Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+16
MartinLindgren
Kakmonstret
KickTheRasist
theward
foliesvackan
Redvictory
Dao
Susz X
DMustaine
formsvackan
råttan.
marxisten
patriot
Sniperace
R.O.F.L
GustavAnder
20 posters

    Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  Redvictory 2009-10-25, 09:47

    R.O.F.L skrev:Människan är inte ens välkommen in i Usa. Ok, det skrattar ni i vänstertrojkan åt, men är man inte välkommen in i ett land är man fan inte reko.

    Ok! säger du det! hmmm... http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3431168.ab
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  råttan. 2009-10-25, 11:19

    Dao skrev:
    råttan. skrev:
    Dao skrev:
    R.O.F.L skrev:Människan är inte ens välkommen in i Usa. Ok, det skrattar ni i vänstertrojkan åt, men är man inte välkommen in i ett land är man fan inte reko.

    Om detta finns en bra förlaring, och det är säkerhetspolisens klantighet! Inget annat. Guillou satt i fängelse anklagad för terrorism. Senare friades han från detta. Det sista "glömde" säpo skriva in i de papper de lämnar över till USA!

    Mig veelgen har Säpo larat upp detta nu, och Guillou är åter välkommen in i USA!


    Glömde?

    Sådana saker styrs inte av slumpen lilla du.

    En del arbetar åt KGB. De flesta gör det inte.


    Hur vet du orsaken till att USA inte släpper in fanskapet? Det troliga är väl att det finns många orsaker.

    Tror du KGB lägger ner så stora resurser för att han skulle skriva en artikel om sosseriet? Godmorgon förresten.

    Nu talade jag om falet att USA inte släppte in Guillou vid ett tillfälle. Det har inget med det Expressen skriver om!

    Häng med lite, va?
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  råttan. 2009-10-25, 11:19

    Det är onekligen intressant hur pass mycket kraft vänstermupparna lägger ner på att försvara sin hjälte.
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty hmm

    Inlägg  R.O.F.L 2009-10-25, 11:21

    Redvictory skrev:
    R.O.F.L skrev:Människan är inte ens välkommen in i Usa. Ok, det skrattar ni i vänstertrojkan åt, men är man inte välkommen in i ett land är man fan inte reko.

    Ok! säger du det! hmmm... http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3431168.ab

    Kritik mot en totalitär diktatur är befogat. Du jämför ju vår statsminister med Hitler så ni ligger på samma barnsliga nivå.

    Säg mig Rv vad är värst, landssvek eller förtal?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  formsvackan 2009-10-25, 11:44

    råttan. skrev:Det är onekligen intressant hur pass mycket kraft vänstermupparna lägger ner på att försvara sin hjälte.
    Nu vet jag väl inte om Guillou är någon sorts hjälte. Inte heller vet jag vad han behöver försvaras mot, mer än taskigt underbyggda anklagelser från blåmöglet på forumet.
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  råttan. 2009-10-25, 11:49

    Vad har han anklagats för på forumet menar du?

    För att sätta perspektiv på frågan kan jag ju nämna att nästan varenda högerdebattör anklagas för nazism utan nämnda vänstermuppar.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  Dao 2009-10-25, 12:06

    råttan. skrev:Det är onekligen intressant hur pass mycket kraft vänstermupparna lägger ner på att försvara sin hjälte.

    Det intressantaste är att se den moralpanik som utbryter hos högerdebattörerna på forumet, och detta tan att ha all fakta framme ännu!

    Men det är nog ganska talande för er - att dessa småsaker som ren fakta inte är något som man skall ta så noga med... Smile
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  formsvackan 2009-10-25, 12:07

    Dao skrev:
    råttan. skrev:Det är onekligen intressant hur pass mycket kraft vänstermupparna lägger ner på att försvara sin hjälte.

    Det intressantaste är att se den moralpanik som utbryter hos högerdebattörerna på forumet, och detta tan att ha all fakta framme ännu!

