Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+11
lazy
Gandalf
RedclownIII
formsvackan
Thetaxpayer
ANNA2LINK
RedMentalCase
DMustaine
Sniperace
Secrist
Infra
15 posters

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger.

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger.

    Inlägg  Infra 2011-05-03, 02:19




    Här föreligger en direkt paralell till den påstådde styckmördarens självmord i Örebro. Där försäkrade polisen, att Stefan var den skyldige, att inga andra misstänkta fanns och att bevis i form av blodspår i en lägenhet hade säkrats. Fingeravtryck på förpackningstejpen hade hittats som stämde med den dödes. Detta behövde aldrig polisen på minsta sätt redovisa eftersom det inte längre fanns nån som kunde frias eller fällas i domstol. Den som ville käfta emot var död, så man kunde säga vad man ville, Case closed.

    Här är det USA som sitter och presenterar "fakta" i målet. Ingen säger emot. Alla jamsar med. Men var är bevisen? En bild som sägs vara en fejkbild och ett snabbt dumpande av liket för att undanröja alla bevis. Vad är det att komma med? Sannerligen inte mycket.

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/binladin/article12961886.ab

    För mindre än en vecka sedan briserade nyheten om att en kärnladdning fanns gömd någonstans i Europa. Den skulle brisera om USA grep bin Laden. Källan till den nyheten var mycket luddig. Wikileaks? Det var knappast en tillfällighet att denna nyheten briserade i så nära anslutning till denna nyhet. Har det smullit än?

    Om 10-15 år kommer bin Laden att ha samma kultstatus som She Guvara slutligen fick. Själv skulle jag inte förvånas det minsta om Usamma bin Laden framträdde i en film inom den närmaste tiden; "Ryktet om min död är betydligt överdrivet".

    Bin Laden har inte givit några livstecken ifrån sig på c:a två år. Det kan mycket väl betyda att bin Laden dött av sin njursjukdom för länge sedan och att USA nu bara är ute för att skära pipor i vassen - ta åt sig äran.

    Frågorna som ställs blir då

    1) Vem litar på USA?

    2) Har vi sett några bevis på att USA dödat bin Laden? USA har ljugit regelmässigt i en lång rad säkerhetsfrågor. Låt mig bara påminna om Iraks "massförstörelsevapen".

    3) Tjänar en sån här nyhet några inrikespolitiska syften i intern USA-politik? (Innan man svarar bör man väga in att Donald Trump genom att ifrågasätta om Obama är född i Amerika och kanske alls inte får ikläda sig presidentrollen, ordentligt har underminerat Obamas legitimitet). Ett sånt här mord höjer Obamas status igen. Han behövde det verkligen.

    4) bin Laden sägs ha dödats på torra land. Varför dumpa honom i havet och varför så skyndsamt? Varför brådskan är den viktigaste frågan?

    5) Varför dumpar man hans kropp i havet utan att ta bilder på kroppen? Har man bilder på kroppen - varför publicerar man dem inte?

    Case closed? Hoppas inte det. Det vore skamligt av svenska publicister att inte ställa befogade och motiverade frågor. När förövare sammanfattar så bör man uppbåda skepsis.

    "...uppger en högt uppsatt källa inom CIA". Det gällde det påstådda DNA-provets äkthet. Finns det någon som tror på denna "högt uppsatta källa inom CIA"? Fanns det läkare med vid raiden mot villan? Finns det ingen anledning att misstro USA? Skämtar du?

    http://www.expressen.se/nyheter/1.2414832/al-qaida-en-atombomb-ligger-gomd-i-europa

    För övrigt anser jag att den pöbelartade glädjen i USA känns satan så osmaklig. Man gläds åt en människas påstådda död. Han hade anhöriga. Han hade familj. Vilka är de verkliga hundarna? Blödtörstigt pack.

    http://blogg.aftonbladet.se/kulturbloggen/2011/05/frid-at-familjen-amerika


    Senast ändrad av Infra den 2011-05-03, 10:40, ändrad totalt 2 gånger
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Sv: bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger.

