KickTheRasist 2009-10-26, 02:24
citat:
"Bevisbördan är inte direkt att "önska" då det är på vedertaget vis att denna Guillou de facto är en till viss del landsförrädisk vänsterpropagandist."
Ja det är klart att den skall önskas diverse man skall inte hålla på och anklaga folk för svensfientlighet.
Sen din vänster fascistoid bajseri kan du behölla för din kärra Shalom som lever på dödade Palestinska organ ok??
citat:
"Och vad fan är "plast Israel" för något? "
En Plast eller artificiellt är just din fascist stat som kallas för Israel som lever på utsugning av Palestinier.
citat:
"Jag är faktiskt trött på dig med"
Whatever en jahud mera i kö som tycker att sanningen svider
citat:
"språkretarderade islamocentriska skuggnazist."
Det här gillar jag när en jahud kallar mig för nazist hahahahahah...
Om din hjärna skall fungera normalt som hos en normal människa då skulle du förstå att det är just dem som du försvarar idag är NAZISTER i jahuds skepnad comprende jahud??
citat:
Är du jahudfientlig
Låt mig förklara du och Lazy är jahud för mig diverse dem som är förbereda att gå över palestinska kropp för att försvara sitt plast stat som kallas för israel .. själv har jag 3 sticken av Jude kompisar som håller med mig självmant , så din jahud Islamofob snack kan du sprida hos bröderna Ekeroth !!
citat:
"a la islam-primitivism också? Berörd situation utmålar dig som vanligt till en fullkomlig idiot, av dess värsta "jihadapologeter"."
Skall säga till dig så här .. JAG ÖNSKAR MIG ATT JAG SKULLE VARA EN MUSLIM ..
Vad tänker du att göra åt saken lille jahud??