Se rapport webbtv om Biljana Plavsik:
http://playrapport.se/video/1739000#/video/1737388
Susz X skrev:Tycker inte att moderaterna sd eller nazisektarna bryr sig alls ..
Dessutom är det ju nuvarande regering som beslutade att hon skulle släppas tidiare ju..
Kan hålla med om att de är medlöpare som väljer att blunda!
Susz X skrev:Skitsnack! Det var de som beviljade hennes ansökan !
Det står oxå i den andra länken här på ac.
Sluta med ditt förbannade dravel snipe.
Susz X skrev:Tycker detta är en stor förbannad skam för vårt land!
Har väl vetat en del innan- men nu kommer resten av skiten upp på
bordet- bara inte all media mörkar det nu..
Ska bli intressant att se...
Problemet ligger i att Plavsic är Krigsförbrytare och är skyldigt indirekt i massmord av Bosnjaker i föra kriget , därav skulle hon sitta alla dem 11 år i kåken.
Diverse Sverige "SKULLE" aldrig förminska hennes straff på grund av redan ovannämnda orsak , det är det som gör att folk är besvikna på Sveriges rättsväsende .
Det är ingen tvekan att sådana hemska saker händer i Iran , men Sniper frågan är när skall du vakna ur din dvala och erkänna Israels ockupation och utrötning av ursprungsbefolkning ??
Din snack om Israels Demokrati är lika värd som Toa papper. Kolla bara vad händer med Al-aksa mosque i Israel där dem vill förbjuda att muslimer skall samlas och be till Allah ( Gud Jesus Jahve whatever).
"Stöder du den Islamitiska fanatismen och deras kamp att få hela världen som den?"
Hahahah den extrema Jahud har uttalat sig . Smile
Förövrigt tycker jag att den Serbiska luder Plavsic skulle få en offensiv granat i hennes äckliga anus och sprängas i luften ....
citat:Förövrigt tycker jag att den Serbiska luder Plavsic skulle få en offensiv granat i hennes äckliga anus och sprängas i luften ....
Japp här ser vi moral , malexander mordet när hände det?? dem som utförde denna sitter fortfarande och en massmördare för kortat straff för mord av 100.000 bosnjaker och Kroater !!
Mitt anus är inte skiljdigt för massmord däremot är hennes Smile
Vem är detta? Lust att berätta lite mer?TMB skrev:Även Madeleine Albright vittnade till Plavsics fördel i rättegången.
Om det var något enskilt vittnesmål som gjorde att hon fick ett relativt kort straff, så var det Albrights.
Jag menar det jag skrev, att detta är INTE Sveriges fel, det var INTE sverige som dömde henneKickTheRasist skrev:citat:
"Nu är det ju så att DE dömdes till LIVSTIDS fängelse av SVENSK domstol, då är inte straffet TIDSBESTÄMT, men OM de hade dömts till 11 års fängelse, jag då skulle de enligt svenska regler släppt när de avtjänat 7 år, precis som Biljana nu..."
Och med den erkänner du att denna straffet helt obegripligt eller??
Självklart ska dessa blandas in eftersom de var MYCKET upprörda över att Alliansen ökade halvtid till två tredjedelar, det var INHUMANT enligt dessa.....
citat:
"Och hade vi haft kvar en röd regering, då skulle hon släppts efter FEM år, även det enligt DÅVARANDE regler, Alliansen HÖJDE till två tredjedelar av straffet ftån sossarnas HALVTIDSFRIGIVNING!"
Tja nu skall vi inte blanda Sossarna där , diverse kan det ju vara att dem har lagstiftat denna laggen detta är en helt historia för sig själv. Därmed tycker jag att det är tid att bytta denna för att denna är helt förkastligt.
Men nu var det ju så att det INTE var Sverige som dömde, de ställde bara upp med att exekvera straffet, enligt gällande svensk lag
citat:
"vill du vi ska ha olika lagar beroende på härkomst?"
Nej , men jag vill att dem skall byttas till rättvisare straff , här snacka vi om massmord Sniper !!