    Inlägg  Infra 2011-05-03, 03:13

    Tag bara det förljugna inpasset att muslimska seder och bruk respekterats då kroppen skyndsamt dumpades i havet.

    När började USA respektera muslimska seder och bruk? I dag? Den respekten har de aldrig visat då de mördar och våldtar i sina egenhändigt snickrade krigshärdar.

    http://www.aftonbladet.se/debatt/article12962596.ab

    De har transporterat levande kroppar med flyg och helikopter till hemliga platser.
    En del har aldrig avhörts igen. Varför skulle det ha varit så svårt att transportera och gömma bin Ladens kropp på samma sätt, på samma plats?

    Lögner alltsammans. Den enda orsaken att hålla inne bilder på Usamas döda kropp vore att den (efter döden) blivit så lemlästad och skändad att USA:s statsledning skäms.

    Vi vill se den döda kroppen. Nu!

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/binladin/article12962559.ab
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Hjälte

    Inlägg  Secrist 2011-05-03, 07:38

    Stackars Infra framstår som nedbruten och förvirrad nu när hennes frihetshjälte är död. Sorgen försöker bekämpas med ett långt inlägg där hon öser sitt hat och sin avsky över USA. Ledsen Infra. Plocka fram en näsduk ur handväskan och torka tårarna. Bin Laden kommer inte mer tillbaka. "Bin Laden is no more".
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Sv: bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger.

    Inlägg  Sniperace 2011-05-03, 08:33

    Anledningen att du INTE får se Bin Laden eller hans grav är att du inte ska vallfärda dit för att betyga din kärlek till detta svin.
    Det sak helt enkelt inte finns en sådan plats, Bin Laden ska INTE ha en grav någon kan besöka.

    Stackars lille infra som mist sig store idol.

    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Sv: bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger.

    Inlägg  DMustaine 2011-05-03, 09:19

    Får du inte nog av all död och elände infra eller är din törst så stor? Karln är död, förmodligen dödad i tillslaget som gjordes. Alla rykten om hans tidigare död är naturligtvis ett sätt att slippa den press som förmodligen satts på honom sen 9/11 då han mördade nästan 3000 civila amerikaner! Ett 'stordåd' som han säkerligen i evighet kommer hyllas för av extremister likt dig! Jag undrar om det finns en enskild man med så mkt blod från barn flytandes på sina händer? Man behöver inte klyva atomer på sin fritid för att begripa att en sådan man skulle nog gärna slippa undan ett tag!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Sv: bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger.

    Inlägg  Infra 2011-05-03, 09:23

    DMustaine skrev:Får du inte nog av all död och elände infra eller är din törst så stor? Karln är död, förmodligen dödad i tillslaget som gjordes. Alla rykten om hans tidigare död är naturligtvis ett sätt att slippa den press som förmodligen satts på honom sen 9/11 då han mördade nästan 3000 civila amerikaner! Ett 'stordåd' som han säkerligen i evighet kommer hyllas för av extremister likt dig! Jag undrar om det finns en enskild man med så mkt blod från barn flytandes på sina händer? Man behöver inte klyva atomer på sin fritid för att begripa att en sådan man skulle nog gärna slippa undan ett tag!

    Jag vidhåller mina ståndpunkter! Sedan slarvar du när du läser mina inlägg som du ändå svarar på. Jag säger ju redan i inledningen att jag håller dörren
    öppen för möjligheten att han varit död i två år. Det är först när det otäcka CIA:s analyser säger att "det är så" som en sån här bluff iscensätts.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Sv: bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger.

    Inlägg  Infra 2011-05-03, 09:39

    "Blod på händerna"? Jag tror samtliga krigspresidenter från USA (inklussive Obama), var och en för sig, har mer blod på sina händer än Osama bin Laden.
    F ö kan jag inte minnas att det dansades och jublades i arabvärlden efter
    nineeleven
    som det nu görs i USA. Hyeneliknande intryck gör det. Amerikanska folket
    saknar i sanning värdighet. En flock ylande apor beter de sig som just nu.
    Jag tror det beror på det politiska systemet och bristen på egenmakt.
    Valdeltagandet brukar uppgå till knappt 50 %. Demokrati?


