RedCloud skrev:lögnaren Sdsecrist skrev:Jag tycker det är bra.
Varför då ?
För att frågan om ockuperad mark är kontroversiell och för McDonalds skulle det framstå som att de accepterar det.
RedCloud skrev:lögnaren Sdsecrist skrev:Jag tycker det är bra.
Varför då ?
Secrist skrev:RedCloud skrev:lögnaren Sdsecrist skrev:Jag tycker det är bra.
Varför då ?
För att frågan om ockuperad mark är kontroversiell och för McDonalds skulle det framstå som att de accepterar det.
RedCloud skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:lögnaren Sdsecrist skrev:Jag tycker det är bra.
Varför då ?
Så Israels politik på ockuperad mark är "kontroversiell" ?
RedCloud skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:lögnaren Sdsecrist skrev:Jag tycker det är bra.
Varför då ?
Secrist skrev:RedCloud skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:lögnaren Sdsecrist skrev:Jag tycker det är bra.
Varför då ?
Ja.
RedCloud skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:lögnaren Sdsecrist skrev:Jag tycker det är bra.
Varför då ?
Ja.
Så de som kämpar mot denna kontroversiella olagliga ockupation, är de terrorister eller frihetskämpar ?
lögnaren Sdsecrist skrev:Kontroversiell sade jag. Inte olaglig. Vill du försöka igen?
lazy skrev:Och om man vet att ägaren till israeliska Mc Donalds är Omri Padan som är en av grundarna till vänsterrörelsen Peace Now så blev det plötsligt inte svårt alls att förstå bojkotten.
Regndrottning skrev:
Jag finner det märkligt att forumhögern har en sådan låt-gå mentalitet.
Tar de INGA moraliska beslut övht?
semitpropagandaminister Lazy skrev:Varför gillar ni bara löpsedlar om bojkotter och tror att det ska hjälpa ngn?
Sniperace skrev:jaqvisst crede till McDonalds som SLUTADE sölja HALALmat pga att det finns så många olika tolkningar om VAD som är halal så att det inte gick att göra alla tillfreds, svaret blev då OK, vi slutar med detta-
RedCloud skrev:Sniperace skrev:jaqvisst crede till McDonalds som SLUTADE sölja HALALmat pga att det finns så många olika tolkningar om VAD som är halal så att det inte gick att göra alla tillfreds, svaret blev då OK, vi slutar med detta-
och kopplingen till att inte starta Donken på ockuperat område var vadå ?
att de gjorde RÄTT kanske i båda fallen
RedCloud skrev:att de gjorde RÄTT kanske i båda fallen
Så varför anser du att det är "rätt" att inte etablera sig på ockuperad mark ?
Risken att utsättas för attacker är stor, självmordsbombare, våldsmän och annat slödder
Regndrottning skrev:
Jag finner det märkligt att forumhögern har en sådan låt-gå mentalitet.
Tar de INGA moraliska beslut övht?
RedCloud skrev:Risken att utsättas för attacker är stor, självmordsbombare, våldsmän och annat slödder
Är det därför Donken avstår etablering på olagligt ockuperad mark tror du ?
Tänk, jag tror att argumentet snarare är att man inte vill vara del i terrorstatens olagliga politik mot Palestinierna.
Snarare vill man inte hamna i ett politiskt blåsväder där man används som slagträ i debatten.
kanske det, men jag ser mer till att personalen skyddas genom detta, och nej det är INTE McDonalds som inte vill utan francisetagare som sagt nej, ellewr är det usa-ledningen ägarna av namnet som sgt nej?RedCloud skrev:Risken att utsättas för attacker är stor, självmordsbombare, våldsmän och annat slödder
Är det därför Donken avstår etablering på olagligt ockuperad mark tror du ?
Tänk, jag tror att argumentet snarare är att man inte vill vara del i terrorstatens olagliga politik mot Palestinierna.
RedCloud skrev:Snarare vill man inte hamna i ett politiskt blåsväder där man används som slagträ i debatten.
Trams.....
pst: är det skiftombyte i spärrkuren så här dags ?
Secrist skrev:RedCloud skrev:Snarare vill man inte hamna i ett politiskt blåsväder där man används som slagträ i debatten.
Trams.....
pst: är det skiftombyte i spärrkuren så här dags ?
Vänsterns begåvningsreserv "debatterar".