Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+15
R.O.F.L
DirtyDog
RedclownIII
redalert
ericTheDog
Thetaxpayer
PE Dal
Secrist
fingubben
RedMentalCase
lazy
Infra
Dao
Sniperace
formsvackan
19 posters

    Israel - laglöshetens väg

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Infra 2011-05-27, 02:51

    SiP skrev:
    Infra skrev:
    SiP skrev:
    Freedom skrev:
    Detta stycke är ett lysande exempel på din nazistiska ådra, vad skall du göra med judarna som bor i Israel då

    Vad jag vet så bor de vita kvar i Sydafrika.........apartheidsystemet är dock krossat.

    "Ondska ska utplånas från vår värld"

    Och vad jag vet så jämnställer lillHitler Israel med judar...

    För övrigt så är/var det liiite skillnad på Sydafrika och Israel/Palestina, i Sydafrika så levde svarta och vita tillsammans åtskillda av ett system som var horribelt, Israel/Paletsina är mer infekterat då de försökt döda varandra i mer än 60 år, tror du själv på att de skall kunna leva med varandra med den historien..

    SIP:: "Och vad jag vet så jämnställer lillHitler Israel med judar..."

    Du lider av många besvärliga miss- och feluppfattningar. Jag gissar att det vill till en hel del såna för att få ihop din bild av "lillhitler".

    Jag har aldrig jämställt judar med israel. Om du vidhåller det så belägg det. Det är en mycket allvarlig anklagelse. Sen undrar jag var du ser Palestinas skuld nånstans?


    http://www.expressen.se/nyheter/1.2389303/fn-chef-anklagar-pastorn

    Förklara då vart du skall deportera judarna? "Israel skall upphöra att existera" och "Ondska skall utplånas från vår värld" säger det mesta om vad du vill skall ske judarna, för om du sitter och inbillar dig att allt blir frid och fröjd om palestinier får tillgång till Israel så är du snurrigare än till och med jag tror..

    Sen ligger väl en del av skulden hos PFLP som sedan slutet av sextiotalet attackerat Israeliska mål med flygkapningar och bombningen av en marknad i Jerusalem te.x. Inte att förglömma så var de ivrigt påhejade av Nasser...

    SIP: "Förklara då vart du skall deportera judarna?"

    Jag invänder mot begreppet judarna som lär betyda "alla judar i hela världen". Som
    jag ser det är det ingen homogen grupp.

    Men de som finns i israel ska jag deportera till Nevadaöknen. Därvid ska jag ta hjälp dels av the jankies som patrullerar världshaven med sina kanonbåtar dels av araberna som sägs vilja driva israelerna ut i havet. Om de gör halt vid Medelhavets strand så kan kanonbåtarna plocka upp dem där och skeppa över dem till det fredligt sinnande America där de i fred kan slå ned sina bopålar.

    Jag citerar mig själv: "Assyrierna flyttade till
    Södertälje därför att de saknar land. Varför skulle de öststatsjudar
    som i huvudsak befolkar israel inte kunna skeppas över till USA?

    Där har de gott om plats att utvidga till det Storisrael som varje sionist när som en våt dröm. Dessutom har de ju rykte om sig att "få öknen att blomma" och här får man så chans att visa framfötterna på det botaniska området. Här har man också
    gott om plats att prova sina 200 kärnvapenstridsspetsar. Det gör inte så mycket för Nevadaöknen är ju redan radiaksmittad efter inhemska kärnvapenprov.

    Kanske kan man rent av hitta en vinddriven indianstam av urbefolkning att fördriva eller etniskt rensa ut. I Nevadaöknen (det är jag säker på) skulle de trivas som fisken i vattnet, i en fredlig omgivning omgivna av ett folk som själva byggt sin nation på från urinvånare stulen mark.

    Vem har sagt att jag inte skulle erkänna israel. Visst får de vara en "riktig" stat men inte på främlingars territorium och inte i en
    fientlig omgivning. Där ger jag dig 1/2 rätt; det tycker inte jag är bra."
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Infra 2011-05-27, 03:06

    SIP:
    ""Israel skall upphöra att existera" och "Ondska skall utplånas från vår värld" säger det mesta om vad du vill skall ske judarna, för om du sitter och inbillar dig att allt blir frid och fröjd om palestinier får tillgång till Israel så är du snurrigare än till och med jag tror.."