    Senast ändrad av Infra den 2011-05-03, 12:26, ändrad totalt 2 gånger
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Sv: bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger.

    Inlägg  RedMentalCase 2011-05-03, 09:43

    Infra pratar om andras värdighet, ska vi arkivera det under "grodor"
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Sv: bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger.

    Inlägg  DMustaine 2011-05-03, 09:45

    Han är död nu UBL, nu är det bara resten kvar infra! Sen knackar de nog på din dörr!!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Sv: bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger.

    Inlägg  Infra 2011-05-03, 10:15

    DMustaine skrev:Han är död nu UBL, nu är det bara resten kvar infra! Sen knackar de nog på din dörr!!

    Tja. Du kan väl själv anföra truppen. Lycka till med att mörda resten av världens muslimer.

    På min dörr ringer de inte. Så rakryggade har de aldrig visat sig vara.
    Mina fiender tillhör dem som föredrar att huka i buskarna och snoka eller
    kräla i skiten för info.

    "Ringa på dörrn". Tror du de beställer tid också? Nä de föredrar hemliga husrannsakningar och hemiga rums- och telefonavlyssningar. Egentligen
    behöver de aldrig göra sig nåt omak alls ty alla mina åsikter ligger
    uppe på webben för vem som helst att ta del av. men föredrar man
    skithusspioneri så föredrar man.
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Sv: bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger.

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-05-03, 14:48

    För att vi alla ska tro på att Bin Laden är död (100%) så måste USA komma fram med mer bevis på detta.


    Senast ändrad av ANNA2LINK den 2011-05-03, 15:07, ändrad totalt 1 gång
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Sv: bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger.

    Inlägg  Thetaxpayer 2011-05-03, 14:53

    Hörde att dom dödat Usama bin Laden. Nu är det bara Usamas mor, Marme laden och de två bröderna, Choko laden och Remou laden kvar. ...Näe just de en dog....anyway.....I lördagskväll tillfångatogs även hans syster, Pina co laden. Nu spanar man efter hans kusin Sal laden och hans senile farfar, Vavardet jag laden!!
    Very Happy
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Sv: bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger.

    Inlägg  formsvackan 2011-05-03, 15:08

    ANNA2LINK skrev:För att vi alla ska tro på att Bin Ladin är död (100%) så måste USA komma fram med mer bevis på detta.
    Vi kan nog utgå från att han är död, motsatsen vore enkel att bevisa. När och hur han dog är dock inte "bevisat".

    Om den i media beskrivna händelsen är sann, måste man dock ifrågasätta USA´s agerande. Att skicka ut sina knektar med uppdrag att döda istället för att tillfångata och lagföra, är inte värdigt en rättsstat.
    RedclownIII
    RedclownIII


    Antal inlägg : 2772
    Join date : 11-02-20

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Sv: bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger.

    Inlägg  RedclownIII 2011-05-03, 15:26

    formsvackan skrev:
    ANNA2LINK skrev:För att vi alla ska tro på att Bin Ladin är död (100%) så måste USA komma fram med mer bevis på detta.
    Vi kan nog utgå från att han är död, motsatsen vore enkel att bevisa. När och hur han dog är dock inte "bevisat".

    Om den i media beskrivna händelsen är sann, måste man dock ifrågasätta USA´s agerande. Att skicka ut sina knektar med uppdrag att döda istället för att tillfångata och lagföra, är inte värdigt en rättsstat.

    Bin Laden är inte värdig ett civiliserat rättssystem! affraid

    Du är ju bara mer och mer patetisk för varje inlägg du får sluta gå på hjärntvättar möten med rku! Laughing
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Sv: bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger.

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-05-03, 15:32

    formsvackan skrev:
    ANNA2LINK skrev:För att vi alla ska tro på att Bin Ladin är död (100%) så måste USA komma fram med mer bevis på detta.
    Vi kan nog utgå från att han är död, motsatsen vore enkel att bevisa. När och hur han dog är dock inte "bevisat".

