De håller sig borta helt. Antagligen för att inte bli nersolkade.redalert skrev:Stackars infra nu är det snart bara infra som inte inser vilken extremist och fanatiker denne infra är!
Vem av vänsterstollarna skall bli först att träda fram?
+4
redalert
Sniperace
Secrist
Infra
8 posters
Så slits Israel sönder.
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 101
Sv: Så slits Israel sönder.
- Inlägg 102
Så jag antar att du är helt emot att ge tolkarna asyl i Sverige? Bättre att de blir halshuggna.Infra skrev:Var försvarar jag våld mot civila. Var det i tråden om landsförrädare,Secrist skrev:Med tanke på att du aldrig missar ett tillfälle att försvara talibanernas våld mot civila så är det nog ett ganska säkert antagande att du hyser varma känslor för dem.Infra skrev:Var skriver jag att jag är för våld mot barn? Var det i tråden om drönare?Secrist skrev:Nåja, så länge en liten flicka som vill gå i skola inte är min fiende så är allt ok. Varför du ogillar utbildning av tjejer har jag inte en aning om. Är det för att ställa dig in hos dina idoler?Infra skrev:Ingen begär att du ska klara av det.Secrist skrev:Fast nu har ju inte sak och person ett skit med detta att göra. Försök igen.Infra skrev:Du har alltid haft svårt att skilja på sak och person. Börja träna.Secrist skrev:Men du stödjer de som gör det.Infra skrev:Inte jag heller. Fast du vill gärna påskina det.Secrist skrev:Tja, det är ju inte jag som anser att flickor som vill gå i skolan förtjänar att skjutas.Infra skrev:Visst missbrukar du. Det kan inte finnas nån annan förklaring helt enkelt.Secrist skrev:Näpp. Missbrukar inga droger såvida du inte anser kaffe vara en drog.Infra skrev:SD-Secrist ljuger. Vad var det SD:aren ur järnrörshöger sa:Secrist skrev:Infras fiende
Man tjänar alltid på att vara skenhelig. SD-Secrist har lärt snabbt
av sina partikamrater, trots sitt kokainmissbruk.
Du är inte vidare konsekvent.
Var skriver jag att talibanerna är mina "idoler"? Var det i tråden om självförsvar
kanske? Du får bläddra tillbakt litet och belägga dina lögner med citat, SD-Secrist.
BTW: Har du lärt sig skilja på sak och person än?
kanske? Din fantasi är det inte fel på i a f. Det är värre med
uttolkningsförmågan märker jag.
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 103
Secrist skrev:Så jag antar att du är helt emot att ge tolkarna asyl i Sverige? Bättre att de blir halshuggna.Infra skrev:Var försvarar jag våld mot civila. Var det i tråden om landsförrädare,Secrist skrev:Med tanke på att du aldrig missar ett tillfälle att försvara talibanernas våld mot civila så är det nog ett ganska säkert antagande att du hyser varma känslor för dem.Infra skrev:Var skriver jag att jag är för våld mot barn? Var det i tråden om drönare?Secrist skrev:Nåja, så länge en liten flicka som vill gå i skola inte är min fiende så är allt ok. Varför du ogillar utbildning av tjejer har jag inte en aning om. Är det för att ställa dig in hos dina idoler?Infra skrev:Ingen begär att du ska klara av det.Secrist skrev:Fast nu har ju inte sak och person ett skit med detta att göra. Försök igen.Infra skrev:Du har alltid haft svårt att skilja på sak och person. Börja träna.Secrist skrev:Men du stödjer de som gör det.Infra skrev:Inte jag heller. Fast du vill gärna påskina det.Secrist skrev:Tja, det är ju inte jag som anser att flickor som vill gå i skolan förtjänar att skjutas.Infra skrev:Visst missbrukar du. Det kan inte finnas nån annan förklaring helt enkelt.Secrist skrev:Näpp. Missbrukar inga droger såvida du inte anser kaffe vara en drog.Infra skrev:SD-Secrist ljuger. Vad var det SD:aren ur järnrörshöger sa:Secrist skrev:Infras fiende
Var skriver jag att talibanerna är mina "idoler"? Var det i tråden om självförsvar
kanske? Du får bläddra tillbakt litet och belägga dina lögner med citat, SD-Secrist.
