Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+16
MartinLindgren
Kakmonstret
KickTheRasist
theward
foliesvackan
Redvictory
Dao
Susz X
DMustaine
formsvackan
råttan.
marxisten
patriot
Sniperace
R.O.F.L
GustavAnder
20 posters

Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

marxisten
    marxisten

Antal inlägg : 5060

Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 5 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

Inlägg  marxisten 2009-10-26, 02:49

GustavAnder skrev:Sektvänster försöker skämta bort Guillous KGB anknytning med sin brist på humor.

Framgång 0. En siffra som ni lika bra vänjer er vid.

Nä, vi konstaterar hans anknytning till fler saker än KGB.

Varför ses inte CIA lika farligt som KGB att lämna uppgifter till? Ska vi inte vara neutrala?
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 5 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

Inlägg  KickTheRasist 2009-10-26, 02:54

GustavAnder skrev:Sektvänster försöker skämta bort Guillous KGB anknytning med sin brist på humor.

Problemet med dig är att du kan inte ta emot information på en väsentligt sätt , diverse SÄPO har kommit fram i svensk media att dem har varit medvetna vad Jan har hållit på med samtidigt som grabben har jobbat för dem själva!!

Så gå och sug din höger drivna lollipop någonstans annat !!

Smile
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-10-26, 02:57

marxisten skrev:

Nä, vi konstaterar hans anknytning till fler saker än KGB.

Varför ses inte CIA lika farligt som KGB att lämna uppgifter till? Ska vi inte vara neutrala?

Tja dem jagar ju Muslimska terrorister det är ju väll positiv Smile
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk

Antal inlägg : 847

Inlägg  Ezzlirsk 2009-10-26, 03:00

KickTheRasist skrev:

Skall säga till dig så här .. JAG ÖNSKAR MIG ATT JAG SKULLE VARA EN MUSLIM ..
    Vad tänker du att göra åt saken lille jahud??
    Smile

Då är det väl tid nog att konvertera, islamonazist?

Lustigt att du förväntar dig att jag skall ta illa upp för att du kallar mig för "jude".
    Du är ändock en islamocentrisk antidemokrat, i alla väder.
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-10-26, 03:15

[quote="Ezzlirsk"]
    KickTheRasist skrev:

Skall säga till dig så här .. JAG ÖNSKAR MIG ATT JAG SKULLE VARA EN MUSLIM ..
    Vad tänker du att göra åt saken lille jahud??
    Smile
    citat:
    "Då är det väl tid nog att konvertera, islamonazist?"

Knappast att jag skulle vara en nazist om jag konverterar , då skulle jag vara en muslim!!

Det är ju väll inget konstigt att ni Jahuds hatar muslimer , jag tror att denna hat kommer av rädsla med djup medvetenhet av den förtryck som ni har genererat i dem 60 / 65 år och skapelse av mini Dachau som kallas idag för Gaza Alltså splitter av den regionen som kallades för Palestina från gamla Rom!!

citat:
    Lustigt att du förväntar dig att jag skall ta illa upp för att du kallar mig för "jude".

Det är klart att du kommer att ta illa upp!! Ni jahuds gillar inte Muslimer så om jag konverterar då har ni en mera i rad att döda , men det blir ju lite svårt lille Ekeroth , diverse alla dina insamlade pengar att bekämpa muslimer gör faktisk noll i resultat !!!

Att jag kallar dig Jude tycker jag inte att det är något rasistisk i det med andra ord är du väll jude eller ??
    citat:
    "Du är ändock en islamocentrisk antidemokrat, i alla väder."

Din lille jahud kosan!! islamocentrisk är jag inte du kan kalla mig för katolikcentrisk om du vill men denna bajs benämning för din jahud hjärntvätteri kan du sprida tillsamman med dina bröder Ekeroth som sagt !!
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk

Antal inlägg : 847

Inlägg  Ezzlirsk 2009-10-26, 18:46

KickTheRasist skrev:

Din lille jahud kosan!! islamocentrisk är jag inte du kan kalla mig för katolikcentrisk om du vill men denna bajs benämning för din jahud hjärntvätteri kan du sprida tillsamman med dina bröder Ekeroth som sagt !!

För det första är jag ingen "jahud". För det andra börjar ditt "jahudhat" eskalera till ett sådant spökjägarestadie att det fanimig är absurt. Vad specifikt har du emot judar, dysfunktionella jihadapologet? En "katolik" vars dröm är att bli mussla? Herrn behagar skämta aprillo! ;)Du förespråkar uppenbarligen en judaismfientlig "agenda" och i samma veva utger du dig för att vara någon slags grindvakt a la Islam. Även om vi ponerar att du är katolik är du så banalt ignorant i frågan att du är av sådant nonsensmaterial att du bör ignoreras, med din fullkomligt pinsamma brist på språk - och faktabevandring.

Wink
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2009-10-26, 20:15

Ezzlirsk skrev:
    KickTheRasist skrev:

För det första är jag ingen "jahud". För det andra börjar ditt "jahudhat" eskalera till ett sådant spökjägarestadie att det fanimig är absurt. Vad specifikt har du emot judar, dysfunktionella jihadapologet? En "katolik" vars dröm är att bli mussla? Herrn behagar skämta aprillo! ;)Du förespråkar uppenbarligen en judaismfientlig "agenda" och i samma veva utger du dig för att vara någon slags grindvakt a la Islam. Även om vi ponerar att du är katolik är du så banalt ignorant i frågan att du är av sådant nonsensmaterial att du bör ignoreras, med din fullkomligt pinsamma brist på språk - och faktabevandring.

Wink

Ordbajsaren igång igen, snacka med skattetjyven asfultruhten/gustavander så kan ni byta böcker han har bekräftat att döden på larvfötter (boken) tidningen lyckoslanten årliga premenuationer samt ett antal år kalle anka ingår i hans bibliotek.
    //berra

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-11, 13:10