Infra skrev:Sniperace skrev:RedCloud skrev:Har inte sett någon från högra laget fördöma Peter Mangs förmodade dödskjutningar av invandrare i Malmö. Men visst ja, det var ju bara muslimer och invnadrare som var offren.
Så den här tråden är bara ytterliggare ynk från extremhögern.
JAg har i skarpa ordlag fördömt den som stod för skjutningarna i malmö, men varför ska jag säga något om peter mangs, du vet det där med rättvisan, han är ju varken lagförd eller dömd ännu, så vänta till domern fallit och överklganden är överstökade, vi fick ju inte fördöma mördaren i frankrike eftersom han aldrig blev dömd utan dödad av polisen, där var det ju fruktansvärt att döma honom fastän han ERKÄNT brottet, det räckte ju inte eller hur, varför räckewr det då för fördömande av peter mangs som inte är dömd och som förnekar att det var han? Men som sagt ÄR det han så hoppas jag at han inte kommer ut från fängelset levande, och att han får leva länge inspärrad osv...samma sak har nog alla på ögersidan uttalat, men det räcker kanske inte?kan du ge exermpel på en enda som uttalat gillande för honom eller som inte födömt dåden?
Det räcker inte Snipern. Så länge du viftar med ditt islamhat mot "kamelknullarna" så tydligt som du har gjort och gör så är
du lika skyldig som Mangs och Breivik.
och du lille vän är lika skyldig som de som skickar ut självmordsbombare till olika marnaderosv där masssvis med oskyldiga dödas....
och ja, talibanerna är KAMELKNULLARE som är mer värda döda än levande