Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+16
MartinLindgren
Kakmonstret
KickTheRasist
theward
foliesvackan
Redvictory
Dao
Susz X
DMustaine
formsvackan
råttan.
marxisten
patriot
Sniperace
R.O.F.L
GustavAnder
20 posters

    Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  theward 2009-10-25, 15:19

    foliesvackan skrev:
    GustavAnder skrev:Så var vänstedagiset igång igen, är det inte stängt på Söndagarna ?Smile
    Inte då GA, för din skull är det öppet 24/7. Du når oss dygnet runt på vår jourtelefon 0225-56630.

    är det numret til säter???
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty rundgång.

    Inlägg  GustavAnder 2009-10-25, 15:22

    Om ni har nåt att tillföra debatten om den potentielle landsförrädaren Jan Guillou får ni gärna återkomma.
    Annars får ni väl sitta och lyssna på varandra i er jourtelefon.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  Dao 2009-10-25, 15:25

    Eftersom ytterst få av dina bedömnngar går att stärka med dina påstådda källor, och du tycker de som inte kommit till samma slutledning som du - trots brist på täckning - är "Ufon", och halkat av banan, och liknande - så har du också visat dig inte fara speciellt trovärdig debattör i ämnet, BA!

    Föga överraskande, men ack så sorgligt!!!

    HOPPAS verkligen att det kommer någon representant för liberalismen som kan rädda ideologins anseende snart!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  KickTheRasist 2009-10-25, 15:28

    theward skrev:
    GustavAnder skrev:Du kommer med påståenden, som du hävdar är sanna, som ine framkommit i artiklarna! xempelvis påståendet ovan om detta med 40 år!

    Det är över 40 år sedan kontakterna mellan KGB och Guillou inleddes. den som missat det är helt av banan.


    Är det inte konstigt att även vi vill få ta del av de uppgifter du hämar dina ståndpunkter ifrån?

    Expressen, SÄPO, SVD, före detta "spionchefer", Guillous kollegor, ansedda journalister, Guillous kollega Bratt, osv osv...Alltså INTE Proletären.

    Varför skulle man vara "ett UFO" för att man inte köper ditt resonemang rakt av, speciellt när resonemanget saknar stöd i de fakta som ännu fnns framtaget!

    Se ovan. Och mitt resonemang delas av de allra flesta, om inte alla , sosm analyserat Guillous krumbukter. Alltså INTE sektkommunisterna

    Och saknar du dessa osynliga faktan, så kan jag förstå att du hellre kallar de som ifrågasätter dig för "ett UFO", istället för att föklara dig!

    Suck..... var du också lärare ?Smile

    nu håller nog GA på med "demoskopande" ala råttan...
    Fast sanningen är inte vikigast det är propagandan och jävulskapet Wink

    Hade det samma gällt carl bildt..så hade GA kallat oss ufon om vi börjat spekulera...

    Är Guillos på fri fot, så kan det mao inte var så värst allvarligt...
    iaf inte av att dömma det som framkommit än........



    Hejsan TheWard din gammle viking ...


    Jag har försökt tolka din avatar (bilden) men det går helt enkelt inte , skulle du vara snäll och förklara vad är detta ??


    MVH
    //KTR
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  KickTheRasist 2009-10-25, 15:28

    Dao skrev:Eftersom ytterst få av dina bedömnngar går att stärka med dina påstådda källor, och du tycker de som inte kommit till samma slutledning som du - trots brist på täckning - är "Ufon", och halkat av banan, och liknande - så har du också visat dig inte fara speciellt trovärdig debattör i ämnet, BA!

    Föga överraskande, men ack så sorgligt!!!

    HOPPAS verkligen att det kommer någon representant för liberalismen som kan rädda ideologins anseende snart!



    Hej Dao !!


    Välkommna ....


    MVH
    //KTR
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  Dao 2009-10-25, 15:29

    GustavAnder skrev:Om ni har nåt att tillföra debatten om den potentielle landsförrädaren Jan Guillou får ni gärna återkomma.
    Annars får ni väl sitta och lyssna på varandra i er jourtelefon.

    De HAR tillfört mycket till debatten, då de frågade om vart du fått dina uppgifter ifrån, Alltså de påståenden du kommer med som INTE framkommit i Expressens artiklar, eller från Säpo och andra som hittills framkommit!

    Du kan ju inte bara hävda vad som helst, och sedan kräva att alla skall ta dina åsikter som en form av sanning man inte får ifrågasätta, och sedan försöka framstå som en martyr...

