slamistpedofilen fantiserar.Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:fniss fniss, vilka fantasier du har, Israel är starkare än någonsin, Hamaz har åderlåtits på massor av sina terroristbastarder.
Snart är Hamaz utraderade, och Gaza demilitariserat vad du än fantiserar om
Tramadoltrollets fantasigenerator går för högtryck märker jag.
Detta är och förblir endast en av dina våta drömmar. Förr än
Hamas avväpnas kommer hela världen att förskjuta massmördarna
från Telaviv.
Flytta israel till Världens ände - på den arktiska högplatån. Där
finns inga småbarn att mörda.
du drömmer din stackare.
Fn har redan klart uttalat att varenda en av hamaz raketer är ett krigsbrott, liksom placeringen av dess ramper osv.
Islamistpedofilen och benzomissbrukaren Infra är tydligen under ett benzorus.
Hamaz kommer snart vara ett minne blott, TRE av dess ledare dog i anfall nyligen, HURRA Israel go go go
Rus uppnår du bara om du tar fler än en tablett av ett preparat. All
normal användning ac medicin är ok. Ditt tramadolmissbruk vill jag inte
kalla normalt.
Hur många tramadoltabletter om dan tar du sa du? 5? Det ger uppenbarligen ett
tillräckligt rus för att ideligen göra bort sig på internet. Tramadoltroll av din sort
uppmanas härmed att hälla ur sina tabletter i skittunnan där allt bajs hör hemma.
asgarv, jag tar ibland TVÅ, en på morgonen och en på kvällen, ofta bara en på kvällen, och det av den svagaste dosen, så du behöver inte göra dig märkvärdig över det.
Men du har tydligen använt så mycket benzo att du verkligen påverkades nergativt av detta dinb stackare.
men detta har inte mkt att göra med Hamaz undergång, vi gläds nu att Israel lyckats ta bort tre av dess ledarfigurer, snart faller fler, och snart blir Gaza en demilitariserad zon sedan kommer Hamaz inte kunna se tiol att gazas befolkning dör längre
Du, Tramadoltrollet SDSniperace utgör själv det bästa beviset för varför Hamasstadgar inte bara är huggna i sten, utan framförallt på att de nödvändigtvis behövs. Med israels fortsatta existens mitt
i en fientlig omgivning kommer aldrig freden till Palestina.
Denna pesthärd av lögner och våld förgiftar inte vara sin omedelbara omgivning utan har
okså sen länge förgiftat exempelvis Google. Söker du på "israel dödar småbarn" så får du
upp en lång rad sajter med uteslutande zionistpropaganda. Likadant med bildfuntionen på
Google. De jävlarna förgiftar tydligen allt de rör vid och tycks göra det med glädje. As.
Propaganda Infra, Propaganda, skulden faller helt på HAMAZ som offrar dessa på sitt blodiga altare, de ser till att dessa finns på plats när israels moteld kommer, de fega scvinen gömmer sig bak dessa och skratar av glädje för varje bild de sedan kan ta av offren
f]]Så du har slutat nu att anklaga palestinier för att använda mänskliga sköldar.
Det var inte länge sen det sjönk in i såna fall att mänskliga sköldar i Gaza är
rena förvanskningen och vansinnet.
Den dag ditt Tramadolmissbruk har fått dig att tappa livslusten så rekommenderar
jag att du åker ned till Gaza mitt under ett israeliskt anfall. Göm dig där bakom det
första bästa småbarn du ser. Resten sköter den smutsiga zionistarmén. Det blir
antagligen det sista du gör eftersom små barn utgör zioniststatens favoritmål. Får
du inte tag i nåt barn så använd en civil kvinna som sköld, gärna med ett barn i
famnen eller vid bröstet. Resultatet bör bli detsamma. Kapott! Ingen mer SDSniper.
Är du självmordsbenägen när ditt Tramadolmissbruk bränt sönder ditt huvud så använd
en civilist som mänskligt sköld i Gaza. Det är ett ojämförligt säkert sätt att gå hädan.
Lycka till.[/b]
Nej, jag skriver fortfarande att Hamaz använder mänskliga sköldar, och offrar civila ochb barn just för att visa upp sådana offer, utan att berätta att det äör pga dem själva dessa dött.
och du går så lätt på deras lögner.
undrar vems hjärna som är sönderbränd, du redogjorde ju för hur benzon påverkade dig, du bör nog sluta med att överdosera den medicinen
"Deras lögner...?" Det behöver man inte lyssna sej till. Det här
ser man med blotta ögat massaker efter massaker som israels
smutsiga zionistarmé anställer.
Eftersom du inte har sett några barn som dött för israels
hand så är du väl blind. Blir man kanske blind av Tramadol?
Den dag ditt Tramadolmissbruk har fått dig att tappa livslusten så rekommenderar
jag att du åker ned till Gaza mitt under ett israeliskt anfall. Göm dig där bakom det
första bästa småbarn du ser. Resten sköter den smutsiga zionistarmén. Det blir
antagligen det sista du gör eftersom små barn utgör zioniststatens favoritmål. Får
du inte tag i nåt barn så använd en civil kvinna som sköld, gärna med ett barn i
famnen eller vid bröstet. Resultatet bör bli detsamma. Kapott! Ingen mer SDSniper.
Slut på allt Tramadoljidder på forat.
jo jag har sett bilderna på de barn som HAMAZ offrat på sitt blodiga altare, barn som DE orsakat döden för.ö