SiP skrev:Infra skrev:SiP skrev:Freedom skrev:Detta stycke är ett lysande exempel på din nazistiska ådra, vad skall du göra med judarna som bor i Israel då
Vad jag vet så bor de vita kvar i Sydafrika.........apartheidsystemet är dock krossat.
"Ondska ska utplånas från vår värld"
Och vad jag vet så jämnställer lillHitler Israel med judar...
För övrigt så är/var det liiite skillnad på Sydafrika och Israel/Palestina, i Sydafrika så levde svarta och vita tillsammans åtskillda av ett system som var horribelt, Israel/Paletsina är mer infekterat då de försökt döda varandra i mer än 60 år, tror du själv på att de skall kunna leva med varandra med den historien..
SIP:: "Och vad jag vet så jämnställer lillHitler Israel med judar..."
Du lider av många besvärliga miss- och feluppfattningar. Jag gissar att det vill till en hel del såna för att få ihop din bild av "lillhitler".
Jag har aldrig jämställt judar med israel. Om du vidhåller det så belägg det. Det är en mycket allvarlig anklagelse. Sen undrar jag var du ser Palestinas skuld nånstans?
http://www.expressen.se/nyheter/1.2389303/fn-chef-anklagar-pastorn
Förklara då vart du skall deportera judarna? "Israel skall upphöra att existera" och "Ondska skall utplånas från vår värld" säger det mesta om vad du vill skall ske judarna, för om du sitter och inbillar dig att allt blir frid och fröjd om palestinier får tillgång till Israel så är du snurrigare än till och med jag tror..
Sen ligger väl en del av skulden hos PFLP som sedan slutet av sextiotalet attackerat Israeliska mål med flygkapningar och bombningen av en marknad i Jerusalem te.x. Inte att förglömma så var de ivrigt påhejade av Nasser...
SIP: "Förklara då vart du skall deportera judarna?"
Jag invänder mot begreppet judarna som lär betyda "alla judar i hela världen". Som
jag ser det är det ingen homogen grupp.
Men de som finns i israel ska jag deportera till Nevadaöknen. Därvid ska jag ta hjälp dels av the jankies som patrullerar världshaven med sina kanonbåtar dels av araberna som sägs vilja driva israelerna ut i havet. Om de gör halt vid Medelhavets strand så kan kanonbåtarna plocka upp dem där och skeppa över dem till det fredligt sinnande America där de i fred kan slå ned sina bopålar.
Jag citerar mig själv: "Assyrierna flyttade till
Södertälje därför att de saknar land. Varför skulle de öststatsjudar
som i huvudsak befolkar israel inte kunna skeppas över till USA?
Där har de gott om plats att utvidga till det Storisrael som varje sionist när som en våt dröm. Dessutom har de ju rykte om sig att "få öknen att blomma" och här får man så chans att visa framfötterna på det botaniska området. Här har man också
gott om plats att prova sina 200 kärnvapenstridsspetsar. Det gör inte så mycket för Nevadaöknen är ju redan radiaksmittad efter inhemska kärnvapenprov.
Kanske kan man rent av hitta en vinddriven indianstam av urbefolkning att fördriva eller etniskt rensa ut. I Nevadaöknen (det är jag säker på) skulle de trivas som fisken i vattnet, i en fredlig omgivning omgivna av ett folk som själva byggt sin nation på från urinvånare stulen mark.
Vem har sagt att jag inte skulle erkänna israel. Visst får de vara en "riktig" stat men inte på främlingars territorium och inte i en
fientlig omgivning. Där ger jag dig 1/2 rätt; det tycker inte jag är bra."