd eller dömd ännu, så vänta till domern fallit och överklganden är överstökade, vi fick ju inte fördöma mördaren i frankrike eftersom han aldrig blev dömd utan dödad av polisen, där var det ju fruktansvärt att döma honom fastän han ERKÄNT brottet, det räckte ju inte eller hur, varför räckewr det då för fördömande av peter mangs som inte är dömd och som förnekar att det var han? Men som sagt ÄR det han så hoppas jag at han inte kommer ut från fängelset levande, och att han får leva länge inspärrad osv...samma sak har nog alla på ögersidan uttalat, men det räcker kanske inte?kan du ge exermpel på en enda som uttalat gillande för honom eller som inte födömt dåden?

    Det räcker inte Snipern. Så länge du viftar med ditt islamhat mot
    "kamelknullarna" så tydligt som du har gjort och gör, så är du lika
    skyldig som Mangs och Breivik.

    Man kan säga att du är deras medlöpare.


    Senast ändrad av Infra den 2012-05-06, 19:51, ändrad totalt 1 gång

    Sponsored content


    Tänk om... - Sida 2 Empty Sv: Tänk om...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 10:36