Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+13
theward
formsvackan
Corven
Redvictory
lazy
Sossar-e-lata
MammaGuevara
Vercingetorix
blueheaven
marxisten
GustavAnder
RedCloud
Kakmonstret
17 posters

Che - en hjälte även för nazister

blueheaven

Antal inlägg : 5228

Che - en hjälte även för nazister - Sida 7 Empty Sv: Che - en hjälte även för nazister

Inlägg  blueheaven 2009-05-03, 23:59

Regndrottning skrev:
    blueheaven skrev:
    Regndrottning skrev:
    Livet är inte surt för mig, att ett antal hjärntvättade kommunister sitter och kastar lögner kors och tvärs bekommer mig inte mycket.
    OCH, jag citerade regndrottning korrekt, har DU också problem med de enklaste sanningar, theward ?

Nej, det gjorde inte! Och det vet du! Du felciterade mig ur kontext MED FLIT! Om du inte vet detta så har du otroligt dåligt koll på de gällande språkreglerna. Eller så är du bara dum i huvudet... Vilket är det? Wink

queen

Spotta i nävarna svälj och gå vidare regndrottning, börja debattera nu!

Och varför skall jag lägga mig ned och spela död för en person ljuger ocm det jag säger? Tycker du jag skall vara menlös och nicka instämmande till lögner? Från en kriminell person, dessutom?

Jag tror inte du skulle uppskatta samma sorts lögner om dig, Blue. Så varför skall jag acceptera dem?
    No

queen

Nej men du har sagt detta nu så kom igen gå vidare!
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Che - en hjälte även för nazister - Sida 7 Empty Sv: Che - en hjälte även för nazister

Inlägg  Regndrottning 2009-05-04, 00:04

Tack för att du säger detta men jag går vidare när det passar MIG!

queen
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-05-04, 00:21

Regndrottning skrev:

Tack för att du säger detta men jag går vidare när det passar MIG!

queen

Okej sura lite till då.

Men även en tusenmila färd börjar med ett första steg!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-24, 18:19