Är du snäll och lägger en länk till det
ställe där jag skriver att jag är emot tolkasylen?
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 104
Då stöder du alltså INTE Talibanerna eftersom de nästan uteslutande mördar just civila?Infra skrev:Var försvarar jag våld mot civila. Var det i tråden om landsförrädare,Secrist skrev:Med tanke på att du aldrig missar ett tillfälle att försvara talibanernas våld mot civila så är det nog ett ganska säkert antagande att du hyser varma känslor för dem.Infra skrev:Var skriver jag att jag är för våld mot barn? Var det i tråden om drönare?Secrist skrev:Nåja, så länge en liten flicka som vill gå i skola inte är min fiende så är allt ok. Varför du ogillar utbildning av tjejer har jag inte en aning om. Är det för att ställa dig in hos dina idoler?Infra skrev:Ingen begär att du ska klara av det.Secrist skrev:Fast nu har ju inte sak och person ett skit med detta att göra. Försök igen.Infra skrev:Du har alltid haft svårt att skilja på sak och person. Börja träna.Secrist skrev:Men du stödjer de som gör det.Infra skrev:Inte jag heller. Fast du vill gärna påskina det.Secrist skrev:Tja, det är ju inte jag som anser att flickor som vill gå i skolan förtjänar att skjutas.Infra skrev:Visst missbrukar du. Det kan inte finnas nån annan förklaring helt enkelt.Secrist skrev:Näpp. Missbrukar inga droger såvida du inte anser kaffe vara en drog.Infra skrev:SD-Secrist ljuger. Vad var det SD:aren ur järnrörshöger sa:Secrist skrev:Infras fiende
Malala är deras typiska offer en som inte gör som de anser att allahballah bestämt
- Inlägg 105
Jasså. Gör jag inte? Nänä. Du vet förstås bäst, SD-Secrist.Sniperace skrev:Då stöder du alltså INTE Talibanerna eftersom de nästan uteslutande mördar just civila?Infra skrev:Var försvarar jag våld mot civila. Var det i tråden om landsförrädare,Secrist skrev:Med tanke på att du aldrig missar ett tillfälle att försvara talibanernas våld mot civila så är det nog ett ganska säkert antagande att du hyser varma känslor för dem.Infra skrev:Var skriver jag att jag är för våld mot barn? Var det i tråden om drönare?Secrist skrev:Nåja, så länge en liten flicka som vill gå i skola inte är min fiende så är allt ok. Varför du ogillar utbildning av tjejer har jag inte en aning om. Är det för att ställa dig in hos dina idoler?Infra skrev:Ingen begär att du ska klara av det.Secrist skrev:Fast nu har ju inte sak och person ett skit med detta att göra. Försök igen.Infra skrev:Du har alltid haft svårt att skilja på sak och person. Börja träna.Secrist skrev:Men du stödjer de som gör det.Infra skrev:Inte jag heller. Fast du vill gärna påskina det.Secrist skrev:Tja, det är ju inte jag som anser att flickor som vill gå i skolan förtjänar att skjutas.Infra skrev:Visst missbrukar du. Det kan inte finnas nån annan förklaring helt enkelt.Secrist skrev:Näpp. Missbrukar inga droger såvida du inte anser kaffe vara en drog.Infra skrev:SD-Secrist ljuger. Vad var det SD:aren ur järnrörshöger sa:Secrist skrev:Infras fiende
Malala är deras typiska offer en som inte gör som de anser att allahballah bestämt
Så Malala är ett typiskt offer? Varför ljuger du, SD-Secrist?
"Fyra amerikanska soldater har dödats i en attack mot flygbasen Bagram i Afghanistan.
Talibanerna har meddelat att de ligger bakom attacken."
http://svenska.yle.fi/artikel/2013/06/19/talibanattack-timmar-efter-fredsinitiativ-sakerhetssamtal-skjuts-upp
"Han ledde ett "dödsteam" som dödade afghanska civila för nöjes skull. Nu har sergeanten Calvin Gibbs dömts för mord. 2011-11-11 07:35
USA. En militärdomstol i USA har dömt sergeanten Calvin Gibbs, 26, till livstids fängelse då han konstaterats skyldig på 15 åtalspunkter. Samtliga har att göra med att Gibbs lett ett team i Afghanistan som legat bakom mördandet av minst tre civila.