    Just nu tycks man städa världen. USA mördar Osama bin Laden. Serberna griper av
    mer eller mindre komersiella skäl sin gamle hjälte Radko Mladic. Arabisk ungdom gör rent hus med sina diktatorer. I krigshärdar som Afghanistan diskuter man fredsförhandlingar.
    Om världen på detta sätt s a s städas upp - varför i Herrans namn lämna kvar den största smutsfläcken på kartan. Nej. Här ser vi en önskan och en vilja till en bättre värld. I en sån värld ryms inte den terrorism som varit israels adelsmärke sen den dag det utropades. Ja faktiskt åratal före dess. Låt oss stänga alla onda kapitel i historieboken.

    SIP: "Sen ligger väl en del av skulden hos PFLP som sedan slutet av sextiotalet attackerat Israeliska mål med flygkapningar och bombningen av en marknad i Jerusalem te.x."

    Jag ber dig ta hänsyn till att palestinierna oftast mot sin egen vilja tvingades in i denna frihetskamp. Jag ber dig betänka att det rörde sig om ett fredligt folk utan en modern krigsmakt. Likt en art i naturen som saknar naturliga fiender så utvecklade man inga försvarsmekanismer. När man tvingades välja mellan självfösvar och undergång så följde man till stora delar Kajsa Vargs devis. De tog till vad de hade - d v s i stort sett ingenting. På den vägen är det.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Infra 2011-06-05, 13:24

    lazy skrev:
    Har inte terrorstaten byggt den längsta muren sedan det kinesiska murbygget på medeltiden, just för att skilja Herrefolket från mindre värt folk - för att skilja på folk och fä?

    Var det därför så många kunde ta sig in i Israel från Syriens gräns? Laughing

    Du borde kanske titta på videon igen?


    Lazys glättiga trapportoringt från Syriska gränsen har i dag förbytts i ett blodbad. Israelisk trupp har öppnar verkanseld mot civila. Minst 2 dödsoffer har krävts.

    Nu uppmanar palestinasympatisörer till stormning av gränsen mot israel. Den
    nordafrikanska revoltvågen har nu nått Palestina. Vad kommer nu israels alla sostifikerade vapensystem att betyda? Ingenting! De står inte emot frihetstörst.

    http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=4540056



    [img]Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Grnsen[/img]
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  lazy 2011-06-05, 16:19

    Lazys glättiga trapportoringt från Syriska gränsen har i dag förbytts i ett blodbad. Israelisk trupp har öppnar verkanseld mot civila. Minst 2 dödsoffer har krävts.

    Har för mig att den syriska regimen dödade minst 30 av sina egna medborgare
    bara igår men jag förstår så väl att du liksom regimen vill vända blickarna
    åt ett annat håll, hycklare.


    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Infra 2011-06-07, 06:27

    lazy skrev:
    Lazys glättiga trapportoringt från Syriska gränsen har i dag förbytts i ett blodbad. Israelisk trupp har öppnar verkanseld mot civila. Minst 2 dödsoffer har krävts.

    Har för mig att den syriska regimen dödade minst 30 av sina egna medborgare
    bara igår men jag förstår så väl att du liksom regimen vill vända blickarna
    åt ett annat håll, hycklare.



    Min intressegemenskap med den syriska regimen torde vara lika stor som min intressegemenskap med den israeliska mordregimen. Evil or Very Mad

    Nej! Här sammanfaller israels intressen men Amandiktaturens liksom det sammanföll med tortyrpresident Mubaraks.

    Nu skjuter man från två håll på de syrier som solidariserar sig med Palestina:
    på den ena sidan israeliska knektar / på den andra sidan
    syriska.

    http://www.alba.nu/Alba7_04/hammad.html


    Israeliskt barn/fosforoffer:

    [img]Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Fosforoffer [/img]

    http://www.expressen.se/kronikorer/matslarsson/1.2460616/mats-larsson-den-blodiga-gransen
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  lazy 2011-06-07, 17:24

    Jag och många med mig undrar var alla filmerna med dödade palestinier på
    Naksa Day är någonstans, de borde ha översvämmat youtube vid det här laget
    men det finns ingen, bara den från syrisk statlig TV, är inte det lite
    märkligt?