    Om den i media beskrivna händelsen är sann, måste man dock ifrågasätta USA´s agerande. Att skicka ut sina knektar med uppdrag att döda istället för att tillfångata och lagföra, är inte värdigt en rättsstat.


    Nej trotts att Usama var den han var. Detta hade kunnat skötts på ett lindrigare sätt som hade varit bättre för alla medparter.
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Sv: bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger.

    Inlägg  DMustaine 2011-05-03, 15:40

    Nej han förtjänade det han fick! Jag undrar hur många avskurna halsar den jäveln ligger bakom!?
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Sv: bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger.

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-05-03, 15:42

    RedclownIII skrev:
    formsvackan skrev:
    ANNA2LINK skrev:För att vi alla ska tro på att Bin Ladin är död (100%) så måste USA komma fram med mer bevis på detta.
    Vi kan nog utgå från att han är död, motsatsen vore enkel att bevisa. När och hur han dog är dock inte "bevisat".

    Om den i media beskrivna händelsen är sann, måste man dock ifrågasätta USA´s agerande. Att skicka ut sina knektar med uppdrag att döda istället för att tillfångata och lagföra, är inte värdigt en rättsstat.

    Bin Laden är inte värdig ett civiliserat rättssystem! affraid

    Du är ju bara mer och mer patetisk för varje inlägg du får sluta gå på hjärntvättar möten med rku! Laughing


    Ja hämden kommer ju garanterat att bli värre just pga av detta av Bin Ladens anhängare. Fler terror attacker kommer säkerligen att ske och det är ju "patetiskt"... Vem vet om det blir fler attacker här i Sverige med pga detta???

    Därmed menar jag inte att man inte skulle ha fångat honom men han borde som sagt fått ett straff genom en rättslig prövning.
    RedclownIII
    RedclownIII


    Antal inlägg : 2772
    Join date : 11-02-20

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Sv: bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger.

    Inlägg  RedclownIII 2011-05-03, 18:16

    ANNA2LINK skrev:
    RedclownIII skrev:
    formsvackan skrev:
    ANNA2LINK skrev:För att vi alla ska tro på att Bin Ladin är död (100%) så måste USA komma fram med mer bevis på detta.
    Vi kan nog utgå från att han är död, motsatsen vore enkel att bevisa. När och hur han dog är dock inte "bevisat".

    Om den i media beskrivna händelsen är sann, måste man dock ifrågasätta USA´s agerande. Att skicka ut sina knektar med uppdrag att döda istället för att tillfångata och lagföra, är inte värdigt en rättsstat.

    Bin Laden är inte värdig ett civiliserat rättssystem! affraid

    Du är ju bara mer och mer patetisk för varje inlägg du får sluta gå på hjärntvättar möten med rku! Laughing


    Ja hämden kommer ju garanterat att bli värre just pga av detta av Bin Ladens anhängare. Fler terror attacker kommer säkerligen att ske och det är ju "patetiskt"... Vem vet om det blir fler attacker här i Sverige med pga detta???

    Därmed menar jag inte att man inte skulle ha fångat honom men han borde som sagt fått ett straff genom en rättslig prövning.

    Har du någonsin haft rätt i någon profetia?

    Både Hitler Och Stalin skulle ha stoppats tidigt och det var verkligen på tiden någon stoppade assholet Bin Laden! cyclops
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Sv: bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger.

    Inlägg  Sniperace 2011-05-03, 18:34

    ANNA2LINK skrev:
    RedclownIII skrev:
    formsvackan skrev:
    ANNA2LINK skrev:För att vi alla ska tro på att Bin Ladin är död (100%) så måste USA komma fram med mer bevis på detta.
    Vi kan nog utgå från att han är död, motsatsen vore enkel att bevisa. När och hur han dog är dock inte "bevisat".

    Om den i media beskrivna händelsen är sann, måste man dock ifrågasätta USA´s agerande. Att skicka ut sina knektar med uppdrag att döda istället för att tillfångata och lagföra, är inte värdigt en rättsstat.

