Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+15
Infra
lazy
DMustaine
SiP
Regndrottning
RedMentalCase
theward
x-medborgare
Redvictory
Sniperace
redalert
F.I.S.T
MartinLindgren
ericTheDog
Dao
19 posters

Ett djävla gnäll

Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Ett djävla gnäll - Sida 11 Empty Sv: Ett djävla gnäll

Inlägg  Dao 2010-07-10, 01:02

theward skrev:
    Secrist skrev:Nu fantiserar du igen!

Varför svälter inte demokratier?

Så USA är ingen demokrati?, tack för den passningen Secrist tongue

Secrist tilhör dem som har EN verklighet när man betraktar vad HAN anser är kommunism! En annan när han betraktar sådant han bestämt sig för att gilla!

Han är liksom emot en den frihet som fria debatter innebär, alltså en fanatiker!

Det finns bara en sanning - och den är HANS!
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2010-07-10, 01:31

Det var väl rätt tydligt vilka som var emot fri debatt vid den stora cencurattacken kring årsskiftet.
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-07-10, 03:09

ericTheDog skrev:Det var väl rätt tydligt vilka som var emot fri debatt vid den stora cencurattacken kring årsskiftet.

Ja, forumhögern har mycket att stå till svars för...
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2010-07-10, 10:18

Dao skrev:
    Infra skrev:
    Secrist skrev:USA och Sovjet hade också långtgående samarbeten, och Sovjet var i beroende av säd från USA!

Trots att landet kanske har/hade världens bästa odlingsmark. Du tycker inte det är ett rätt talande exempel på vad som händer med kommunistländer? Groteskt ineffektiva är vanligt.

Ingen har längtat tillbaks till Batistat diktatur
    sedan Fidel och Che störtade honom. Utom möjligen du, då.
    Kommunsmen var nönvändigt för det lilla landet efter
    diktaturen och förde med sig välfärd för massorna som
    de aldrig fått smaka under Batistas diktatur. Sjukvård,
    skolor, mat åt alla, frihet, bara några exempel. Leve
    Cubas revolution!

Eftersom det bara finns en logisk sanning i denna frgan, och den bestämmer Secrist över - så kommer du härmed att bli nedvärderad och förklarad som allmänt förvirrad! Rolling Eyes
    Aa. Hon kanske t o m kallar mig kommunist. Embarassed
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2010-07-10, 10:37

Dao skrev:
    ericTheDog skrev:Det var väl rätt tydligt vilka som var emot fri debatt vid den stora cencurattacken kring årsskiftet.

Det har vänstern också. Men det finns en skillnad: Det var vänstern som planerade och genomförde cencurattacken.
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2010-07-10, 10:57

ericTheDog skrev:
    Dao skrev:

Det har vänstern också. Men det finns en skillnad: Det var vänstern som planerade och genomförde cencurattacken.

Ni vet öht inte vad censur är för nåt.
    Det är inte censur när man blir bortplockad pga att man spammar, kör med falsk propaganda, nickkapar, förtalar, hånar mm mm
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-07-10, 12:08

ericTheDog skrev:
    Dao skrev:

Ja, konspirationsteorier är ni inte främmande för! Wink
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2010-07-10, 12:12

Dao skrev:Med tanke på inledningsproblemet på denna tråden, vill jag helst välja mina vänner själv!

Nu har Sniper utsett i stort sett alla han ogillar till mina vänner, Hamas, Öststatskommunisterma, Talibanerna, och en massa andra.

Detta trots att jag varit tydlig att jag inte stödjer NÅGON av dessa parter!

Har också försökt tala honom tillrätta, men blir då bara hånad!!!

Jag vill inte ignorera Snipers inlägg IGEN, då han mitt i sina skittrådar faktiskt har något att säga. Men VARFÖR i hela friden, måste Sniper vara så PLUMP och OFÖRSKÄMD???

Varför inte bara skriva dina åsikter, svar och/eller frågor, utan att komma med sådana extremt dåliga och omogna uppstötningar mot de som inte håller med dig, Sniper!!!

Det är SKITJOBBIGT att ständigt behöva bemöta sådana urkorkade angrepp!!!

Jag diskuterar GÄRNA med dig - men inte om du inte lär dig uppföra dig!!!

men du stöder ju dem hela tiden genom att förklara att de är där pga det eller det och att det är Israel som gör fel, du stöder att de ska BEHÅLLA sina stadgar som press på Israel, istället för att slopa dem och ge freden en chans, så visst fan STÖDER du dem, och tyvärr kan jag inte dra någon annan slutsats än att du verkligen gillar dem osc.

samma med öststaterna, du beklagar att de föll osv....

Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-07-10, 12:17

Sniperace skrev:
    Dao skrev:Med tanke på inledningsproblemet på denna tråden, vill jag helst välja mina vänner själv!