    Men det är nog ganska talande för er - att dessa småsaker som ren fakta inte är något som man skall ta så noga med... Smile
    Respekten för svenskt rättsväsende tycks inte vara överdrivet stor på forumets högerkant.
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty öö

    Inlägg  GustavAnder 2009-10-25, 12:14

    marxisten skrev:
    GustavAnder skrev:Jan Guilou har uppenbarligen arbetet för, eller försökt bli rekryterad av KGB,
    allt enligt Expressen som avslöjat honom.

    http://www.expressen.se/

    Det är ganska vämjeligt, denna moralist och viktigpetter var alltså inget annat än en äcklig femtekolonnare som var villig att sälja ut vårt land och Svenska liv.

    Självklart förnekar spionen, alla spioner ser sig som oskyldiga lamm,
    , men den självklara frågan är, om nu dessa kontakter var oskyldiga och hade andra syften, varför pratade han inte om det själv ???

    Så du menar att han var spion och SÄPO som haft akterna i omkring 40 år inte ingrep under all denna tid? Om han verkligen var spion och SÄPO struntat i det i 40 år, då bör nog vår säkerhetspolis ses över, för i sådana fall är den jävligt inkompetent. T.o.m. mer inkompetent än jag trodde!

    Du har uppenbarligen inte läst någonting om senaste dagens händelser, bara ute efter att provocera mig och göra dig till pajas. Du lyckas bra med det som alltid, halva i alla fall.Smile

    Som jag ser det så var det idiotiskt och oetiskt och oförlåtligt korkat gjort av honom men förmodligen inte så allvarligt tidningen vill säga, och absolut inte något så olagligt som spionage om det ens var olagligt, då hade inte SÄPO struntat i det i 40 år... Jag försvarar honom inte på något vis utan anser att det är oförlåtligt dumt gjort, men jag tycker nog du ska väntam ed att säga ahn var KGB spion och agent åt Sovjet, det har du inga belöägg för. Annars kanske du kan förklara följande kommentarer jag finner i Expressens egna artiklar, om det nu var spioneri. För både SÄPO och f.d. överåklagaren i Malmö, Sven-Erik Alhem anser inget olagligt har skett. Om de har rätt så finns två möjligheter, antingen är ditt påstående felaktigt eller så är spioneri lagligt.

    lol Se ovan, ochglöm inte be mamma byta blöja snart. har du fått din välling ?Smile


    SÄPO
    Förhöret hålls av en Roland Olsson som tar emot Arne Lemberg på sitt tjänsterum. Roland Olsson skriver ett nästan nio sidor långt pm med 22 punkter. Säpo-mannen konstaterar dock i en separat handling att det som Lemberg beskrivit knappast kan anses vara brottsligt.
    Expressen.se

    ÖVERÅKLAGAREN
    Enligt Sven-Erik Alhem har det ännu inte kommit fram några uppgifter som tyder på att Jan Guillou gjort sig skyldig till spioneri eller andra brott.
    Expressen.se
    foliesvackan
    foliesvackan


    Antal inlägg : 326
    Join date : 09-10-16

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  foliesvackan 2009-10-25, 12:20

    GustavAnder skrev:Du har uppenbarligen inte läst någonting om senaste dagens händelser, bara ute efter att provocera mig och göra dig till pajas. Du lyckas bra med det som alltid, halva i alla fall.Smile
    Vad vet du som resten av världen tycks ha bommat ?
    GustavAnder skrev:[lol Se ovan, ochglöm inte be mamma byta blöja snart. har du fått din välling ?Smile
    Moget GA. Moget, konstruktivt och välmenande. Det är precis sådan vägledning som de som är vilse i vuxenvärlden behöver Very Happy
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  Dao 2009-10-25, 12:31

    Om nu vissa vet så förbannat mycket i detta fallet - som inte framkommit ens i Expressen, måste de ju ha tillgång till någon annan fakta!

    Det vore hemskt trevligt att få ta del av denna fakta!

    Fast jag misstänker är att det de "vet" är sådant som är klart anpassade till deras smått förvirrade syn på "vänstermuppar" - de som inte kan se "verkligheten" (=alltså deras åsikter)
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty exakt

    Inlägg  GustavAnder 2009-10-25, 12:34

    Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:
    råttan. skrev:SÄPO kan ha haft anledning att inte ingripa.
    Ja, gissningsvis den att han inte var skyldig till något brott Very Happy

    Eller det vanligaste, att brottet INTE kunde BEVISAS, sådant brukar ju skötas på ett sätt som inte ska kunna resultera i åtal.....

    Exakt.