Soldaten hade sedan tidigare erkänt att han skurit av offrens fingrar för att behålla som troféer. Under rättegången jämförde han det med att en jägare behåller hornen när han skjutit en hjort, uppger BBC."
http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/627621-usa-soldat-bakom-mordande-av-afganska-civila
- Inlägg 106
Börjar du tappa greppet? Det var inte ens jag som skrev det sista.Infra skrev:Jasså. Gör jag inte? Nänä. Du vet förstås bäst, SD-Secrist.Sniperace skrev:Då stöder du alltså INTE Talibanerna eftersom de nästan uteslutande mördar just civila?Infra skrev:Var försvarar jag våld mot civila. Var det i tråden om landsförrädare,Secrist skrev:Med tanke på att du aldrig missar ett tillfälle att försvara talibanernas våld mot civila så är det nog ett ganska säkert antagande att du hyser varma känslor för dem.Infra skrev:Var skriver jag att jag är för våld mot barn? Var det i tråden om drönare?Secrist skrev:Nåja, så länge en liten flicka som vill gå i skola inte är min fiende så är allt ok. Varför du ogillar utbildning av tjejer har jag inte en aning om. Är det för att ställa dig in hos dina idoler?Infra skrev:Ingen begär att du ska klara av det.Secrist skrev:Fast nu har ju inte sak och person ett skit med detta att göra. Försök igen.Infra skrev:Du har alltid haft svårt att skilja på sak och person. Börja träna.Secrist skrev:Men du stödjer de som gör det.Infra skrev:Inte jag heller. Fast du vill gärna påskina det.Secrist skrev:Tja, det är ju inte jag som anser att flickor som vill gå i skolan förtjänar att skjutas.Infra skrev:Visst missbrukar du. Det kan inte finnas nån annan förklaring helt enkelt.Secrist skrev:Näpp. Missbrukar inga droger såvida du inte anser kaffe vara en drog.Infra skrev:SD-Secrist ljuger. Vad var det SD:aren ur järnrörshöger sa:Secrist skrev:Infras fiende
"Fyra amerikanska soldater har dödats i en attack mot flygbasen Bagram i Afghanistan.
http://svenska.yle.fi/artikel/2013/06/19/talibanattack-timmar-efter-fredsinitiativ-sakerhetssamtal-skjuts-upp
"Han ledde ett "dödsteam" som dödade afghanska civila för nöjes skull. Nu har sergeanten Calvin Gibbs dömts för mord. 2011-11-11 07:35
USA. En militärdomstol i USA har dömt sergeanten Calvin Gibbs, 26, till livstids fängelse då han konstaterats skyldig på 15 åtalspunkter. Samtliga har att göra med att Gibbs lett ett team i Afghanistan som legat bakom mördandet av minst tre civila.
Soldaten hade sedan tidigare erkänt att han skurit av offrens fingrar för att behålla som troféer. Under rättegången jämförde han det med att en jägare behåller hornen när han skjutit en hjort, uppger BBC."
