"Judar, minns Khyabar, Muhammeds armé kommer tillbaka".
Khyabar anspelar på en muslimsk massaker på judar på 600-talet.
http://www.dn.se/nyheter/varlden/israel-kallar-konvojen-en-armada-av-hat-1.1114124
RedCloud påstår att Israel ljuger om förintelsen också. Han tror på Hamas version.
RedCloud skrev:RedCloud påstår att Israel ljuger om förintelsen också. Han tror på Hamas version.
Någon mer än jag som inser hur sjuk Kakmonstret egentligen ÄR ?
RedCloud skrev:RedCloud påstår att Israel ljuger om förintelsen också. Han tror på Hamas version.
Någon mer än jag som inser hur sjuk Kakmonstret egentligen ÄR ?
Skillnaden består väl i att Somaliska pirater kräver lösen medans Israeliska pirater mördar.MartinLindgren skrev:Vad är skillnaden på dom här piraterna som kapar fartyg utanför Somalia och Israels kapningar av fredliga hjälpfartyg?
Kakmonstret skrev:Israel som övervakar flottan har lyckats spela in på band vad de fredsälskande aktivisterna har för sig ombord, de tycks sjunga, bl.a. denna sång:
http://www.dn.se/nyheter/varlden/israel-kallar-konvojen-en-armada-av-hat-1.1114124
RedMentalCase skrev:"fredsaktivisterna" mötte bordande israeler med vapen och knivar, undrar hur de ser på fred ?
Det är ju uppenbart för alla utom martin att detta var en medveten provokation och man fick det önskade resultatet.
Nu kan hamas banditerna hålla liv i konflikten ett bra tag till.
vad kan det bli för smutskastning av Mankell o Feiler nu måntro?
Kakmonstret skrev:Israel som övervakar flottan har lyckats spela in på band vad de fredsälskande aktivisterna har för sig ombord, de tycks sjunga, bl.a. denna sång:
RedMentalCase skrev:"fredsaktivisterna" mötte bordande israeler med vapen och knivar, undrar hur de ser på fred ?
Det är ju uppenbart för alla utom martin att detta var en medveten provokation och man fick det önskade resultatet.
Nu kan hamas banditerna hålla liv i konflikten ett bra tag till.
hela skiten går ut på att hata Judarna över allt förstånd.
fingubben skrev:Kakmonstret skrev:Israel som övervakar flottan har lyckats spela in på band vad de fredsälskande aktivisterna har för sig ombord, de tycks sjunga, bl.a. denna sång:
Skulle tro det, hela skiten går ut på att hata Judarna över allt förstånd.
[...]att detta var en medveten provokation och man fick det önskade resultatet.
marxisten skrev:RedMentalCase skrev:"fredsaktivisterna" mötte bordande israeler med vapen och knivar, undrar hur de ser på fred ?
Hur fan ser du på fred då?
Israel bordade fredsaktivisterna med kommandosoldater, beväpnade upp till öronen nedfirade från helikopter! Jag tror de flesta skulle försvara sig i det läget!
Provokationen kom enbart från Israel och IDF!
Israelerna blev f*n inte attackerade, det var faktiskt de som attackerade fartyget och människorna ombord.RedMentalCase skrev: Israel påstår att de blev attackerade och beskjutna , men som jag sagt tidigare, bevisbördan ligger nu På Israel .
RedMentalCase skrev:marxisten skrev:RedMentalCase skrev:"fredsaktivisterna" mötte bordande israeler med vapen och knivar, undrar hur de ser på fred ?
Israel bordade fredsaktivisterna med kommandosoldater, beväpnade upp till öronen nedfirade från helikopter! Jag tror de flesta skulle försvara sig i det läget!
Du ska nog vara lite försiktig med att dra några slutsatser på vad som hände på det Turkiska fartyget och att beskriva dem som fredsaktivister.
Israel påstår att de blev attackerade och beskjutna , men som jag sagt tidigare, bevisbördan ligger nu På Israel .
Dao skrev:RedMentalCase skrev:marxisten skrev:RedMentalCase skrev:"fredsaktivisterna" mötte bordande israeler med vapen och knivar, undrar hur de ser på fred ?
Du ska nog vara lite försiktig med att dra några slutsatser på vad som hände på det Turkiska fartyget och att beskriva dem som fredsaktivister.
Israel påstår att de blev attackerade och beskjutna , men som jag sagt tidigare, bevisbördan ligger nu På Israel .
Och Israel har en tradition att mörka, förminska och bortförklara sina egna dåd...
Utgår man från den information som FINNS, så var det helt klart Israel som gjorde fel. Att det var fredsaktivister på båtarna är dock fakta!
Sniperace skrev:Och Israel har en tradition att mörka, förminska och bortförklara sina egna dåd...
Utgår man från den information som FINNS, så var det helt klart Israel som gjorde fel. Att det var fredsaktivister på båtarna är dock fakta!