    Det gör inte debatten speciellt konstruktiv, direkt!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  Dao 2009-10-25, 15:31

    KickTheRasist skrev:
    Dao skrev:Eftersom ytterst få av dina bedömnngar går att stärka med dina påstådda källor, och du tycker de som inte kommit till samma slutledning som du - trots brist på täckning - är "Ufon", och halkat av banan, och liknande - så har du också visat dig inte fara speciellt trovärdig debattör i ämnet, BA!

    Föga överraskande, men ack så sorgligt!!!

    HOPPAS verkligen att det kommer någon representant för liberalismen som kan rädda ideologins anseende snart!



    Hej Dao !!


    Välkommna ....


    MVH
    //KTR

    Hej och tack!

    Få se hur länge jag orkar försöka förmå forumhögern här att våfa stå för sna åsikter denna gången... Det har inte gått så bra hitills - de är hala och undvikande som ålar!!! Very Happy
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty men herrejävlar...

    Inlägg  GustavAnder 2009-10-25, 15:34

    De HAR tillfört mycket till debatten, då de frågade om vart du fått dina uppgifter ifrån, Alltså de påståenden du kommer med som INTE framkommit i Expressens artiklar, eller från Säpo och andra som hittills framkommit!

    Jag har redan svarat på var mina uppgifter kommer ifrån, man undrar hur bakom ni är.
    De kommer från Expressen SÄPO SVD Bratt , andra journalister och debattörer.
    Era försök att misstänkliggöra dem visar bara hur patetiska ni är.


    Du kan ju inte bara hävda vad som helst, och sedan kräva att alla skall ta dina åsikter som en form av sanning man inte får ifrågasätta, och sedan försöka framstå som en martyr...

    Se ovan . martyr ??lol Vad dravlar du om ?.

    OCH jag konstaterar att så fort alla haveristvänster kommer in i debatten så handlar det inte längre om Jan Guillou och hans förehavanden, bara om min och andra högerdebattörers person, ni är för sorgliga.Det gör inte debatten speciellt konstruktiv, direkt!

    Jo, om mina "motdebattörer" (skratt) hade haft mer än tre hjärnceller hade denna debatt kunnat bli konstruktiv, nu är ni ju som ni är.Smile

    PS Ni är fortfarande välkommna att ta upp debatten , utgå från det första inlägget så ska vi se ännu en gång, tusende gången , att ni inte kan debattera. Hur många gånger vill ni bevisa er egen oduglighet ?Smile DS


    Senast ändrad av GustavAnder den 2009-10-25, 15:39, ändrad totalt 2 gånger
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  KickTheRasist 2009-10-25, 15:36

    Dao skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Dao skrev:Eftersom ytterst få av dina bedömnngar går att stärka med dina påstådda källor, och du tycker de som inte kommit till samma slutledning som du - trots brist på täckning - är "Ufon", och halkat av banan, och liknande - så har du också visat dig inte fara speciellt trovärdig debattör i ämnet, BA!

    Föga överraskande, men ack så sorgligt!!!

    HOPPAS verkligen att det kommer någon representant för liberalismen som kan rädda ideologins anseende snart!



    Hej Dao !!


    Välkommna ....


    MVH
    //KTR

    Hej och tack!

    Få se hur länge jag orkar försöka förmå forumhögern här att våfa stå för sna åsikter denna gången... Det har inte gått så bra hitills - de är hala och undvikande som ålar!!! Very Happy


    Bätre sagt Hjärntvättade och kör "mantra" stuket "all the time" , men det är roligt att läsa när du smiskar dem ordentligt ...


    Smile
    patriot
    patriot


    Antal inlägg : 340
    Join date : 09-09-12
    Age : 44

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  patriot 2009-10-25, 16:03

    GustavAnder skrev:
    Dao skrev:
    GustavAnder skrev:Stackars dao, vilse i dimman som alla andra med röda glasögon, famlande efter "sanningen" .

    Det har tagit tid , det har du rätt i, i 40 år har Jan Guillou tigit om sina långa och många kontakter med KGB.

    Mina analyser är nästan exakt desamma som alla andra med förstånd gör, kan man göra andra ? ( med förstånd menar jag, inte som dina och marxistens )

    Ja, jag kommer nog aldrig att sluta sträva efter att ta reda på sanningen, men ag kommer aldrig att ens försöka hävda att jag hittat den - till skillnad från dig!

    Eftersom du verkar sitta på fakta som inte kommit i dagen, skulle det vara trevligt att få ta del av dessa!

    Kan du göra detta?

    Du är ju bara helt av banan. Ett UFO.