http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/627621-usa-soldat-bakom-mordande-av-afganska-civila
- Inlägg 107
Jag trodde att tolkarna var landsförrädare? De jobbar ju för svenskarna.Infra skrev:Är du snäll och lägger en länk till detSecrist skrev:Så jag antar att du är helt emot att ge tolkarna asyl i Sverige? Bättre att de blir halshuggna.Infra skrev:Var försvarar jag våld mot civila. Var det i tråden om landsförrädare,Secrist skrev:Med tanke på att du aldrig missar ett tillfälle att försvara talibanernas våld mot civila så är det nog ett ganska säkert antagande att du hyser varma känslor för dem.Infra skrev:Var skriver jag att jag är för våld mot barn? Var det i tråden om drönare?Secrist skrev:Nåja, så länge en liten flicka som vill gå i skola inte är min fiende så är allt ok. Varför du ogillar utbildning av tjejer har jag inte en aning om. Är det för att ställa dig in hos dina idoler?Infra skrev:Ingen begär att du ska klara av det.Secrist skrev:Fast nu har ju inte sak och person ett skit med detta att göra. Försök igen.Infra skrev:Du har alltid haft svårt att skilja på sak och person. Börja träna.Secrist skrev:Men du stödjer de som gör det.Infra skrev:Inte jag heller. Fast du vill gärna påskina det.Secrist skrev:Tja, det är ju inte jag som anser att flickor som vill gå i skolan förtjänar att skjutas.Infra skrev:Visst missbrukar du. Det kan inte finnas nån annan förklaring helt enkelt.Secrist skrev:Näpp. Missbrukar inga droger såvida du inte anser kaffe vara en drog.Infra skrev:SD-Secrist ljuger. Vad var det SD:aren ur järnrörshöger sa:Secrist skrev:Infras fiende
- Inlägg 108
Är det för att tolkarna ska avrättas som du vill att de lämnas över dom till talibanerna?Secrist skrev:Jag trodde att tolkarna var landsförrädare? De jobbar ju för svenskarna.Infra skrev:Är du snäll och lägger en länk till detSecrist skrev:Så jag antar att du är helt emot att ge tolkarna asyl i Sverige? Bättre att de blir halshuggna.Infra skrev:Var försvarar jag våld mot civila. Var det i tråden om landsförrädare,Secrist skrev:Med tanke på att du aldrig missar ett tillfälle att försvara talibanernas våld mot civila så är det nog ett ganska säkert antagande att du hyser varma känslor för dem.Infra skrev:Var skriver jag att jag är för våld mot barn? Var det i tråden om drönare?Secrist skrev:Nåja, så länge en liten flicka som vill gå i skola inte är min fiende så är allt ok. Varför du ogillar utbildning av tjejer har jag inte en aning om. Är det för att ställa dig in hos dina idoler?Infra skrev:Ingen begär att du ska klara av det.Secrist skrev:Fast nu har ju inte sak och person ett skit med detta att göra. Försök igen.Infra skrev:Du har alltid haft svårt att skilja på sak och person. Börja träna.Secrist skrev:Men du stödjer de som gör det.Infra skrev:Inte jag heller. Fast du vill gärna påskina det.Secrist skrev:Tja, det är ju inte jag som anser att flickor som vill gå i skolan förtjänar att skjutas.Infra skrev:Visst missbrukar du. Det kan inte finnas nån annan förklaring helt enkelt.Secrist skrev:Näpp. Missbrukar inga droger såvida du inte anser kaffe vara en drog.Infra skrev:SD-Secrist ljuger. Vad var det SD:aren ur järnrörshöger sa:Secrist skrev:Infras fiende
- Inlägg 109
Är tolkarna landsförrädare? Ja eller nej?Infra skrev:Är det för att tolkarna ska avrättas som du vill att de lämnas över dom till talibanerna?Secrist skrev:Jag trodde att tolkarna var landsförrädare? De jobbar ju för svenskarna.Infra skrev:Är du snäll och lägger en länk till detSecrist skrev:Så jag antar att du är helt emot att ge tolkarna asyl i Sverige? Bättre att de blir halshuggna.Infra skrev:Var försvarar jag våld mot civila. Var det i tråden om landsförrädare,Secrist skrev:Med tanke på att du aldrig missar ett tillfälle att försvara talibanernas våld mot civila så är det nog ett ganska säkert antagande att du hyser varma känslor för dem.Infra skrev:Var skriver jag att jag är för våld mot barn? Var det i tråden om drönare?Secrist skrev:Nåja, så länge en liten flicka som vill gå i skola inte är min fiende så är allt ok. Varför du ogillar utbildning av tjejer har jag inte en aning om. Är det för att ställa dig in hos dina idoler?Infra skrev:Ingen begär att du ska klara av det.Secrist skrev:Fast nu har ju inte sak och person ett skit med detta att göra. Försök igen.Infra skrev:Du har alltid haft svårt att skilja på sak och person. Börja träna.Secrist skrev:Men du stödjer de som gör det.Infra skrev:Inte jag heller. Fast du vill gärna påskina det.Secrist skrev:Tja, det är ju inte jag som anser att flickor som vill gå i skolan förtjänar att skjutas.Infra skrev:Visst missbrukar du. Det kan inte finnas nån annan förklaring helt enkelt.Secrist skrev:Näpp. Missbrukar inga droger såvida du inte anser kaffe vara en drog.Infra skrev:SD-Secrist ljuger. Vad var det SD:aren ur järnrörshöger sa:Secrist skrev:Infras fiende
