Sniperace 2013-09-25, 20:30
Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev:
hur vet du att de var smutsiga, vad jag förstått är de noga med hygienen, men de kanske smutsade ner sig med den "svenske" pojken?
Jag misstänker de hade en anledning att ta in honom.
och förresten, jag har inte märkt att Israel på något vis slitits sönder, tvärtom stärks det före varje dag
Jasså, du tycker att blir stabilare och stabilare? Som vanligt misstar
du dig. Överallt där Terrorstaten sträcker ut sina tentakler så sviktar
verkligheten för folk i omgivningen.
Varför tror du annars att västerländsk ungdom i al Shababs namn begår ett attentat
mot ett i huvdsak judiskt ägt köpcentrum i Nairobi?
Vad tror du händer när rebellerna i Syrien vänder Obamas och Millibands vapen mot
israel. Tro inte att dom står utan Saringas. Uppbackade av drönare och soldater från
Hizbolah och med Iranska, ballistiska missiler vinande över städerna kommer den
artificiella skurkstaten att rämna som det korthus det alltid varit.
ja det är väl din våta dröm och runkobjekt. Men då har israel sina kärnvapen och de länder som då angriper riskerar att bli totalt ödelagda. Är det vad du hoppas på?
jasså det köpcentret var judiskt? ägt av israel eller bara judar?
se hur antisemitismen spirar i ditt hvjärta och rittnande hjärna
Jag bekämpar ondska. Ondskan runkar man inte efter
- den pissar man på. Det är bara du som kan komma på nåt sånt,
pervers som du är.
jasså det köpcentret var judiskt?
Det var i huvudsak mosaiskt troende som drev affärsverksamhet därinne. Men då har israel sina kärnvapen
Dom kommer aldrig att använda
de vapnen, fegisarna. Den glädjen hinner
de aldrig uppleva.
Det är nog istället så att de inte kommer tveka om de verkligen behöver dessa, för kommer de i underläge nhar de inget att förlora, för nom jihadgrisarna får övertaget kommer de slutföra Hitlers försök till utrotning av judarna, menb jhust detta är väöl din våta dröm.
har du källa till att köpcentrest ägare är judar och mosaiskt troende?
Jahadå, Lilleman. Det är inte nödvändigt att ljuga om sånt här.
Källan är Rapport i tv1, halv åtta i gårkväll.
Med andra ord har dessa tydligt visat sin antisemitism, detta kanske då rättfärdigar att slå till mot slumpmässigt utvalda muslimer om man ska följa deras logik om judar som mål
Lilleman, Lilleman. Det är alls ingen antisemitism utan en ren befrielsekamp
där israel tas för vad det är: den centrasla orsaken till alla schismer mellan
Västvärlden och Mena.
3 strategier kan märkas hos svenska zionister som du själv:
1) Den gängse strategin att peka på andra oegentligheter på andra håll
i världen så israel i lugn och ro kan ägna sig åt sin kriminella
politik.
2)Att ursinnigt svinga med antisemitvapnet mot alla som kritiserar den
kriminella och allt mer extremistiska skurkstaten.
3)När antisemitvapnet inte biter - försöka att koppla ihop antisemitism
och antisionism som samma sak. Det är dock bara de ointelligenta mosaiska
trosbekännarna som imbillar sig kunna leda detta i bevis.
Så här är det : vore antizionism samma sak som antisemitism så skulle
också sionist och semit sammanfalla i betydelsen. Så är det emellertid
inte alls. Medan semit avser en etnisk definition så avser zionism en
politisk definition.
Eureka! Alla som försöker göra antisemitism till
något annat än rasism inriktad mot judar sätter sig inte bara på
höga hästar utan ägnar sig också åt magiskt tänkande.
http://www.svt.se/nyhetsklipp/nyheter/article1484942.svt
så att attackera ett köpcenter som ägs av enskilda judar i kenya är rätt och riktigt i befrielsekamp, som inte innefattar några palestinier, och inte har ett dugg med palestina att göra?
nåväl då är kapen mot dessa legitimerad att döda oskyldiga muslimer som inte har med al-shabaab att göra.
men oroa dig inte dessa svin kommer att utrotas, och de flesta lär vara döda, andra i händerna på Kenyas polis, och jag hoppas at dessa verkligen kommer få lida för vad de gjorde
låt befrielsekanpen för alla dem som lider i islamskt styrda länder börja, och mörda muslimer varhelst de befinner sig, detta blir inte ett dugg annorlunda än det du nu försvarar PUKE-
1) Alla muslimska kämpar, utom dina och USA:s vänner, salafisterna i Saudi och Quwait
har palestiniernas rättfärdiga sak för ögonen då de bekämpar den israeliska styggelsen.
2) Tyvärr misstar du dej igen. Lidandet lär vara över för denna gång. Du kan väl anmäla
dig som volontär till israels tortyr- och utrotningshålor. Du kanske kan skynda på pro-
cessen. Det kan bli en bra slant för dig och frugan. Tänk att få utrota muslimer, Snipern?
Kliar det inte i fingrarna? Tyvärr var det Västerländska ungdomar som genomförde denna operation, huvudsakligen från USA och Britanien.
3) Fråga ej vad muslimerna har gjort mot Väst, fråga i stället vad Väst gjort mot
muslimerna. BTW: vem har inbillat dig att jag försvarar nidningsdåd. Det är det ju du
själv som gör. Utrotning till exempel.
där har du fel, även grisarna till salafister är judehatare, och det är inte rättfärdigt att ge sig på judar i andra länder bara för att de är judar, och inte heller ge sig på vanliga civila västmänniskor som inte är muslimer, och mörda pga det, att du stöder sådant har jag förstått, men jag pissar på dina sådana åsikter.
hur tror du jag skulle kunna skynda på eller påverka, du tror nog för mycket om mig, även om jag nu råkar känna Bram.
vad gäller västerländska, så var det muslimer boende i väst som var med och utförde dådet, och de är nu DÖDA och skyfflar kol i helvetet.
så anser du att dessa gör rätt så bör andra ha rätten att anse at oskyldiga muslimer var i världen de än är kan straffas för vad dessa svin gjorde, kan en part så kan den andra eller hur.
Varför försvarar du detta bestialiska dåd och gläds åt att judar och andra ickemuslimer bestialiskt mördats av imbecilla svin?