Psykopaten, (ömkligt krypande för Regn som han just skitit ned):
Jag har inget minne av att ha bett om ursäkt. Om jag har gjort detta misstag, så tar jag tillbaks det nu.
Så här var det: i en debatt om Vilks rondellmohammed säger du: "Detta är faktiskt tillåtet i Sverige"
(att såra andra genom att rita nidbilder på deras döda profeter).
Ok. Det är alltså tillåtet enligt din moraluppfattning att skända dödas minne
även i fall man sårar folk som håller den döde högt i helgd.
Men då frågar jag: Vilket är värst; att skända den ene döde eller att skända den andre döde?
Är det värre eller lindrigare om han varit död länge eller
tvärtom? Måste den döde ha varit profet för att han ska kunna skändas? Eller
kan man skända vilken död som helst? Är det viktigare att skända Mohammed
än att skända andra döda för att såra deras efterlevande? Måste man kalla skändandet "konst"
för att det ska vara tillåtet? Då kallar jag mitt skändande av döda, "konst".
Ärliga och raka svar nu SIPP, tack.
BTW:
ljuga. Reaktionen med vidhängande hat lever kvar än i denna dag. Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha..........
(från tråden "Nå vad säger RC och gänget om sin vän nu?")....häckla min döde far och menade att det skulle jag tåla eftersom jag tyckte att Wilks hade rätt att göra sin konst, efter flera hånfulla inlägg om farsan och han inte fick önskad reaktion så villa han be om ursäkt, jag såg ingen anledning att ge honom detta så jag bad honom dra åt helvete
Jag har inget minne av att ha bett om ursäkt. Om jag har gjort detta misstag, så tar jag tillbaks det nu.
Så här var det: i en debatt om Vilks rondellmohammed säger du: "Detta är faktiskt tillåtet i Sverige"
(att såra andra genom att rita nidbilder på deras döda profeter).
Ok. Det är alltså tillåtet enligt din moraluppfattning att skända dödas minne
även i fall man sårar folk som håller den döde högt i helgd.
Men då frågar jag: Vilket är värst; att skända den ene döde eller att skända den andre döde?
Är det värre eller lindrigare om han varit död länge eller
tvärtom? Måste den döde ha varit profet för att han ska kunna skändas? Eller
kan man skända vilken död som helst? Är det viktigare att skända Mohammed
än att skända andra döda för att såra deras efterlevande? Måste man kalla skändandet "konst"
för att det ska vara tillåtet? Då kallar jag mitt skändande av döda, "konst".
Ärliga och raka svar nu SIPP, tack.
BTW:
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha! Så där elegant kan nog bara psykopater....inte fick önskad reaktion....
ljuga. Reaktionen med vidhängande hat lever kvar än i denna dag. Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha..........