Bombliberalernas sista vapen: sorg och patriotism
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/janguillou/article6602515.ab
RedCloud skrev:Bombliberalernas sista vapen: sorg och patriotism
Secrist skrev:Äger han?
Är han lika sanningsenlig som i "Ondskan"?
Secrist skrev:Fast det är klart. Han äger mycket. Han är ju rik som ett troll.
Oj då, och jag som tror att minst 75% av alla ”oskyldiga människor” fortfarande lever.Thors skrev:Man blir äcklad av kommunisterna
Återigen en artikel där kommunisterna inte ens överhuvedtaget nämner talibaner eller deras förtryck eller de dödat 3/4 av oskyldiga människor
RedCloud skrev:Sniper & Secrist, det den gode Jan i det här fallet äger, är debatten om svensk närvaro i Afghanistan.
Thors skrev:Man blir äcklad av kommunisterna
Återigen en artikel där kommunisterna inte ens överhuvedtaget nämner talibaner eller deras förtryck eller de dödat 3/4 av oskyldiga människor
Om, som genom ett Herrans under, demokrati plötsligt infördes i Afghanistan är jag alls inte säker på att flickor skulle få gå i skolan eller att kvinnor skulle slippa gå klädda i heltäckande tyg med litet galler för ögonen. Det är ett känt problem med demokratin, att det man själv tror är rätt inte alltid får flest röster.
Ändå är det ”demokrati” som är det näst vanligaste argumentet från våra bombliberalers sida när det gäller vår fortsatta USA-ledda krigföring i Afghanistan.
Inte ett jävla ord om hur talibaner förstör 200 skolflickor, hindrar flickor att gå i skola, förtrycker kvinnor
MAN BLIR ÄCKLAD AV KOMMUNISTER
PGA ÄCKLIGA KOMMUNISERS USA HAT SKA AFGHANER FÅ LIDA AV TALIBANERNA?
RedCloud skrev:Bombliberalernas sista vapen: sorg och patriotism
Sniperace skrev:Secrist skrev:Äger han?
men VAD är detta han äger, jag förstår inte vad ägodelar har med saken att göra.....
fan vad jag hatar missbruk av språket
Dao skrev:Sniperace skrev:Secrist skrev:Äger han?
men VAD är detta han äger, jag förstår inte vad ägodelar har med saken att göra.....
Otaliga är de högerdebattörer som hävdat att de "segrat" och "ägt" en debatt!
Inga protester från er då, direkt...
Men nu - när ni uppenbarligen inte klarar av att i sak bemöta Guillous påståenden - är ni framme och hugger, minsann!!!
Det ser faktiskt inte lite barnsligt ut...
Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Secrist skrev:Äger han?
Men nu - när ni uppenbarligen inte klarar av att i sak bemöta Guillous påståenden - är ni framme och hugger, minsann!!!
segrat i en debatt är väl ok, men just ordet ÄGT det är aldrig något jag använt själv, och kommer aldrig heller göra det i den betydelsen.
Guillou får vara hur bar han vill i debatter osv, det var inte det som gällde i min lilla protest, utan bara användandet av ordet Äger i en sådan mening....
och JO, jag reagerade ett antal gånger mot sådant felanvänande av ett ord redan på aftonbladets forum....
Men vad kan man förvänta sig av My Ass, som uppenbarligen har som hobby att korrigera "verkligheten" efter ens egna drömmar!
Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Secrist skrev:Äger han?
segrat i en debatt är väl ok, men just ordet ÄGT det är aldrig något jag använt själv, och kommer aldrig heller göra det i den betydelsen.
Guillou får vara hur bar han vill i debatter osv, det var inte det som gällde i min lilla protest, utan bara användandet av ordet Äger i en sådan mening....
och JO, jag reagerade ett antal gånger mot sådant felanvänande av ett ord redan på aftonbladets forum....
"Ägd" och "segrat" är två begrepp som betyder samma sak! Jag använder helst inte några av dessa - men de betecknar att man på något sätt tror att ett inlägg skulle ta musten av motståndet.
Med tanke på hur NI medvetet försöker undvika Guillous sakfrågor, kan man nog - om man vill - hävda att det faktiskt ligger något i det!
utan istället något konstruerat slanguttryck som kommit från dagens ungdomar
Dao skrev:Ja, Expressen fick bita i det sura äpplet med sina "nyheter" om Guillous "spionverksamhet" - att ionte ens DE tar detta på allvar längre.
Men att My Ass gör det, förvånar nog ingen!
Att hävda att "ingen tar honom på allvar", är också rent påhitt av en minst sagt marginaliserad högerextremist...
Men vad kan man förvänta sig av My Ass, som uppenbarligen har som hobby att korrigera "verkligheten" efter ens egna drömmar!