- Inlägg 110
Varfor vill du låta mörda tolkarna, Secrist?Secrist skrev:Är tolkarna landsförrädare? Ja eller nej?Infra skrev:Är det för att tolkarna ska avrättas som du vill att de lämnas över dom till talibanerna?Secrist skrev:Jag trodde att tolkarna var landsförrädare? De jobbar ju för svenskarna.Infra skrev:Är du snäll och lägger en länk till detSecrist skrev:Så jag antar att du är helt emot att ge tolkarna asyl i Sverige? Bättre att de blir halshuggna.Infra skrev:Var försvarar jag våld mot civila. Var det i tråden om landsförrädare,Secrist skrev:Med tanke på att du aldrig missar ett tillfälle att försvara talibanernas våld mot civila så är det nog ett ganska säkert antagande att du hyser varma känslor för dem.Infra skrev:Var skriver jag att jag är för våld mot barn? Var det i tråden om drönare?Secrist skrev:Nåja, så länge en liten flicka som vill gå i skola inte är min fiende så är allt ok. Varför du ogillar utbildning av tjejer har jag inte en aning om. Är det för att ställa dig in hos dina idoler?Infra skrev:Ingen begär att du ska klara av det.Secrist skrev:Fast nu har ju inte sak och person ett skit med detta att göra. Försök igen.Infra skrev:Du har alltid haft svårt att skilja på sak och person. Börja träna.Secrist skrev:Men du stödjer de som gör det.Infra skrev:Inte jag heller. Fast du vill gärna påskina det.Secrist skrev:Tja, det är ju inte jag som anser att flickor som vill gå i skolan förtjänar att skjutas.Infra skrev:Visst missbrukar du. Det kan inte finnas nån annan förklaring helt enkelt.Secrist skrev:Näpp. Missbrukar inga droger såvida du inte anser kaffe vara en drog.Infra skrev:SD-Secrist ljuger. Vad var det SD:aren ur järnrörshöger sa:Secrist skrev:Infras fiende
SD-Secrists bittraste fiender :
[img][/img]
Senast ändrad av Infra den 2013-08-17, 23:34, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 111
Mörda?
Varfor vill du låta mörda tolkarna, Secrist?
Var frågan för svår?
Var frågan för svår?
- Inlägg 112
Infra skrev:Jasså. Gör jag inte? Nänä. Du vet förstås bäst, SD-Secrist.Sniperace skrev:Då stöder du alltså INTE Talibanerna eftersom de nästan uteslutande mördar just civila?Infra skrev:Var försvarar jag våld mot civila. Var det i tråden om landsförrädare,Secrist skrev:Med tanke på att du aldrig missar ett tillfälle att försvara talibanernas våld mot civila så är det nog ett ganska säkert antagande att du hyser varma känslor för dem.Infra skrev:Var skriver jag att jag är för våld mot barn? Var det i tråden om drönare?Secrist skrev:Nåja, så länge en liten flicka som vill gå i skola inte är min fiende så är allt ok. Varför du ogillar utbildning av tjejer har jag inte en aning om. Är det för att ställa dig in hos dina idoler?Infra skrev:Ingen begär att du ska klara av det.Secrist skrev:Fast nu har ju inte sak och person ett skit med detta att göra. Försök igen.Infra skrev:Du har alltid haft svårt att skilja på sak och person. Börja träna.Secrist skrev:Men du stödjer de som gör det.Infra skrev:Inte jag heller. Fast du vill gärna påskina det.Secrist skrev:Tja, det är ju inte jag som anser att flickor som vill gå i skolan förtjänar att skjutas.Infra skrev:Visst missbrukar du. Det kan inte finnas nån annan förklaring helt enkelt.Secrist skrev:Näpp. Missbrukar inga droger såvida du inte anser kaffe vara en drog.Infra skrev:SD-Secrist ljuger. Vad var det SD:aren ur järnrörshöger sa:Secrist skrev:Infras fiende
- Inlägg 113
Här visas klart att USA STRAFFAR de solkdater som gör så, detta sker INTE när det gäller talöibanerna, de belönar istället förövarna, och dessa stöder DU fullt ut nfra, det är rent äckligt av dig, att du kan älska dessa svin som gör så mot skolflickor och andra....."Han ledde ett "dödsteam" som dödade afghanska civila för nöjes skull. Nu har sergeanten Calvin Gibbs dömts för mord. 2011-11-11 07:35
- Inlägg 115
Fråga
Jag upprepar. Är tolkarna landsförrädare? Ja eller nej?