    Jag har inga fakta som inte andra har tillgång till, har aldrig påstått jag har det.
    Mina analyser är väldigt lika alla andras som följt med vad som hänt de senaste dagarna.
    Gustavander berättar sanningen i analyserna men det fattar inte vänsterfreaks.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  Dao 2009-10-25, 16:09

    Följande kommentar av Guillou i dagens Aftonbladet (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6012658.ab) visar på att troligen kommer Expressen och högerskribenterna här inne att förlora ytterligare anseende:

    "Det här var inga märkvärdigheter. Jag träffade en CIA-kille på samma sätt vid den här tiden. Och socialdemokraten Pierre Schori. Vi utbyte tankar och åsikter."

    Fast vem är förvånad! Det skulle ju inte vara första gången! Very Happy
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  Dao 2009-10-25, 16:11

    Patriot

    "Gustavander berättar sanningen i analyserna men det fattar inte vänsterfreaks."


    Jag vill gärna förstå denna "sanning" också, men det är svårt om det inte framkommer varifrån han hämtar de upplysningar som INTE framkommit i medja?

    Har han egna kopplngar till KGB, och därmed annan information än vi andra?

    Vill inte du att ett pstående skall stämma gentemot den tillgängliga faktan?

    Eller du kanske kan hjälpa oss att förstå problemet!?
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty Lämnar skeppet ?

    Inlägg  GustavAnder 2009-10-25, 16:28

    I förrgår var en av väldigt få försvarare av Jan Guillou hans gamle vän kriminologen Leif GW. idag har även Leif GW sällat sig till sågarna, han säger :

    " Han borde skämmas... han beter sig som alla andra med brallorna nere..."

    och ännu en slägga :

    "Polisprofessor Leif GW Persson menar att risken är stor att Jan Guillou begick brott i sina kontakter med den sovjetiska säkerhetstjänsten, även om de i så fall i dag är preskriberade sedan länge...."

    Och knockouten...:
    "Leif GW Persson har däremot reagerat starkt på att Guillous samarbete med KGB pågick under så lång tid som fem år.
    - Fem år är en väldigt lång tid. Man kan nog förutsätta att det var fler uppdrag och fler utbetalningar än han vidgått nu. Annars hade man ju lagt ner för länge sedan...."

    Uppenbarligen har Leif GW samma åsikt idag som jag hade för 2 dagar sen.....




    Och dao, sluta med dina pinsamma pajaserier, snart tycker man lika synd om dig som om berra.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  Dao 2009-10-25, 16:33

    Var finns GW:s uttalanden att läsa någonstans?

    Eller är det också för avancerad fråga för dig?
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  Kakmonstret 2009-10-25, 16:52

    Sannolikt på någon av de stora tidnignarna, Expressen, AB, Svd eller DN, Sydsvenskan.

    Eller Newsmill.

    Bara leta eller googla.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-25, 17:00

    Det var i expressen som Person sa om sin polare Janne,han mår väl ungefär som alla andra som blir ertappade med brallorna nere!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  Dao 2009-10-25, 17:08

    TMB skrev:Sannolikt på någon av de stora tidnignarna, Expressen, AB, Svd eller DN, Sydsvenskan.

    Eller Newsmill.

    Bara leta eller googla.

    Jag vill inte veta vad som är sannoligt! Ja vill veta var GA fått det ifrån! Skall jag googla om var GA får sina uppgifter ifrån? Kan säkert få tag på vad GW tycker - men hur skall jag eta att det är GA:s källa?Han är mycket snål om sådana saker, trots direkta frågor - men här borde det väl knappast vara några problem!?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  Dao 2009-10-25, 17:10

    martin7lindgren skrev:Det var i expressen som Person sa om sin polare Janne,han mår väl ungefär som alla andra som blir ertappade med brallorna nere!

    Om det var gårdagens Expressen så framkom det tydligt att GW inte visste någonting, utan bara resonerade!

    Jag hoppades på att det skulle finnas lite mer konkret idag!
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  marxisten 2009-10-25, 18:04

    råttan. skrev:
    marxisten skrev:
    råttan. skrev:Skaffa er gärna lite kunskap om hur SÄPO arbetar.

    Om det finns bevis nog för att döma någon för brott är inte ens en parameter i sammanhanget. Här handlar det om "en medborgare höjd över varje misstanke"...

    Kort sagt ni har inte en aning om vad som hänt och väljer trots detta att presentera ett fullständigt osannolikt scenario.

    Vi presenterar?! Sakta i backarna. Det jag skriver är vad som framkommit i tidningen idag, citaten är från expressen.se, menar du de inte vet vad det handlar om, de bara publicera hela saken. Menar du SÄPO skulle skrivit att det inte var brottsligt om det handlar om spionage, att en f.d. chefsåklagare som expressen frågar skulle ha fel gällande om det förekommit brott eller ej baserat på de dokument och uppgifter som finns? Än nog du som ska läsa vad det handlar om!

