foliesvackan skrev:Inte då GA, för din skull är det öppet 24/7. Du når oss dygnet runt på vår jourtelefon 0225-56630.GustavAnder skrev:Så var vänstedagiset igång igen, är det inte stängt på Söndagarna ?
är det numret til säter???
foliesvackan skrev:Inte då GA, för din skull är det öppet 24/7. Du når oss dygnet runt på vår jourtelefon 0225-56630.GustavAnder skrev:Så var vänstedagiset igång igen, är det inte stängt på Söndagarna ?
theward skrev:GustavAnder skrev:Du kommer med påståenden, som du hävdar är sanna, som ine framkommit i artiklarna! xempelvis påståendet ovan om detta med 40 år!
Det är över 40 år sedan kontakterna mellan KGB och Guillou inleddes. den som missat det är helt av banan.
Är det inte konstigt att även vi vill få ta del av de uppgifter du hämar dina ståndpunkter ifrån?
Expressen, SÄPO, SVD, före detta "spionchefer", Guillous kollegor, ansedda journalister, Guillous kollega Bratt, osv osv...Alltså INTE Proletären.
Varför skulle man vara "ett UFO" för att man inte köper ditt resonemang rakt av, speciellt när resonemanget saknar stöd i de fakta som ännu fnns framtaget!
Se ovan. Och mitt resonemang delas av de allra flesta, om inte alla , sosm analyserat Guillous krumbukter. Alltså INTE sektkommunisterna
Och saknar du dessa osynliga faktan, så kan jag förstå att du hellre kallar de som ifrågasätter dig för "ett UFO", istället för att föklara dig!
Suck..... var du också lärare ?
nu håller nog GA på med "demoskopande" ala råttan...
Fast sanningen är inte vikigast det är propagandan och jävulskapet
Hade det samma gällt carl bildt..så hade GA kallat oss ufon om vi börjat spekulera...
Är Guillos på fri fot, så kan det mao inte var så värst allvarligt...
iaf inte av att dömma det som framkommit än........
Dao skrev:Eftersom ytterst få av dina bedömnngar går att stärka med dina påstådda källor, och du tycker de som inte kommit till samma slutledning som du - trots brist på täckning - är "Ufon", och halkat av banan, och liknande - så har du också visat dig inte fara speciellt trovärdig debattör i ämnet, BA!
Föga överraskande, men ack så sorgligt!!!
HOPPAS verkligen att det kommer någon representant för liberalismen som kan rädda ideologins anseende snart!
GustavAnder skrev:Om ni har nåt att tillföra debatten om den potentielle landsförrädaren Jan Guillou får ni gärna återkomma.
Annars får ni väl sitta och lyssna på varandra i er jourtelefon.
KickTheRasist skrev:Dao skrev:Eftersom ytterst få av dina bedömnngar går att stärka med dina påstådda källor, och du tycker de som inte kommit till samma slutledning som du - trots brist på täckning - är "Ufon", och halkat av banan, och liknande - så har du också visat dig inte fara speciellt trovärdig debattör i ämnet, BA!
HOPPAS verkligen att det kommer någon representant för liberalismen som kan rädda ideologins anseende snart!
Hej Dao !!
Välkommna ....
MVH
//KTR
Dao skrev:KickTheRasist skrev:Dao skrev:Eftersom ytterst få av dina bedömnngar går att stärka med dina påstådda källor, och du tycker de som inte kommit till samma slutledning som du - trots brist på täckning - är "Ufon", och halkat av banan, och liknande - så har du också visat dig inte fara speciellt trovärdig debattör i ämnet, BA!
Hej Dao !!
Välkommna ....
MVH
//KTR
Hej och tack!
Få se hur länge jag orkar försöka förmå forumhögern här att våfa stå för sna åsikter denna gången... Det har inte gått så bra hitills - de är hala och undvikande som ålar!!!
Gustavander berättar sanningen i analyserna men det fattar inte vänsterfreaks.GustavAnder skrev:Dao skrev:GustavAnder skrev:Stackars dao, vilse i dimman som alla andra med röda glasögon, famlande efter "sanningen" .
Det har tagit tid , det har du rätt i, i 40 år har Jan Guillou tigit om sina långa och många kontakter med KGB.
