Foliet är smart! För smart för dig!ericTheDog skrev:Infra vet ju åtminstone om att han är totalt blåst. Foliet däremot tror ju han är smart...heheRedclownIII skrev:Infra killen som aldrig, aldrig ger upp........Infra skrev:Och om tokhögern:ericTheDog skrev:Om tokavänstern kan man säga:
Så många inlägg - så få argument.
Så många pärlor
för så taffliga svin.
+12
DirtyDog
berralarzon
RedclownIII
Thetaxpayer
Dao
redalert
RedCloud
formsvackan
Secrist
ericTheDog
Sniperace
Infra
16 posters
Vad sa jag om broöppningen?
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 251
Sv: Vad sa jag om broöppningen?
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 252
Infra skrev:Foliet är smart! För smart för dig!ericTheDog skrev:Infra vet ju åtminstone om att han är totalt blåst. Foliet däremot tror ju han är smart...heheRedclownIII skrev:Infra killen som aldrig, aldrig ger upp........Infra skrev:Och om tokhögern:ericTheDog skrev:Om tokavänstern kan man säga:
Så många pärlor
för så taffliga svin.
Foliet tror han är smart. Du har gått på det.
- Inlägg 253
Formsvackan är en av de mer dynamiska och smartasteericTheDog skrev:Foliet tror han är smart. Du har gått på det.Infra skrev:Foliet är smart! För smart för dig!ericTheDog skrev:Infra vet ju åtminstone om att han är totalt blåst. Foliet däremot tror ju han är smart...heheRedclownIII skrev:Infra killen som aldrig, aldrig ger upp........Infra skrev:Och om tokhögern:ericTheDog skrev:Om tokavänstern kan man säga:
Så många pärlor
för så taffliga svin.
krafterna vi har på forat.
Det är en fröjd att skåda hur han leker med RMC, Slemproppen.
Där RMC är en ursinnig slugger som missar 92 % av slagen
är Formsvackan den fulländade teknikern som gång på gång kan
träffa mitt i prick.
- Inlägg 254
Foliet skriver ju inte ens själv. Klipper & klistrar textmassor som är irrelevanta för ämnet.
- Inlägg 255
Som en av forats mest lysande krafter klarar Formsvackan det.ericTheDog skrev:Foliet skriver ju inte ens själv. Klipper & klistrar textmassor som är irrelevanta för ämnet.
Att han plockar från det mest intressanta texterna på webben
understryker ytterligare hans överlägsenhet. Nåt liknande
förekommer aldrig hos forumhögern.
Komiken i det hela ligger i Gustav Anders totala omedvetenhet om
sin underlägsenhet. Han kommer tillbaks med samma höga svansföring
gång på gång trots att han nyss blev helt bortgjord av Svackan. Stor
humor. Stor.
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
- Inlägg 256
Som när du klistrar in en bild som visar hur en blå handske plattar till näsan på en röd boxare?Infra skrev: Stor humor. Stor.[/color][/b]
- Inlägg 257
Nog är det humor alltid när jag själv eller RMC tillintetgör foliets långa tråkiga inlägg medelst en enda rad. Eller för den delen när dd driver foliet till vansinne, dock med betydligt fler rader text.
- Inlägg 258
Ja. Visst är det tråkigt för högern när Formsvackan utvecklar ochericTheDog skrev:Nog är det humor alltid när jag själv eller RMC tillintetgör foliets långa tråkiga inlägg medelst en enda rad. Eller för den delen när dd driver foliet till vansinne, dock med betydligt fler rader text.
fördjupar sina briljanta infall. Då blir det för svårt för högern att
hänga med. Det tvinga högerpopulasen att tänka. Det är inte deras
starkaste gren direkt.
- Inlägg 259
Var inte så inskränkt eTD. Att tänka stort är större. För att förstå varförDirtyDog skrev:Som när du klistrar in en bild som visar hur en blå handske plattar till näsan på en röd boxare?Infra skrev: Stor humor. Stor.[/color][/b]
boxaren som får på moppo är rödklädd måste du gå tillbaks till hens nick:
"Red mental case". Svårare än så var det alltså inte.
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 260
Det enda du sagt i denna fråga är utlopp för ditt perversa polishat, fick du inte göra dina brott i fred när du var barn eller?Infra skrev:
Efter att i dagar, ja; i veckor suttit och tjaffsat med Snipern och forumhögern om det
var förenligt med god polissed att öppna Hjulstabron under en polisjakt för att i akt
och mening låta två bensintjuvar köra i hjäl sig får vi nu besked.
Mördarna - polisen - ställs inför skranket.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17869767.ab
En av de dödas mamma "kräver" svar på varför det hände, man kan inte slutas att förvånas vilka puckon som finns i detta land.
Hon hade ett barn , hennes ansvar ,som stal knarkade körde ifrån polisen i 170 och riskerade oskyldigas liv, och hon kräver svar???
