Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+9
foliesvackan
GustavAnder
Sniperace
MartinLindgren
råttan.
blueheaven
Redvictory
Secrist
marxisten
13 posters

Alliansen och kollektivavtalen

theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Alliansen och kollektivavtalen - Sida 6 Empty Sv: Alliansen och kollektivavtalen

Inlägg  theward 2009-11-05, 13:11

blueheaven skrev:Inbillningssjuke warden är bara fööör PATETISK! Laughing

ja jag förväntade mig inte att du skulle tycka nåt annat

en gång till...hur gammal är du egentligen???
    GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

Alliansen och kollektivavtalen - Sida 6 Empty lol

Inlägg  GustavAnder 2009-11-05, 13:28

, för det första är du extremt dryg, extremt korkad(fast du tror tvärtom, det är egentligen där det stora felet ligger)

Så enligt theward är etremism att han tycker någon är dryg...lol etremism betyder något helt annat theward..

Du är även extrem allians o USA-vänligt, dvs du har inte nåt kritisk tänkande öht..

Bullshit, du är inbillningssjuk.

Du är extremt komunist-hatande, liknar helt klart en fobi..

Ingen fobi, kommunism är en dödskyss för allt levande. Den som inte hatar det är antingen kommunits själv eller väldigt naiv

Du är extrem, när det kommer till försök til att nedvärdera och trycka ner folk

Du menar er tokavänster ?, Då har du rätt, men ni ska hånas, det är inte extremism.

Du ser faktiskt också ner på "vanliga" arbetare (mackbiträde i nedlåtande ordalag, obehörig lärare tex

Skitsnack, det är ett milt svar mot folk som kallar mog nazist och kvinnomisshandlare. Dessutom är en obehörig lärare som gravt missköter sitt arbete ingen vanlig arbetare.

Du ser ner på sjuka o handikappade " vuxna män kan inte ha krämpor" etc etc

Jag ser inte ner på sjuka och handikappade, det var en formulering riktad mot dig personligen, inte mot en grupp, sorry fel igen.

så ja jag tycker definitivt du är EXTREM

Som sagt, vad du tycker ger ingen omdefiniering av ordet extremist, du får försöka övertyga SAOL om din version, ditt odugliga mackbiträde.Smile

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 02:39