    Bin Laden är inte värdig ett civiliserat rättssystem! affraid

    Du är ju bara mer och mer patetisk för varje inlägg du får sluta gå på hjärntvättar möten med rku! Laughing


    Ja hämden kommer ju garanterat att bli värre just pga av detta av Bin Ladens anhängare. Fler terror attacker kommer säkerligen att ske och det är ju "patetiskt"... Vem vet om det blir fler attacker här i Sverige med pga detta???

    Därmed menar jag inte att man inte skulle ha fångat honom men han borde som sagt fått ett straff genom en rättslig prövning.

    Och du TROR eller VET att han godvilligt gav upp och ville bli fånge?
    att han och hANS ANHÄNGAre inte gjorde motstånd och var utan vapen?

    Skulle de hellre låta sig skjutas mer av dem just för att han skulle fångas levande?

    Eller skulle de avstå om det fanns minsta risk att någon skulle bli dödad?

    Jovisst, kyss mig i arslet, då vore det helt utsiktslöst att någonsin ta honom.

    Och med honomn som FÅNGE skulle kidnappningar, och andra dåd göras i avsikt att tvinga fram ett frigivande, detär helt förhindrat nu, och det finns ingen grav att vallfärda till, nu göder hans kropp allehanda orena djur, och inga oskulder fick han heller, bara ett ordantligt jobb som kolskyfflare i helvetet
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Våld

    Inlägg  Secrist 2011-05-03, 23:15

    Vem vet om det blir fler attacker här i Sverige med pga detta???

    Och varför i jösse namn skulle det bli massa terrorattentat i sverige på grund av att amerikanska specialförband har tagit bin Laden av daga?

    Den mannen valde en väg i livet där han levde för att döda. Då får man betala när räkningen kommer.
    Gandalf
    Gandalf


    Antal inlägg : 473
    Join date : 11-04-08

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Revolutionsideologi

    Inlägg  Gandalf 2011-05-03, 23:24

    När tiden blivit alltmer mogen, då kommer tillsist Usama att få titeln, frihetskämpe och rebell.
    Vänsterideologerna finslipar förmodligen redan på försvarstalet?

    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Sv: bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger.

    Inlägg  formsvackan 2011-05-04, 10:05

    Gandalf skrev:När tiden blivit alltmer mogen, då kommer tillsist Usama att få titeln, frihetskämpe och rebell.
    Vänsterideologerna finslipar förmodligen redan på försvarstalet?
    Jag ställer mig tveksam till detta. Sådana titlar är väl förbehållna segrare. Att vänsterideologer i allmänhet skulle hylla UBL betvivlar jag också. Betänk att det "blinda hat" mot USA som högern misstänker att vänstersympatisörer innehar, i så fall diskvalificerar UBL från hedersbetygelser då han samarbetat med CIA.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Sv: bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger.

    Inlägg  RedMentalCase 2011-05-04, 10:28

    Gandalf skrev:När tiden blivit alltmer mogen, då kommer tillsist Usama att få titeln, frihetskämpe och rebell.
    Vänsterideologerna finslipar förmodligen redan på försvarstalet?


    Vi ska nog inte se det som helt osannolikt att han inom en snar framtid dyker upp på
    t-shirts i Fittja och på västbanken.

    Precis som Che en gång.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Sv: bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger.

    Inlägg  lazy 2011-05-04, 13:19

    Infra skrev:


    För övrigt anser jag att den pöbelartade glädjen i USA känns satan så osmaklig. Man gläds åt en människas påstådda död. Han hade anhöriga. Han hade familj. Vilka är de verkliga hundarna? Blödtörstigt pack.


    Få se nu om du klarar att fördöma detta också, upp till bevis!

    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Sv: bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger.

    Inlägg  Vercingetorix 2011-05-04, 18:10

    Sign Infra: "Blödtörstigt pack!"

    Sign Infra (någon minut senare): "Vi vill se kroppen! Nu!"

    Snacka om att kacka i eget bo...

    Sponsored content


    bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger. Empty Sv: bin Lade lever troligtvis, eller dog för länge sedan. Jag tror att USA ljuger.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-14, 17:29