    Här är en som påstås vara från Yarmouk refugee camp i Syrien där palestinier
    attackerat PFLP:s högkvarter, tydligen tyckte de inte att det var en bra idé
    att skicka palestinier till gränsen och inte hade de några problem med film
    heller. scratch 14 dödade och 43 skadade säger WAFA (palestinsk nyhetsbyrå 11-06-06.)

    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  lazy 2011-06-07, 21:44

    Infra on sön jun 05, 2011 11:24 am

    trapportoringt

    Ett nytt ord har fötts, Hallelujah el. nånting.. Smile
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Infra 2011-06-08, 03:17

    Palestina torterar inte små judiska barn. Israels mördarregim, däremot, torterar
    även små palestinska barn om man kan vinna
    militära eller andra zionistiska fördelar därmed.

    http://www.s-info.se/page/blogg.asp?id=1767&blogg=40534

    http://www.alba.nu/Alba7_04/hammad.html
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Infra 2011-06-08, 03:57

    Lazy: "Jag och många med mig undrar var alla filmerna med dödade palestinier på
    Naksa Day är någonstans, de borde ha översvämmat youtube vid det här laget
    men det finns ingen, bara den från syrisk statlig TV, är inte det lite
    märkligt?"



    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  lazy 2011-06-08, 15:27

    Ingen kommentar om att palestinier rest sig emot andra palestinier?
    Blev det för svårt nu?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Infra 2011-06-09, 01:35

    lazy skrev:Ingen kommentar om att palestinier rest sig emot andra palestinier?
    Blev det för svårt nu?

    Inte för svårt - för trivialt. Jag såg inte ens denna passus. Det två år gamla inbördeskriget mellan de av folket valda respektive bortröstade kände vi alla till sen förut. Inte sant? Så - vad är det som ska kommenteras?
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  lazy 2011-06-12, 20:14

    Palestinier attackerade PFLP:s högkvarter-PFLP (Popular Front for the Liberation of Palestine), Leila Khaled du vet som 1:a majtalade i Sthlm
    i år, hitbjuden av vänsterpartiet och syndikalisterna?

    Nåväl, vettiga palestinier blev med all rätt förbannade över att bli utnyttjade av dem och den syriska regimen, finns en del bra kommentarer
    under filmen på youtube, t.o.m du kan säkert använda google translate. Wink
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  lazy 2011-06-12, 20:32

    Såg just det här, stämmer det?


    Pro-Palestinian protest targets Sweden-Israel handball game


    Police say 150 protesters calling for Israel boycott peaceful, see no danger of Davis Cup recurrence

    Associated Press Published: 06.12.11, 20:17 / Israel News


    Ynet
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Infra 2011-06-13, 00:58

    lazy skrev:Palestinier attackerade PFLP:s högkvarter-PFLP (Popular Front for the Liberation of Palestine), Leila Khaled du vet som 1:a majtalade i Sthlm
    i år, hitbjuden av vänsterpartiet och syndikalisterna?

    Nåväl, vettiga palestinier blev med all rätt förbannade över att bli utnyttjade av dem och den syriska regimen, finns en del bra kommentarer
    under filmen på youtube, t.o.m du kan säkert använda google translate. Wink

    Såg just det här, stämmer det?


    Pro-Palestinian protest targets Sweden-Israel handball game


    Att du inte lägger ut den här har säkert en bra förklatring. Förmodlingen var den inte tillräckligt propogandistisk.

    Jodå, jag minns Leila - en av de tidiga palestinska frihetskämparna. Ingen människa skades under hennes kapning av TWA 840 år 1969.

    Vid senare kapningar var den ende som dog hennes medhjälpare, niquragianen.
    Vi minns alla Leila med respekt.

    Hon var inbjuden till Sverige inför första maj i år av Syndikalisterna.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Infra 2011-06-13, 01:01

    lazy skrev:Såg just det här, stämmer det?