    Men uppenbarligen är Jan Guillou mycket besvärad över detta avslöjande, hans trovärdighet är 0 och man kan till och med misstänka honom för landsförräderi.

    Han skrev nyligen en bok på 1000 sidor , sina MEMOARER , inte med ett ord nämner han dessa hämndelser, händelser som får alla andra i boken att blekna.
    Varför ?
    Svaret är ju självklart.

    Jan Guillou påstod att han odlade sina kontakter med KGB för att försöka "infiltrera " dem, men han höll på i 5 !! år.
    Hans förklaring även där är totalt ihålig och icke trovärdig.

    Han påstår nu desperat att han Wallraffade, men ingen i hans redaktion var informerad, det blev inget reportage, varför ?
    ( Grundregel nr1 i Wallraff, håll kontakt bakåt med din redaktion, vet inte jouranlisetn Goullou det ??, trovärdighet minus)

    SÄPO har klent med fakta om VAD kontakterna mellan KGB och Guillou avhandlade, det höll på i 5 år, varför berättar inte Jan Guillou själv ?

    SÄPOs fd chef för kontraspionage Tore Forsberg kallar Guillou "nyttig idiot..."
    känner toka vänster igen sig ?Smile
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  Sniperace 2009-10-25, 12:37

    sedan får vi ju en inblick i det där att röda är inte skattefuskare, Guillou säger ju rent ut att det var ett EXTRAKNÄCK där han fick pengar och saker..... men inte något av detta tog han upp i sin deklaration, är han inte då SKATTEFUSKARE?

    Very Happy
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  Dao 2009-10-25, 12:41

    GustavAnder skrev:
    Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:
    råttan. skrev:SÄPO kan ha haft anledning att inte ingripa.
    Ja, gissningsvis den att han inte var skyldig till något brott Very Happy

    Eller det vanligaste, att brottet INTE kunde BEVISAS, sådant brukar ju skötas på ett sätt som inte ska kunna resultera i åtal.....

    Exakt.

    Men uppenbarligen är Jan Guillou mycket besvärad över detta avslöjande, hans trovärdighet är 0 och man kan till och med misstänka honom för landsförräderi.

    Han skrev nyligen en bok på 1000 sidor , sina MEMOARER , inte med ett ord nämner han dessa hämndelser, händelser som får alla andra i boken att blekna.
    Varför ?
    Svaret är ju självklart.

    Jan Guillou påstod att han odlade sina kontakter med KGB för att försöka "infiltrera " dem, men han höll på i 5 !! år.
    Hans förklaring även där är totalt ihålig och icke trovärdig.

    Han påstår nu desperat att han Wallraffade, men ingen i hans redaktion var informerad, det blev inget reportage, varför ?

    SÄPO har klent med fakta om VAD kontakterna mellan KGB och Guillou avhandlade, det höll på i 5 år, varför berättar inte Jan Guillou själv ?

    SÄPOs fd chef för kontraspionage Tore Forsberg kallar Guillou "nyttig idiot..."
    känner toka vänster igen sig ?Smile

    Ja, spekulera kan du mnsann!

    Just nu finns inte tillräckligt med fakta för att faktiskt skapa sig en klar uppfattning i ärendet!

    Att du anser hans trovärdighet är 0 är ganska ointresant, då du anser att alla som inte delar dina åsiter har samma trovärdighetsnivå! Detta skapar faktiskt en trovärdighetsbrist gentemot dig - Läs gärna sagan om "Fåraherden och pojken" en gång, så förstår du vad jag menar!

    Däremot anser jag att dina frågor kan vara berättigade, om än inte dina analyser!

    Snart kanske vi får lita fakta till, så att dina frågor kan besvaras.

    Inom jounalistiken finns ett ordspråk som lyder: "Sanningen är långsamma nyheter". Låt dessa komma fram innan du drar för hastiga slutsattser!
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty lol

    Inlägg  GustavAnder 2009-10-25, 12:52

    Stackars dao, vilse i dimman som alla andra med röda glasögon, famlande efter "sanningen" .

    Det har tagit tid , det har du rätt i, i 40 år har Jan Guillou tigit om sina långa och många kontakter med KGB.