Nu har Sniper utsett i stort sett alla han ogillar till mina vänner, Hamas, Öststatskommunisterma, Talibanerna, och en massa andra.

Detta trots att jag varit tydlig att jag inte stödjer NÅGON av dessa parter!

Har också försökt tala honom tillrätta, men blir då bara hånad!!!

Jag vill inte ignorera Snipers inlägg IGEN, då han mitt i sina skittrådar faktiskt har något att säga. Men VARFÖR i hela friden, måste Sniper vara så PLUMP och OFÖRSKÄMD???

Varför inte bara skriva dina åsikter, svar och/eller frågor, utan att komma med sådana extremt dåliga och omogna uppstötningar mot de som inte håller med dig, Sniper!!!

Det är SKITJOBBIGT att ständigt behöva bemöta sådana urkorkade angrepp!!!

Jag diskuterar GÄRNA med dig - men inte om du inte lär dig uppföra dig!!!

men du stöder ju dem hela tiden genom att förklara att de är där pga det eller det och att det är Israel som gör fel, du stöder att de ska BEHÅLLA sina stadgar som press på Israel, istället för att slopa dem och ge freden en chans, så visst fan STÖDER du dem, och tyvärr kan jag inte dra någon annan slutsats än att du verkligen gillar dem osc.

samma med öststaterna, du beklagar att de föll osv....

Då får jag väll förtydliga mig och upprepa mig här:

- Nej, jag stödjer inte Hamas ett dugg! Jag accepterar dock att det är de som har makten i Gaza, och att de har, trots att de också är dumma, har gjort erbjudande till Israel för att kunna samtala om fred!

- Jag är emot stadgarna de har, men inser också att de skulle vara borta redan i morgon, om Israel tar erbjudandet de givit!

- Dina slutsattser är inte logiskt kopplade till det jag skrivit, utan bara vad du ÖNSKAT att jag skrivit!

- Och nej - jag beklagar inte att öststaterna föll. Jag beklagade SÄTTET de föll på!

Men din förmåga att skilja ut nyanser i vad man skriver är lite smått... kaotiskt... Du läser vad du vill läsa.

Tecknen på att du är en riktig fanatiker blir tyvärr tydligare och tydligare!
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2010-07-10, 12:28

theward skrev:
    Det är inte censur när man blir bortplockad pga att man spammar, kör med falsk propaganda, nickkapar, förtalar, hånar mm mm

I så fall skulle 97% av nicken blivit bortplockade....
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2010-07-10, 12:38

SiP skrev:
    theward skrev:

I så fall skulle 97% av nicken blivit bortplockade....

nja fast du får väl hålla med om att det finns de som är värre än andra?
    Men jag håller med om att många skulle tagits bort, svar ja

Men jag tycker varken att du eller ja tillhör den kategorin, även om vi kan vara ganska elaka ibland.
    Men det finns sas orsaker och förklaringar till det

ps ja det bästa vore väl om nästan alla rykit, eller att forumet lagts ner, för jag tror vi aldrig får rättsida på det här affraid
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2010-07-10, 12:45

Jag tycker att det är väldigt trevligt här just nu, inte en enda gång
    har jag plötsligt fått ett inlägg framför ögonen där det bara handlar
    om rumpor, snoppar, gay o.s.v o.s.v i all oändlighet, att dessutom
    KTR håller sig borta ser jag som en extra bonus.
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-07-10, 13:46

lazy skrev:Jag tycker att det är väldigt trevligt här just nu, inte en enda gång
    har jag plötsligt fått ett inlägg framför ögonen där det bara handlar
    om rumpor, snoppar, gay o.s.v o.s.v i all oändlighet, att dessutom
    KTR håller sig borta ser jag som en extra bonus.

Tyvärr kan jag inte säga detsamma om forumhögern, även om du inte tillhör de som beter sig illa. Just nu verkar de vara inne på någon form av häxjakt, eller högerinvisition, eller liknande...

I och försig har jag blockerat RA, som aldrig har sakliga argument i sina inlägg, men det liksom bara skummet på vågen, tyvärr...
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2010-07-10, 14:21

- Jag är emot stadgarna de har, men inser också att de skulle vara borta redan i morgon, om Israel tar erbjudandet de givit!

Men hade de tagit bort dessa stadgar hade det kanske varit fred bara en kort tid efter...

så, det ÄR ju de som vill behålla ofreden genom att INTE ta bort dessa som uttryckeligen FÖRBJUDER fredssamtal, samt stadgar Israels utplåning och judarnas utrotande.

så hur du än vänder det DAO, så ÄR de ett hinder, dessutom ett inder för att kunna utropa en självständig stat...

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 00:34