Mina analyser är nästan exakt desamma som alla andra med förstånd gör, kan man göra andra ? ( med förstånd menar jag, inte som dina och marxistens )
Ja, jag kommer nog aldrig att sluta sträva efter att ta reda på sanningen, men ag kommer aldrig att ens försöka hävda att jag hittat den - till skillnad från dig!
Eftersom du verkar sitta på fakta som inte kommit i dagen, skulle det vara trevligt att få ta del av dessa!
Kan du göra detta?
Du är ju bara helt av banan. Ett UFO.
Jag har inga fakta som inte andra har tillgång till, har aldrig påstått jag har det.
Mina analyser är väldigt lika alla andras som följt med vad som hänt de senaste dagarna.
TMB skrev:Sannolikt på någon av de stora tidnignarna, Expressen, AB, Svd eller DN, Sydsvenskan.
Eller Newsmill.
Bara leta eller googla.
martin7lindgren skrev:Det var i expressen som Person sa om sin polare Janne,han mår väl ungefär som alla andra som blir ertappade med brallorna nere!
råttan. skrev:marxisten skrev:råttan. skrev:Skaffa er gärna lite kunskap om hur SÄPO arbetar.
Om det finns bevis nog för att döma någon för brott är inte ens en parameter i sammanhanget. Här handlar det om "en medborgare höjd över varje misstanke"...
Kort sagt ni har inte en aning om vad som hänt och väljer trots detta att presentera ett fullständigt osannolikt scenario.
Vi presenterar?! Sakta i backarna. Det jag skriver är vad som framkommit i tidningen idag, citaten är från expressen.se, menar du de inte vet vad det handlar om, de bara publicera hela saken. Menar du SÄPO skulle skrivit att det inte var brottsligt om det handlar om spionage, att en f.d. chefsåklagare som expressen frågar skulle ha fel gällande om det förekommit brott eller ej baserat på de dokument och uppgifter som finns? Än nog du som ska läsa vad det handlar om!
Svara annars på följande. Varför övervakade RPS/SÄK kallades då endast ETT MÖTE mellan "landsförrädaren och spionen" Jan Guillou och KGB? Låter det som spionage Guillou höll på med när SÄPO nonchalerar det så totalt?
He-he,
Det märks att du är ung och oerfaren.
Arr man berättar om ETT förhör betyder inte att det var det enda...
Dao skrev:TMB skrev:Sannolikt på någon av de stora tidnignarna, Expressen, AB, Svd eller DN, Sydsvenskan.
Eller Newsmill.
Bara leta eller googla.
Jag vill inte veta vad som är sannoligt! Ja vill veta var GA fått det ifrån! Skall jag googla om var GA får sina uppgifter ifrån? Kan säkert få tag på vad GW tycker - men hur skall jag eta att det är GA:s källa?Han är mycket snål om sådana saker, trots direkta frågor - men här borde det väl knappast vara några problem!?
Redvictory skrev:Dao skrev:TMB skrev:Sannolikt på någon av de stora tidnignarna, Expressen, AB, Svd eller DN, Sydsvenskan.
Eller Newsmill.
Bara leta eller googla.
Jag vill inte veta vad som är sannoligt! Ja vill veta var GA fått det ifrån! Skall jag googla om var GA får sina uppgifter ifrån? Kan säkert få tag på vad GW tycker - men hur skall jag eta att det är GA:s källa?Han är mycket snål om sådana saker, trots direkta frågor - men här borde det väl knappast vara några problem!?
Jag googlade på G-A och det står ingenstans var han får sina tokiga ideer ifrån där!
Dao skrev:Redvictory skrev:Dao skrev:TMB skrev:Sannolikt på någon av de stora tidnignarna, Expressen, AB, Svd eller DN, Sydsvenskan.
Eller Newsmill.
Bara leta eller googla.
Jag googlade på G-A och det står ingenstans var han får sina tokiga ideer ifrån där!
Ha ha ha ha ha ha
Vem är förvånad att dessa fjantar gör allt för att smutskasta avslöjaren av IBM- affären?
Susz X skrev:Vem är förvånad att dessa fjantar gör allt för att smutskasta avslöjaren av IBM- affären?
Inte ja iaf..
Varför?
Svaret är solklart:
https://acbladet.swedishforum.se/-f1/jan-guillou-fienden-inom-ossar-avis-t3425.htm