    Mina analyser är nästan exakt desamma som alla andra med förstånd gör, kan man göra andra ? ( med förstånd menar jag, inte som dina och marxistens )
    foliesvackan
    foliesvackan


    Antal inlägg : 326
    Join date : 09-10-16

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  foliesvackan 2009-10-25, 12:56

    GustavAnder skrev:Mina analyser är nästan exakt desamma som alla andra med förstånd gör, kan man göra andra ? ( med förstånd menar jag, inte som dina och marxistens )
    På vilka fakta är dina "analyser" baserade ?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  Dao 2009-10-25, 13:04

    GustavAnder skrev:Stackars dao, vilse i dimman som alla andra med röda glasögon, famlande efter "sanningen" .

    Det har tagit tid , det har du rätt i, i 40 år har Jan Guillou tigit om sina långa och många kontakter med KGB.

    Mina analyser är nästan exakt desamma som alla andra med förstånd gör, kan man göra andra ? ( med förstånd menar jag, inte som dina och marxistens )

    Ja, jag kommer nog aldrig att sluta sträva efter att ta reda på sanningen, men ag kommer aldrig att ens försöka hävda att jag hittat den - till skillnad från dig!

    Eftersom du verkar sitta på fakta som inte kommit i dagen, skulle det vara trevligt att få ta del av dessa!

    Kan du göra detta?
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty lol

    Inlägg  GustavAnder 2009-10-25, 13:44

    Dao skrev:
    GustavAnder skrev:Stackars dao, vilse i dimman som alla andra med röda glasögon, famlande efter "sanningen" .

    Det har tagit tid , det har du rätt i, i 40 år har Jan Guillou tigit om sina långa och många kontakter med KGB.

    Mina analyser är nästan exakt desamma som alla andra med förstånd gör, kan man göra andra ? ( med förstånd menar jag, inte som dina och marxistens )

    Ja, jag kommer nog aldrig att sluta sträva efter att ta reda på sanningen, men ag kommer aldrig att ens försöka hävda att jag hittat den - till skillnad från dig!

    Eftersom du verkar sitta på fakta som inte kommit i dagen, skulle det vara trevligt att få ta del av dessa!

    Kan du göra detta?

    Du är ju bara helt av banan. Ett UFO.

    Jag har inga fakta som inte andra har tillgång till, har aldrig påstått jag har det.
    Mina analyser är väldigt lika alla andras som följt med vad som hänt de senaste dagarna.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  Dao 2009-10-25, 13:58

    GustavAnder skrev:
    Dao skrev:
    GustavAnder skrev:Stackars dao, vilse i dimman som alla andra med röda glasögon, famlande efter "sanningen" .

    Det har tagit tid , det har du rätt i, i 40 år har Jan Guillou tigit om sina långa och många kontakter med KGB.

    Mina analyser är nästan exakt desamma som alla andra med förstånd gör, kan man göra andra ? ( med förstånd menar jag, inte som dina och marxistens )

    Ja, jag kommer nog aldrig att sluta sträva efter att ta reda på sanningen, men ag kommer aldrig att ens försöka hävda att jag hittat den - till skillnad från dig!

    Eftersom du verkar sitta på fakta som inte kommit i dagen, skulle det vara trevligt att få ta del av dessa!

    Kan du göra detta?

    Du är ju bara helt av banan. Ett UFO.

    Jag har inga fakta som inte andra har tillgång till, har aldrig påstått jag har det.
    Mina analyser är väldigt lika alla andras som följt med vad som hänt de senaste dagarna.

    Du kommer med påståenden, som du hävdar är sanna, som ine framkommit i artiklarna! xempelvis påståendet ovan om detta med 40 år!

    Är det inte konstigt att även vi vill få ta del av de uppgifter du hämar dina ståndpunkter ifrån?

    Varför skulle man vara "ett UFO" för att man inte köper ditt resonemang rakt av, speciellt när resonemanget saknar stöd i de fakta som ännu fnns framtaget!

    Och saknar du dessa osynliga faktan, så kan jag förstå att du hellre kallar de som ifrågasätter dig för "ett UFO", istället för att föklara dig!
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty öö, kolla ett UFO ???

    Inlägg  GustavAnder 2009-10-25, 14:13

    Du kommer med påståenden, som du hävdar är sanna, som ine framkommit i artiklarna! xempelvis påståendet ovan om detta med 40 år!