    Svara annars på följande. Varför övervakade RPS/SÄK kallades då endast ETT MÖTE mellan "landsförrädaren och spionen" Jan Guillou och KGB? Låter det som spionage Guillou höll på med när SÄPO nonchalerar det så totalt?



    He-he,

    Det märks att du är ung och oerfaren.

    Arr man berättar om ETT förhör betyder inte att det var det enda...

    Enligt Expressen är det vad SÄPO själva påstår. Är Expressen naiva då?

    Då kanske vi bör lita alls på händelsen och Expressens fakta. Eller är det bara fakta, så länge det passar dig?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  Redvictory 2009-10-25, 18:20

    Dao skrev:
    TMB skrev:Sannolikt på någon av de stora tidnignarna, Expressen, AB, Svd eller DN, Sydsvenskan.

    Eller Newsmill.

    Bara leta eller googla.

    Jag vill inte veta vad som är sannoligt! Ja vill veta var GA fått det ifrån! Skall jag googla om var GA får sina uppgifter ifrån? Kan säkert få tag på vad GW tycker - men hur skall jag eta att det är GA:s källa?Han är mycket snål om sådana saker, trots direkta frågor - men här borde det väl knappast vara några problem!?

    Jag googlade på G-A och det står ingenstans var han får sina tokiga ideer ifrån där! Very Happy
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  Dao 2009-10-25, 18:25

    Redvictory skrev:
    Dao skrev:
    TMB skrev:Sannolikt på någon av de stora tidnignarna, Expressen, AB, Svd eller DN, Sydsvenskan.

    Eller Newsmill.

    Bara leta eller googla.

    Jag vill inte veta vad som är sannoligt! Ja vill veta var GA fått det ifrån! Skall jag googla om var GA får sina uppgifter ifrån? Kan säkert få tag på vad GW tycker - men hur skall jag eta att det är GA:s källa?Han är mycket snål om sådana saker, trots direkta frågor - men här borde det väl knappast vara några problem!?

    Jag googlade på G-A och det står ingenstans var han får sina tokiga ideer ifrån där! Very Happy

    Ha ha ha ha ha ha
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  Susz X 2009-10-25, 22:25

    Vem är förvånad att dessa fjantar gör allt för att smutskasta avslöjaren av IBM- affären?
    Inte ja iaf..
    Varför?
    Svaret är solklart:



    sunny

    https://acbladet.swedishforum.se/-f1/jan-guillou-fienden-inom-ossar-avis-t3425.htm
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  Kakmonstret 2009-10-25, 23:04

    Dao skrev:
    Redvictory skrev:
    Dao skrev:
    TMB skrev:Sannolikt på någon av de stora tidnignarna, Expressen, AB, Svd eller DN, Sydsvenskan.

    Eller Newsmill.

    Bara leta eller googla.

    Jag vill inte veta vad som är sannoligt! Ja vill veta var GA fått det ifrån! Skall jag googla om var GA får sina uppgifter ifrån? Kan säkert få tag på vad GW tycker - men hur skall jag eta att det är GA:s källa?Han är mycket snål om sådana saker, trots direkta frågor - men här borde det väl knappast vara några problem!?

    Jag googlade på G-A och det står ingenstans var han får sina tokiga ideer ifrån där! Very Happy

    Ha ha ha ha ha ha

    Eftersom du visste, elelr kan anta att det var ett citat, så kunde du ha googlat på en del av citatet Smile

    Jag googlade på: "Leif GW Persson har däremot reagerat starkt på att Guillous "

    och vips fick man en träff, GA:s källa Smile

    "http://wap.expressen.se/Nyheter/1.1755881/leif-gw-persson-guillou-maste-skammas"
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  RedCloud 2009-10-25, 23:08

    Vem är förvånad att dessa fjantar gör allt för att smutskasta avslöjaren av IBM- affären?

    Men Suss, forumets Ultrahöger griper precis varenda halmstrå som finns för att smutskasta.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  Dao 2009-10-25, 23:15

    Susz X skrev:Vem är förvånad att dessa fjantar gör allt för att smutskasta avslöjaren av IBM- affären?
    Inte ja iaf..
    Varför?
    Svaret är solklart:



    sunny

    https://acbladet.swedishforum.se/-f1/jan-guillou-fienden-inom-ossar-avis-t3425.htm

    Finns det en IBM-affär också??? Wink

    Sponsored content


    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 3 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 04:41