x-medborgare skrev:ericTheDog skrev:x'et,
Som du vet är denna tråd startad av en vänsterdebattör som önskar att framförallt högerdebattörer borde hålla en högre nivå.
Personligen tycker jag ni vänsterdebattörer sköter er helt okej, med undantag för ett par tre stycken. Om ni nu vill ha en högre nivå borde ni kunna kritisera dessa. Men inte ens på direkt fråga kan ni kritisera citerade inlägg.
Varför det??? folk måste få reagera själva inte bli tillfrågade jag själv gör lite som RD struntar fullkomligt i vad vissa skriver. Läser helt enkelt inte deras inlägg.
Och har därför heller inget intresse i att kommentera dem utan uttalar mig bara allmänt om vad jag tycker om vissa saker.. och kritiserar det jag läser och reagerar på
Och inte heller frågar jag tex dig vad du tycker om vad vissa av höger skriver.
Du skrev också att en vänster debattör startade tråden möjligt men jag svarar på inlägg i tråden vart efter jag finner dom värda en kommentar.. Och struntar i om gud fader själv startade tråden..
Tänk om man skulle bry sig i allt vad folk pysslar med då hinner man ju inte sitt eget..
Bästa sätt att bli av med dumheter är att inte mata dem..
Som jag upplever det struntar de flesta vänsterdebattörer fullkomligt i vad martin och ktr häver ur sig. Samtidigt kräver man att de som utsätts för systematiska påhopp ska uppföra sig perfekt. Som jag tidigare nämnt är du och rd 2 undantag.
Jag har flera gånger blivit tillfrågad och fördömt vad högerdebattörer skrivit. Jag har inget problem med det. Hur svårt kan det egentligen vara att ta ställning för ett bättre debattklimat?