- Inlägg 116
Det finns frågor som det varken går att svara ja eller nej på.Secrist skrev:Jag upprepar. Är tolkarna landsförrädare? Ja eller nej?
Har du själv slutat att slå din gamla sjuka mor? Ja eller nej?
- Inlägg 117
Men de som avrättades för att de jobbade för amerikanarna slog du genast fast att de var landsförrädare trots att du inte hade en aning om vad de gjorde. Varför blev det svårare nu? För att de inte är lika anonyma?Infra skrev:Det finns frågor som det varken går att svara ja eller nej på.Secrist skrev:Jag upprepar. Är tolkarna landsförrädare? Ja eller nej?
- Inlägg 118
Har du slutat slå din gamla sjuka mor? Ja eller nej?Secrist skrev:Men de som avrättades för att de jobbade för amerikanarna slog du genast fast att de var landsförrädare trots att du inte hade en aning om vad de gjorde. Varför blev det svårare nu? För att de inte är lika anonyma?Infra skrev:Det finns frågor som det varken går att svara ja eller nej på.Secrist skrev:Jag upprepar. Är tolkarna landsförrädare? Ja eller nej?
- Inlägg 119
Min mamma är frisk som en nötkärna. Så frågan blir inte relevant. Mer intressant är dock hur du utan tvekan kan slå fast att de anställda hos amerikanarna var landsförrädare men vägrar svara på tolkarna knutna till de svenska styrkorna. Pinsamt.Infra skrev:Har du slutat slå din gamla sjuka mor? Ja eller nej?Secrist skrev:Men de som avrättades för att de jobbade för amerikanarna slog du genast fast att de var landsförrädare trots att du inte hade en aning om vad de gjorde. Varför blev det svårare nu? För att de inte är lika anonyma?Infra skrev:Det finns frågor som det varken går att svara ja eller nej på.Secrist skrev:Jag upprepar. Är tolkarna landsförrädare? Ja eller nej?
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 120
Infra på pottkanten, jävlar vad pinsamt beteende!Infra skrev:Har du slutat slå din gamla sjuka mor? Ja eller nej?Secrist skrev:Men de som avrättades för att de jobbade för amerikanarna slog du genast fast att de var landsförrädare trots att du inte hade en aning om vad de gjorde. Varför blev det svårare nu? För att de inte är lika anonyma?Infra skrev:Det finns frågor som det varken går att svara ja eller nej på.Secrist skrev:Jag upprepar. Är tolkarna landsförrädare? Ja eller nej?
- Inlägg 121
Han har målat in sig i ett hörn ja. Det blir lätt så när man pratar utan att tänka.redalert skrev:Infra på pottkanten, jävlar vad pinsamt beteende!Infra skrev:Har du slutat slå din gamla sjuka mor? Ja eller nej?Secrist skrev:Men de som avrättades för att de jobbade för amerikanarna slog du genast fast att de var landsförrädare trots att du inte hade en aning om vad de gjorde. Varför blev det svårare nu? För att de inte är lika anonyma?Infra skrev:Det finns frågor som det varken går att svara ja eller nej på.Secrist skrev:Jag upprepar. Är tolkarna landsförrädare? Ja eller nej?
