Jodu marx, DIN akt pjäs föreställning och efterfest är sedan länge slut.
teatern är riven och flaskorna tomma.
Bara sinnesslöa obehöriga lärare och daoister samlas kring rivningsvirket och letar efter nåt användbart likt de avfalls-gamar de är.
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren skrev:Jodu marx, DIN akt pjäs föreställning och efterfest är sedan länge slut.
teatern är riven och flaskorna tomma.
Bara sinnesslöa obehöriga lärare och daoister samlas kring rivningsvirket och letar efter nåt användbart likt de avfalls-gamar de är.
Skall ni i muppvänstern bli tagna på allvar så får ni allt lära er åtminstone grundläggande ekonomi!
GustavAnder skrev:UPP, akten är inte slut!
blueheaven skrev:Skall ni i muppvänstern bli tagna på allvar så får ni allt lära er åtminstone grundläggande ekonomi!
RedCloud skrev:citat från en arbetslös "ekonom",
marxisten skrev:GustavAnder skrev:UPP, akten är inte slut!
Jag har ju inte ens påbörjat mig akt än, de väntar ju med det bästa till sist vet du....
GustavAnder skrev:marxisten skrev:GustavAnder skrev:UPP, akten är inte slut!
Jag har ju inte ens påbörjat mig akt än, de väntar ju med det bästa till sist vet du....
Sist är vad du är, och kommer att förbli,
om du inte begriper att din extremism är fel väg att ha som guide i livet.
Pass upp, det är kanske inte lika lätt i framtiden för såna som dig att slå sig in som för den förra generationen obehöriga kommunskiter.
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren skrev:Sist är vad du är
RedCloud skrev:Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren skrev:Sist är vad du är
Men många som äro de första skola bliva de sista, och många som
äro de sista skola bliva de första.
Matteus 19:30
GustavAnder skrev:
Sist är vad du är, och kommer att förbli,
råttan. skrev:theward,
Du förespråkar världens högsta skatt på arbete. Är det inte rätt uppenbart vem som då är extremisten?
Secrist skrev:världens högsta skatt och världens bästa välfärd förespråkar jag...och i förlängning är jag öppen för sänkt skatt, när statsapparaten o det offentliga effektiviserats på ett bra sätt...
Nöden är uppfinningarnas moder. Ska du nå framgång så måste det finnas en press på att lyckas. Det duger inte att säga att om ni lyckas effektivisera så belönas ni med mindre pengar nästa år.
GustavAnder skrev:Din extremism klarar jag mig fint utan...
(thewardia, the princess of reds....)
Du får gärna mer exakt peka på var jag är är extremist.
Att DU tycker så är liksom inget i sak.