    Det är över 40 år sedan kontakterna mellan KGB och Guillou inleddes. den som missat det är helt av banan.


    Är det inte konstigt att även vi vill få ta del av de uppgifter du hämar dina ståndpunkter ifrån?

    Expressen, SÄPO, SVD, före detta "spionchefer", Guillous kollegor, ansedda journalister, Guillous kollega Bratt, osv osv...Alltså INTE Proletären.

    Varför skulle man vara "ett UFO" för att man inte köper ditt resonemang rakt av, speciellt när resonemanget saknar stöd i de fakta som ännu fnns framtaget!

    Se ovan. Och mitt resonemang delas av de allra flesta, om inte alla , sosm analyserat Guillous krumbukter. Alltså INTE sektkommunisterna

    Och saknar du dessa osynliga faktan, så kan jag förstå att du hellre kallar de som ifrågasätter dig för "ett UFO", istället för att föklara dig!

    Suck..... var du också lärare ?Smile
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  theward 2009-10-25, 14:18

    GustavAnder skrev:Du kommer med påståenden, som du hävdar är sanna, som ine framkommit i artiklarna! xempelvis påståendet ovan om detta med 40 år!

    Det är över 40 år sedan kontakterna mellan KGB och Guillou inleddes. den som missat det är helt av banan.


    Är det inte konstigt att även vi vill få ta del av de uppgifter du hämar dina ståndpunkter ifrån?

    Expressen, SÄPO, SVD, före detta "spionchefer", Guillous kollegor, ansedda journalister, Guillous kollega Bratt, osv osv...Alltså INTE Proletären.

    Varför skulle man vara "ett UFO" för att man inte köper ditt resonemang rakt av, speciellt när resonemanget saknar stöd i de fakta som ännu fnns framtaget!

    Se ovan. Och mitt resonemang delas av de allra flesta, om inte alla , sosm analyserat Guillous krumbukter. Alltså INTE sektkommunisterna

    Och saknar du dessa osynliga faktan, så kan jag förstå att du hellre kallar de som ifrågasätter dig för "ett UFO", istället för att föklara dig!

    Suck..... var du också lärare ?Smile

    nu håller nog GA på med "demoskopande" ala råttan...
    Fast sanningen är inte vikigast det är propagandan och jävulskapet Wink

    Hade det samma gällt carl bildt..så hade GA kallat oss ufon om vi börjat spekulera...

    Är Guillos på fri fot, så kan det mao inte var så värst allvarligt...
    iaf inte av att dömma det som framkommit än........
    foliesvackan
    foliesvackan


    Antal inlägg : 326
    Join date : 09-10-16

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  foliesvackan 2009-10-25, 14:18

    GustavAnder skrev:Expressen, SÄPO, SVD, före detta "spionchefer", Guillous kollegor, ansedda journalister, Guillous kollega Bratt, osv osv...Alltså INTE Proletären
    Exakt vad har du hittat som stödjer ditt ordval "landsförräderi" ?
    foliesvackan
    foliesvackan


    Antal inlägg : 326
    Join date : 09-10-16

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  foliesvackan 2009-10-25, 14:21

    theward skrev:Är Guillos på fri fot, så kan det mao inte var så värst allvarligt...
    iaf inte av att dömma det som framkommit än........
    Forumhögern med GA i spetsen har förmodligen tillgång till ytterligare fakta. Var dessa brukar komma från vet vi vid det här laget Very Happy
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty DAGIS

    Inlägg  GustavAnder 2009-10-25, 15:06

    Så var vänsterdagiset igång igen, är det inte stängt på Söndagarna ?Smile


    Senast ändrad av GustavAnder den 2009-10-25, 15:16, ändrad totalt 1 gång
    foliesvackan
    foliesvackan


    Antal inlägg : 326
    Join date : 09-10-16

    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  foliesvackan 2009-10-25, 15:16

    GustavAnder skrev:Så var vänstedagiset igång igen, är det inte stängt på Söndagarna ?Smile
    Inte då GA, för din skull är det öppet 24/7. Du når oss dygnet runt på vår jourtelefon 0225-56630.

    Sponsored content


    Jan Guillou,  KGB agent ?  Ja uppenbarligen. - Sida 2 Empty Sv: Jan Guillou, KGB agent ? Ja uppenbarligen.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 05:07