    Pro-Palestinian protest targets Sweden-Israel handball game


    Police say 150 protesters calling for Israel boycott peaceful, see no danger of Davis Cup recurrence

    Associated Press Published: 06.12.11, 20:17 / Israel News


    Ynet

    Jodå. Det är sant. Det blev protester men svenskarna lät sig inte störas utan vann över skurkstaten.


    http://www.expressen.se/sport/1.2467088/demonstrationen-storde-inte-sverige
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Infra 2011-06-13, 21:18

    Visst finns det ärliga och rättsskaffens judar. Jag bara älskar dom.
    Gideon Levi är en av dom. Läs hans nya bok "Bestraffningen av Gaza".

    http://www.haaretz.com/misc/writers/gideon-levy-1.402


    Senast ändrad av Infra den 2011-06-13, 21:26, ändrad totalt 1 gång
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Infra 2011-06-13, 21:25

    Till alla som i likhet med mig själv till äventyrs började tro (anledning har inte saknats) att Dilsa Demirbag Sten hade en judisk mor låter hon nu meddela att hennes mamma var av muslimsk/kurdisk börd.

    Att Dilsa var kurd visste vi ju.

    Hennes försvar av terrorstaten blir därmed desto obegripligare.

    Avslöjandet kom i en filosofisk debatt på radion mellan Dilsa, Lasse Dencik
    och Thorbjärn Tännsjö.

    http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=793&artikel=4542538
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  lazy 2011-06-14, 22:10

    Föstår inte alls varför du blir så förvånad när det gäller Dilsa eller förresten, det känns svårt när kvinnor väljer att tänka själva?
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  DirtyDog 2011-06-15, 03:09

    Infra skrev:Till alla som i likhet med mig själv till äventyrs började tro (anledning har inte saknats) att Dilsa Demirbag Sten hade en judisk mor låter hon nu meddela att hennes mamma var av muslimsk/kurdisk börd.

    Att Dilsa var kurd visste vi ju.

    Hennes försvar av terrorstaten blir därmed desto obegripligare.

    Avslöjandet kom i en filosofisk debatt på radion mellan Dilsa, Lasse Dencik
    och Thorbjärn Tännsjö.

    http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=793&artikel=4542538
    Tror nog att du varit ganska ensam om att misstänka att Dilsa har judiska rötter. Bara för att man är intelligent och snygg så behöver man väl inte vara jude? Är du en ful arab som tror på Islam eftersom du försvarar terrorgruppen Hamas?

    Programmet som du länkade till borde du ta dig tid att lyssna på. Där medverkade två intelligenta och en fullständig idiot och Dilsa var som vanligt inte idioten. Wink

    Idioten ansåg att alla judar har en moralisk skyldighet att ta avstånd från allt som staten Israel gör. Har man valt att födas till jude så är man automatiskt medskyldig? Jomenvisst, och alla som "valt" att låta sig födas som zigenare (Romer) är förstås medskyldiga till alla snatterier som andra zigenare utför?
    Idioten jämför att vara jude med att tillhöra en politisk organisation. Alla kristna är alltså ansvariga för vad Hitler gjorde på 40-talet eller för kriget i Vietnam?
    Han verkar inte heller inse att det är skillnad mellan att vara arab, en arab som är muslim och slutligen en arab som är islamist?

    Om NÅGON skall ställas till ansvar för terrordåd så är det ju endast Islamisten. De använder ju Islam i POLITISKA syften.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Infra 2011-06-20, 09:17

    DirtyDog skrev:
    Infra skrev:Till alla som i likhet med mig själv till äventyrs började tro (anledning har inte saknats) att Dilsa Demirbag Sten hade en judisk mor låter hon nu meddela att hennes mamma var av muslimsk/kurdisk börd.

    Att Dilsa var kurd visste vi ju.

    Hennes försvar av terrorstaten blir därmed desto obegripligare.

    Avslöjandet kom i en filosofisk debatt på radion mellan Dilsa, Lasse Dencik
    och Thorbjärn Tännsjö.

    http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=793&artikel=4542538
    Tror nog att du varit ganska ensam om att misstänka att Dilsa har judiska rötter. Bara för att man är intelligent och snygg så behöver man väl inte vara jude? Är du en ful arab som tror på Islam eftersom du försvarar terrorgruppen Hamas?