- Inlägg 261
Mitt "polishat" är substantiellt, adekvat ochRedMentalCase skrev:Det enda du sagt i denna fråga är utlopp för ditt perversa polishat, fick du inte göra dina brott i fred när du var barn eller?Infra skrev:
Efter att i dagar, ja; i veckor suttit och tjaffsat med Snipern och forumhögern om det
var förenligt med god polissed att öppna Hjulstabron under en polisjakt för att i akt
En av de dödas mamma "kräver" svar på varför det hände, man kan inte slutas att förvånas vilka puckon som finns i detta land.
Hon hade ett barn , hennes ansvar ,som stal knarkade körde ifrån polisen i 170 och riskerade oskyldigas liv, och hon kräver svar???
motiverat i ett läge där dom mördar sina egna
uppdragsgivare och finansiärer.
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 262
Snacka om vilse i trollskogen!Infra skrev:Mitt "polishat" är substantiellt, adekvat ochRedMentalCase skrev:Det enda du sagt i denna fråga är utlopp för ditt perversa polishat, fick du inte göra dina brott i fred när du var barn eller?Infra skrev:
- Inlägg 263
Du menar förstås "i pannkakan". Fråga Snipern så får du höra vad du egentligen tycker.redalert skrev:Snacka om vilse i trollskogen!Infra skrev:Mitt "polishat" är substantiellt, adekvat ochRedMentalCase skrev:Det enda du sagt i denna fråga är utlopp för ditt perversa polishat, fick du inte göra dina brott i fred när du var barn eller?Infra skrev:
Senast ändrad av Infra den 2013-12-03, 20:37, ändrad totalt 1 gång
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 264
När domen kommer, kan ni starta en ny tråd i ämnet - föreslår jag!
- Inlägg 265
Ok. Det är taget.Dao skrev:När domen kommer, kan ni starta en ny tråd i ämnet - föreslår jag!
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 266
eller också fortsätter vi i denna då, och får höra hur frikännandet fördöms osv
jag känner mig väldigt viss om att det blir så
jag känner mig väldigt viss om att det blir så
- Inlägg 267
Dao skrev:När domen kommer, kan ni starta en ny tråd i ämnet - föreslår jag!
Såvida inget nytt framkommer i domen så kommer den inte ändra min uppfattning.
- Inlägg 270
Jag förstår att du vore nöjd om du kunde säga att grabbarna öppnade bron själva.
Men nu kan du inte det. Förargligt, va?
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 271
Och jag förstår att du vore nöjd om du kunde säga att polisen knuffade deras bil över kanten. Men nu kan du inte det. Förargligt va?Infra skrev:Jag förstår att du vore nöjd om du kunde säga att grabbarna öppnade bron själva.
Men nu kan du inte det. Förargligt, va?
- Inlägg 272
Punkt 1 på bilden säger väl eg. det som behöver sägas.
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 273
Inte ens det begriper dödskallen infra!ericTheDog skrev:Punkt 1 på bilden säger väl eg. det som behöver sägas.
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 274
Forumhögern tycks i vanlig ordning helt ha missat vad det handlar om.
Polisen åtalas för broöppningen
Det polisbefäl som beordrade en öppning av Hjulstabron – vilket ledde till två unga människors död – åtalas nu för tjänstefel.
Åtgärden har inte varit försvarlig av flera olika skäl, framhåller chefsåklagare Håkan Roswall i stämningsansökan som nu getts in till Uppsala tingsrätt.
Det är alltså polisens agerande som ska avhandlas i rätten, inte ungdomarnas.
Det polisbefäl som beordrade en öppning av Hjulstabron – vilket ledde till två unga människors död – åtalas nu för tjänstefel.
Åtgärden har inte varit försvarlig av flera olika skäl, framhåller chefsåklagare Håkan Roswall i stämningsansökan som nu getts in till Uppsala tingsrätt.
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
- Inlägg 275
Och du tycks ha missat vad folk skriver i tråden?formsvackan skrev:Forumhögern tycks i vanlig ordning helt ha missat vad det handlar om.
Vi anser att det var försvarligt att spärra vägen (antingen med stridsvagnar, bussar eller en broöppning). Givetvis under förutsättning att varning placeras på sådan avstånd att de hinner stanna.
Hade ungdomarna bara släppt lite på gasen efter att de hade brakat igenom bommarna så hade de överlevt. Nu valde de inte att göra detta och detta antyder att denna jakt troligen inte hade kunnat sluta utan dödsoffer oavsett om det hade existerat någon bro eller ej.
Sen spelar det inte minsta roll ifall de hade stulit ett tuggummi eller mördat 1 000 studenter i Uppsala. Stoppas skall de oavsett när de fortfarande UTGÖR ett hot mot omgivningen (vilket de gjorde redan innan de mötte polisbilen utan att blända av i en alldeles för hög hastighet).
Av denna anledning så anser vi det troligast att poliserna frias helt. Någon dom mot pojkarna lär heller inte bli aktuell.