Sniperace 2010-06-06, 12:01
Vad jag har sett så smugglades inga vapen, förutom Mankells rakhyvel förstås.
och det ser jag ju som bra, det var ju det jag skrev att jag hoppades eller hur?
men så förstördes detta av dessa IHH-idioter som tvunget skulle se till att det verkligen blev dödande och "martyrer".....
som sagt, på de andra skadades INGA just för att där fanns inte sådana idioter som ville orsaka sådant.....
Och Israel ställde villigt upp på detta falsarium genom att skjuta på människorna från sina helikoptrar.
nej, det gjorde de motvilligt, och vad som rapporterats sköts inga människor från helikoptrarna, utan istället från soldater som tvingades skydda sina egna liv från en idiotmobb som hoppades på att bli martyrer.
Vad bevisar detta, mer än att det troligtvis inte förekom någon "live fire" från helikoptrar mot de andra skeppen.
tror du?
De varor Israel anser är tillåtna ja. Eventuell kardemumma i lasten konfiskeras troligtvis.
har du några bevis för att kardemumma beslagtas?
och vad jag förstått så har det ännu inte beslagtagits något enligt de rapporter som kommit...
däremot har det framkommit att HAMAZ har hotat med olika saker om de levererades till GAZA, men så har ändå skett