- Inlägg 122
Don Coyote och Sancho Pancha i kamp mot väderkvarnar.Secrist skrev:Han har målat in sig i ett hörn ja. Det blir lätt så när man pratar utan att tänka.redalert skrev:Infra på pottkanten, jävlar vad pinsamt beteende!Infra skrev:Har du slutat slå din gamla sjuka mor? Ja eller nej?Secrist skrev:Men de som avrättades för att de jobbade för amerikanarna slog du genast fast att de var landsförrädare trots att du inte hade en aning om vad de gjorde. Varför blev det svårare nu? För att de inte är lika anonyma?Infra skrev:Det finns frågor som det varken går att svara ja eller nej på.Secrist skrev:Jag upprepar. Är tolkarna landsförrädare? Ja eller nej?
SD-Secrist: du är säkert ute och far efter tråden där jag skrev att folkförrädare,
samarbetsmän, överlöpare och quisslingar i alla länder, i alla krig och i alla tider
fått betala med döden för sina svek. Jag sätter en svensk enkrona på att du är
ledsen för att norrmännen dödade Quissling efter kriget.
Därför blir det desto konstigare när du går ut och pläderar för att de svenska
tolkarna ska överlämnas till talibaner för att bli halshuggna.
- Inlägg 123
Jämför du fattiga människor som bara försöker överleva i en hård värld med Quisling?Infra skrev:Don Coyote och Sancho Pancha i kamp mot väderkvarnar.Secrist skrev:Han har målat in sig i ett hörn ja. Det blir lätt så när man pratar utan att tänka.redalert skrev:Infra på pottkanten, jävlar vad pinsamt beteende!Infra skrev:Har du slutat slå din gamla sjuka mor? Ja eller nej?Secrist skrev:Men de som avrättades för att de jobbade för amerikanarna slog du genast fast att de var landsförrädare trots att du inte hade en aning om vad de gjorde. Varför blev det svårare nu? För att de inte är lika anonyma?Infra skrev:Det finns frågor som det varken går att svara ja eller nej på.Secrist skrev:Jag upprepar. Är tolkarna landsförrädare? Ja eller nej?
SD-Secrist: du är säkert ute och far efter tråden där jag skrev att folkförrädare,
samarbetsmän, överlöpare och quisslingar i alla länder, i alla krig och i alla tider
För övrigt så babblar du mycket men du svarar inte på frågan.
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 124
Chockerande pinsam!Infra skrev:Don Coyote och Sancho Pancha i kamp mot väderkvarnar.Secrist skrev:Han har målat in sig i ett hörn ja. Det blir lätt så när man pratar utan att tänka.redalert skrev:Infra på pottkanten, jävlar vad pinsamt beteende!Infra skrev:Har du slutat slå din gamla sjuka mor? Ja eller nej?Secrist skrev:Men de som avrättades för att de jobbade för amerikanarna slog du genast fast att de var landsförrädare trots att du inte hade en aning om vad de gjorde. Varför blev det svårare nu? För att de inte är lika anonyma?Infra skrev:Det finns frågor som det varken går att svara ja eller nej på.Secrist skrev:Jag upprepar. Är tolkarna landsförrädare? Ja eller nej?
- Inlägg 125
Chockerande cyniskt skulle jag säga.redalert skrev:Chockerande pinsam!Infra skrev:Don Coyote och Sancho Pancha i kamp mot väderkvarnar.Secrist skrev:Han har målat in sig i ett hörn ja. Det blir lätt så när man pratar utan att tänka.redalert skrev:Infra på pottkanten, jävlar vad pinsamt beteende!Infra skrev:Har du slutat slå din gamla sjuka mor? Ja eller nej?Secrist skrev:Men de som avrättades för att de jobbade för amerikanarna slog du genast fast att de var landsförrädare trots att du inte hade en aning om vad de gjorde. Varför blev det svårare nu? För att de inte är lika anonyma?Infra skrev:Det finns frågor som det varken går att svara ja eller nej på.Secrist skrev:Jag upprepar. Är tolkarna landsförrädare? Ja eller nej?