KickTheRasist 2009-10-26, 03:15
[quote="Ezzlirsk"]
KickTheRasist skrev:Skall säga till dig så här .. JAG ÖNSKAR MIG ATT JAG SKULLE VARA EN MUSLIM ..
Vad tänker du att göra åt saken lille jahud??
citat:
"Då är det väl tid nog att konvertera, islamonazist?"
Knappast att jag skulle vara en nazist om jag konverterar , då skulle jag vara en muslim!!
Det är ju väll inget konstigt att ni Jahuds hatar muslimer , jag tror att denna hat kommer av rädsla med djup medvetenhet av den förtryck som ni har genererat i dem 60 / 65 år och skapelse av mini Dachau som kallas idag för Gaza Alltså splitter av den regionen som kallades för Palestina från gamla Rom!!
citat:
Lustigt att du förväntar dig att jag skall ta illa upp för att du kallar mig för "jude".
Det är klart att du kommer att ta illa upp!! Ni jahuds gillar inte Muslimer så om jag konverterar då har ni en mera i rad att döda , men det blir ju lite svårt lille Ekeroth , diverse alla dina insamlade pengar att bekämpa muslimer gör faktisk noll i resultat !!!
Att jag kallar dig Jude tycker jag inte att det är något rasistisk i det med andra ord är du väll jude eller ??
citat:
"Du är ändock en islamocentrisk antidemokrat, i alla väder."
Din lille jahud kosan!! islamocentrisk är jag inte du kan kalla mig för katolikcentrisk om du vill men denna bajs benämning för din jahud hjärntvätteri kan du sprida tillsamman med dina bröder Ekeroth som sagt !!