Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+9
RedMentalCase
redalert
Sniperace
DirtyDog
formsvackan
Secrist
Infra
Redvictory
ericTheDog
13 posters

När var det nu USA skulle gå i konkurs?

RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

När var det nu USA skulle gå i konkurs? - Sida 9 Empty Sv: När var det nu USA skulle gå i konkurs?

Inlägg  RedCloud 2011-08-08, 23:19

Visa det då. Kom med konkreta förslag istället för att bara fylla forumet med nedlåtande inlägg.

Nedlåtande ?

För att jag tycker att världen inte är så komplex som vissa vill påstå ?

När jag kommer med konkreta förslag, som tex att förändra det rådande ekonomiska systemet, så ger dina vänner i forumhögern mig dödshot. Så det känns ju lite meningslöst...
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

När var det nu USA skulle gå i konkurs? - Sida 9 Empty Konkret

Inlägg  Secrist 2011-08-08, 23:28

När jag kommer med konkreta förslag, som tex att förändra det rådande ekonomiska systemet, så ger dina vänner i forumhögern mig dödshot. Så det känns ju lite meningslöst...

Dina "förändringar" handlar väl mest om att kalla alliansen och USA för pajasar och att berätta för alla som orkar lyssna att allt är skit. Eftersom det inte finns ett enda kommunistiskt land som inte hamnat i ekonomisk ruin och är tekniskt efterblivet så är det ju knappast den vägen som lockar.
    Vercingetorix
    Vercingetorix

Antal inlägg : 4633

När var det nu USA skulle gå i konkurs? - Sida 9 Empty Sv: När var det nu USA skulle gå i konkurs?

Inlägg  Vercingetorix 2011-08-08, 23:31

"Demokrati är det värsta statsskick som finns, näst efter alla andra...." - Winston Churchill
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2011-08-08, 23:33

RedCloud skrev:
    Visa det då. Kom med konkreta förslag istället för att bara fylla forumet med nedlåtande inlägg.

Nedlåtande ?

Du kommer med konkreta förslag???, nu är det snart dags för de där glasskulorna igen.Smile

De konkreta förslag du har kommit med kan räknas på ena handens fingrar och har blivit förlöjligade som de infantila idiotier de är.

Förresten, är det inte märkligt hur alla trådar förstörs av "debatter" om att den retarderade kackerlackan har fantiserat om att ha blivit dödshotad?

Frågan i denna tråden var ju exempelvis när dumvänstern inser när deras darvel om USAs knkurs får anses som just, dravel.
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2011-08-09, 00:47

RedCloud skrev:

Nedlåtande ?

ROTFL! lol! lol! lol!
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2011-08-09, 09:40

Förresten, är det inte märkligt hur alla trådar förstörs av "debatter" om att den retarderade kackerlackan har fantiserat om att ha blivit dödshotad?

Jag och många med mig har svårt att se att:

vore det inte bättre att bara göra sig av med dagens redcloudare, annor och rv -idioter?

du borde i sanning ha en kula i pannan

skulle vara ngt annat än just dödshot.

Att du inte är man nog att stå för vad du skriver visste vi redan, men att du är så infantil att neka till vad som faktiskt står just här var väl bara väntat.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 09:15