    Programmet som du länkade till borde du ta dig tid att lyssna på. Där medverkade två intelligenta och en fullständig idiot och Dilsa var som vanligt inte idioten. Wink

    Idioten ansåg att alla judar har en moralisk skyldighet att ta avstånd från allt som staten Israel gör. Har man valt att födas till jude så är man automatiskt medskyldig? Jomenvisst, och alla som "valt" att låta sig födas som zigenare (Romer) är förstås medskyldiga till alla snatterier som andra zigenare utför?
    Idioten jämför att vara jude med att tillhöra en politisk organisation. Alla kristna är alltså ansvariga för vad Hitler gjorde på 40-talet eller för kriget i Vietnam?
    Han verkar inte heller inse att det är skillnad mellan att vara arab, en arab som är muslim och slutligen en arab som är islamist?

    Om NÅGON skall ställas till ansvar för terrordåd så är det ju endast Islamisten. De använder ju Islam i POLITISKA syften.

    Nu handlade väl mitt inlägg snarare om grunden för Dilsas zionistiska engagemang än vem som har rätt om "kollektiv skuld". Men när du tar upp det så vill jag minnas att du var en av de ivrigaste att utkräva kollektivt ansvar av var och en muslim efter bomben på Drottninggatan. Vad dig ambellangar så gäller väl det alla illdåd som begås i islams namn. Så att nu ta avstånd från tanken på kollektiv skuld är alltså inte annat än rent hyckleri från din sida.

    Själv har jag ingen uppfattning i frågan men brukar lägga mig vinn om att placera ansvaret där det hör hemma. Sedan till utseenden. Utseendena bland kurder, araber och judar skiljer sig inte så förfärligt mycket från varandra.
    Inte det genetiska släktskapet heller.
    Vissa karaktäristika "sticker" emellertid "ut"; bland annat de, frekvent förekommande, stora näsorna. Härvid torde inte Dilsa utgöra nåt undantag.

    Intressant förresten att du ville svara på just det här inlägget. Jag trodde jag var relativt ensam om att undra just detta jag tog upp. Att det vilar en eller annan judisk gen i Dilsas genuppsättning (om än inte på mödernet) känner jag mig fortfarande relativt viss om. (Observera att detta inte är nån anklagelse, tvärtom!) Varför skulle hon annars så aktivt som hon gjort, bl a i flera artiklar i Expressen kultur, gått ut och tagit ställning för massmord, terror och den mosaiska rätten att tillskansa sig främmande människors territorium. Kan du leda in mig mot rätt svar på den frågan om det inte är som jag anar?

    Hennes zionistiska övertygelse är och förblir annars en gåta för mig.
    Smile
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  lazy 2011-06-24, 22:28

    Kanske du borde skriva och fråga henne? Wink

    http://twitter.com/#!/dilsadsten
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Infra 2011-06-25, 10:43

    Ach, jag är alldeles för blyg Embarassed . Förresten,
    jag kanske skulle försöka dejta henne?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Infra 2011-06-27, 11:31

    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  lazy 2011-06-30, 01:19

    A senior Jordanian official says the Hashemite kingdom will vote against a Palestinian statehood bid scheduled to be put before the UN General Assembly in September.



    "Jordan's top national interests will be in danger if the Palestinian Authority declares statehood unilaterally – especially in everything related to the issue of refugees, water, Jerusalem, and the borders," the UAE-based al-Bayan quoted a Jordanian state official as saying.

    the paper also reported that Jordan is preparing to cancel the identification papers provided for Palestinian statesmen and their families.


    Det kanske inte var så smart att göra sig osams med Jordanien, vad tror du?

    Ynet
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Infra 2011-06-30, 01:38

    "A senior Jordanian official says the Hashemite kingdom will vote against a Palestinian statehood bid scheduled to be put before the UN General Assembly in September."

    Nämen så bra då Lazy. För skurkstaten!

    Lär inte ha nån betydelse. De kan göra som de vill.
    Staten Palestina utropas ändå.

    Men gotta dig, du. I den belägenhet israel befinner sig så
    får man glädjas åt det lilla.

    Sponsored content


    Israel - laglöshetens väg - Sida 18 Empty Sv: Israel - laglöshetens väg

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 20:38